Review Golden Rose Professional Palette Eyeshadow

Numele complet al paletei este G R Professional Palette Eyeshadow Brown Line nr 103  si are 8 g (mult zic eu ,sunt 5 nuante asta vine cam 1,5 g de pigment).Am cumparat-o dintr-o farmacie no-name din Cluj-Napoca la pretul de aprox. 15 lei dar recent am vazut-o la un stand Golden Rose& alte marci low-end la pretul de aproape 30 de lei.Acuma judecati si voi, o paleta Sleek costa aprox. 35 lei si am gasit lucruri bune spuse despre aceste palete doar ca nu le-am incercat.Mai exista si alte seturi , le gasiti ca idee  pe siteul lor oficial . Daca sunteti din Cluj,lasati un mesaj si spuneti-mi unde ati vazut recent aceasta paleta sau surorile ei.Merci:*

Acum sa trecem la partea interesanta (N.B.pozele sunt facute cu telefonul mobil,lumina e proasta si e primul astfel de review pe care il fac, be gentle with me 😀 )

  • Asa arata paletuta, din cauza lumnii a iesit putin diferita de realitate, dar asta se intampla mereu.Nuanta cea mai din stanga e un alb/piersiciu extrem de deschis, cea mai putin pigmentata si cu sclipici prin ea.O folosesc uneori pt iluminare dar nu ma dau in vant dupa sclipici si nici dupa faptul ca e prafoasa.
  • A doua nunata este preferata mea, un auriu cald, mai pigmentat decat prima nuanta,cu shimmer, care arata bine si singura si avand la baza fdt (deocamdata nu am primer de ochi, voi avea in curand NYX eyeshadow base in Skin Tone, pana atunci ma multumesc cu fdt sau cu corector).De altfel toate nuantele arata mai bine si rezista mai mult cu fdt.In imaginile care urmeaza am folosit fdt Oriflame Very Me, o nuanta prea deschisa pt tenul meu
  • A treia culoare e un copper/brown foarte frumos , cu shimmer, pe care il blenduiesc cu nuanta aurie si iese un light brown smokey eye de toata frumusetea 😀
  • A patra e un copper puternic cu subtonuri rosiatice.Nu il folosesc atat de des, desi ar trebui.
  • Ultima e nuanta e un brun inchis,fara shimmer sau sclipici,destul de pigmentat daca insisti cu fard mult, destul de prafos si care nu se blenduieste frumos.
  • Bureteii-aplicatori sunt ok, nici cutia nu s-a deteriorat dar oricum astept setul de pensulici de pe cherryculture.com ca sa vad ce pot sa fac cu adevarat cu aceste nuante dar si cu paleta NYX Secret World.

Mai jos aveti doua poze , prima cu nuantele fara fdt , a doua cu fdt.E clar ca fdt le accentueaza si le mareste rezistenta pe pleoapa dar nu e o diferenta de la cer la pamant.Precizez ca nu am purtat nici o culoare mai mult de 8 ore.Se demachiaza usor.Deocamdata eu folosesc demachiantul bifazic waterproof Balea sau demachiantul pt intreaga fata de la Herbosophy.

 

Recapitulare:

  • Paleta pigmentata (pe o scara de la 1 la 5, i-as da un 3, bazandu-ma totusi pe experienta mea limitata cu palete).
  • Rezista relativ mult pe pleoapa, fdt accentueaza nunatele si ajuta la pastrarea lor mai mult timp pe pleoapa (dupa 8 ore, cam orice fard incepe sa fie afectat de factorii de mediu)
  • Raport calitate-pret foarte bun, daca gasiti paleta la 15 lei nu 30 lei
  • In-afara de alb si brun inchis, culorile se blenduiesc frumos si se pot construi machiaje de zi/nude foarte frumoase
  • As cumpara si celalate variante, in special cea verde,pe care am vazut-o la un stand GR din Iulius Mall, Cluj-Napoca

Sper ca va placut si va fost de folos, daca aveti intrebari sau comentarii, va astept pe blog sau la adresa de mail : tacaciucristina [at] yahoo dot com.Pupici!

9 gânduri despre „Review Golden Rose Professional Palette Eyeshadow

  1. Nu stiam ca au si altele decat clasicele palete.

  2. Dariaa spune:

    iti plac culorile de verdee?:P
    super review 😀

    • cristina spune:

      multumesc! da, imi place verdele pt ca imi pune in valoare ochii caprui deschis.tocmai de aia mi-am comandat apleta NYX, care contine o combinatie de maro/bej si verde 😀

  3. endre spune:

    E draguta,Cristina!Initial am crezut ca e vorba de o paleta pentru sprancene ;)).Pozele ti-au iesit foarte bine,mai ales ca e vorba de un telefon mobil.Te pup!

  4. lovely… welcome si ma bucur ca ai si u blog finally!!:*

  5. Lauren spune:

    Ce pigmentate par!! Serios, chiar mi se par foarte puternice culorile.. 😀 Sa o folosesti cu placere :*

Lasă un răspuns

