Hello si….prima mea recenzie (ca doar de aia mi-am tras blog)

Stiti ca sunteti multe, nu? multe fete cucuiete ce m-ati dat peste cap cu your drama si your experiences (da, voi scrie si in engleza, nu ma pot abtine) si mi-am zis: care e primul si cel mai important motiv pt care urmaresc bloggurile de beauty/lifestyle/etc? pentru sfaturi,pentru experientele altora ,fie ele cu sampoane sau cu oameni sau cu institutii publice:)) Cel mai mult m-au ajutat recenziile voastre, mai ales atunci cand eram nehotarata si nu stiam ce sa cumpar (cred foarte mult in informarea vasta si corecta, asa ca uneori am pariat pe o recenzie complexa, cu multe pro’s and con’s si am castigat).Enough with the randomness, sa trecem la review.PRIMUL meu review este pentru balsamul de buze Azul Rose si suna cam asa :

Compozitie: unt de cacao, ceara de albine, extract de musetel, ulei esential de trandafiri,pigment mineral
Ce-mi place la el:
  • consistenta si textura – balsamul  e tare tocmai in ideea sa nu se topeasca acum vara,rezista cateva ore pe buze fara sa le incarce sau sa le faca lipicioase ;intra in piele dar hidrateaza in acelasi timp
  •   aroma si mirosul: miroase a trandafiri dupa cum se specifica si in compozitie, aduce cumva a mir, o mireasma subtila dar care rezista; efectiv iti miros buzele a trandafiri; evident, fiecare persoana e diferita,produsele pot sa aiba rezultate diferite si poate…..nu va place deloc mirosul de trandafiri
  •  faptul ca e o excelenta baza de machiaj, rujul si glossul se intind mai bine dupa ce am aplicat balsamul si rezista putintel mai mult
  •  nu in ultimul rand, ador orice cu unt de cacao sau de shea, prin urmare ador si acest balsam care hidrateaza si hraneste buzele iar efectul e relativ de durata (aprox.2-4 ore, depinde daca mananci, bei, vorbesti mult);desigur produsele destinate buzelor se caracterizeaza printr-o rezistenta relativ redusa
  • untul de cacao contine filtru UV natural , un mare plus pe langa efectul de hidratare
  •  extractul de musetel calmeaza iritatiile , deci acest balsam va fi perfect si pt iarna
Ce nu imi place sau mai bine sugestii de imbunatatire:
  • inca nu ma impac 100% cu ambalajul,desi e atat de dragut si de feminin;cand sunt acasa, folosesc un betisor pt a aplica balsamul dar atentie ,compozitia este tare asa ca nu bruscati altfel riscati sa il stricati;consider ca textura rezistenta este un plus deoarece nu as vrea sa se topeasca balsamul,mai bine mai tare si astfel rezista in timp;cand sunt in oras, deschid capacelul si incerc sa aplic asa ,direct pe buze balsamul, dar ma cam chinui, sunt eu mai neindemnatica
  • as sugera ca pe ambalaj sa scrie data expirarii si durata de valabilitate
  •  nu in ultimul rand, sugerez celor de la Azul sa faca cat mai multe sortimente, e cu siguranta un balsam care isi merita banii;poftesc la unul cu cafea sau vanilie (ulterior am fost anuntata ca urmeaza si alte sortimente)
Pretul este de 9 lei bucata, asa cum apare pe www.azul.ro
Acest produs mi-a fost trimis cadou, dar nu mi-a fost solicitata o recenzie.Ea a venit natural,de la sine, deoarece imi face placere sa promovez produse naturiste/naturale , cum vreti sa le spuneti.Vor urma o gramada de recenzii pt astfel de produse.
Orange Mint Rose
P.S. Mii de multumiri Clarrei care s-a ocupat de corectura primului meu articol.In plus, ea m-a convins sa incep acest blog.Promit sa nu o las fara ocupatie, va avea multe de corectat in articolele mele.Sunt sigura ca si acest mic paragraf e plin de greseli.Te pup Flori!
11 gânduri despre „Hello si….prima mea recenzie (ca doar de aia mi-am tras blog)

  1. welcome !! ma bucur ca ti-ai facut si u blog:) pupici si sa scrii cu placere:*

  2. Alexandra V. spune:

    Good luck in continuare :*

    • Multumesc!:* Question: oare mai e nevoie sa ma abonez cu blogul asta sau e suficient ca m-am abonat cu contul de google personal ? ma refer in general, fiindca sunt abonata majoritatii fetelor fie prin email fie prin GFC sau amandoua.

  3. Bine-ai venit in blogosfera!>:DM

  4. Dariaa spune:

    bine ai venit 😀

  5. […] ok dar intra grue in piele,se duce ft usor de pe buze inainte sa apuce sa se absoarba;balsam de buze Azul . Poate imi spuneti ce parere aveti despre Garnier Rosu sau despre celelalte produse  […]

  6. Dorina spune:

    Bine ai venit in blogosfera de beauty! Mult succes!

Lasă un răspuns

