Review Garnier Balsam de buze

First of all, eu sunt innebunita dupa balsam de buze.Cand nu am balsam de buze folosesc crema/unguent de galbenele/musetel, ulei de migdale dulci,ulei de samburi de struguri,unt de cacao sau unt de shea.I am obsessed with lipcare products!Nu degeaba primul review a fost al unui balsam de buze.Acum vreau sa va vorbesc despre unul din produsele mele preferate, Garnier Balsam de buze Repair . Voi mai scrie review-uri produselor speciale pt buze sau celor pe care le folosesc complementar, asa poate va ajut sa va formati o imagine mai precisa si sa va decideti ce balsam de buze sa cumparati(scriu aceasta recenzie deoarece azi mi-am recumparat un tub si sunt atat de entuziasmata:D)

Ce contine:(din pacate am aruncat ambalajul dar am gasit pe un forum aceste ingrediente,ar trebui sa apara si alantoina,un ingrediente benefic,emolient si cicatrizant,probabil persoana care le-a scris pe forum a uitat sa il adauge)

  • Water
    Cetearyl alcohol
    Behentrimomium chloride
    Glycerin
    Cetyl ester
    Amodi methicone Trideceth6
    Ulei de avocado
    Methylparaben
    Butyrosperium parkii / BEURRE de KARITE
    Cetrimonium chloride
    Hexyl cinnamal
    Parfum (decideti voi daca e bine sau rau,eu zic ca merge la categoria binisor:P)
  • Ce face: „Garnier Balsam de buze Repair cu unt de karite si alantoina,protejeaza buzele impotriva deshidratarii cauzate de frig si de agresiunile exterioare.Previne descuamarea buzelor si senzatia de piele care tine.
    Garnier Balsam de buze Repair 4.7 ml”
  • Ce cred eu:
  1. cantitate mare,dar daca esti addicted ca mine, nu te va tine foooorate mult:D
  2. senzatia de catifelare si hidratare apare instant, zici ca te-ai dat un fel de unt/spuma, foarte delicat/a (da,sunt poetica azi:D);senzatia se mentine relativ mult timp,depinde daca mananci,bei etc dar poate unele  fete vor considera aceasta senzatie suparatoare, ca pe o pelicula de grasime
  3. am testat produse care lasau pelicula respectiva dar care nu lasau buzele moi si hidratate;totusi, cele cu buze exagerat de uscate/crapate veti resimti nevoia unei hidratari in plus din cauza surplusului de ingredienti emolienti din acest balsam;chiar si asa,nu e obligatoriu sa se intample asta, sunt chiar curioasa sa aflu parerea unei persoane cu buze ft uscate care a folosit acest balsam
  4. este cel mai bun din toate sortimentele de balsam Garnier,l-am incercat pe cel verde,galben si roz dar nu se compara nici la rezistenta pe buze,nici la efectul de hidratare si catifelare(nu am gasit pe nici un site oficial Garnier intreaga gama)
  5. Pretul in Auchan este de 8,33 lei fata de cel de pe site sau din farmacii unde poate ajunge pana la 15 lei
  6. O baza buna  pt rujuri mai ales,e solutia ideala atunci cand ai buzele uscate/crapate si nu ai timp/rabdare sa le exfoliezi sau sa te dai cu un balsam/o crema grasa ce intra greu in piele;asta imi place cel mai mult la acest balsam,efectul e intens si imediat, nu neaparat de durata
  7. l-am folosit si iarna si intr-adevar protejeaza impotriva efectelor temperaturilor scazute si ale vantului de iarna,un mare plus deoarece iarna greu gasesc un balsam emolient si hidratant care sa mentina buzele moi o zi intreaga;iarna il aplic dimineata sau cand ies din casa si nu mai am probleme cateva ore;vara „se topeste” mai repede si il reaplic des ( acum sunt la al 3-lea tub).
  8. pe langa balsamul acesta mai am : balsam de buze Gerovital cu aloe vera si FPS 15, foarte asemanator ca rezultat cu cel Garnier Rosu;Balsam Himalya-hidrateaza ok dar intra greu in piele,se duce ft usor de pe buze inainte sa apuce sa se absoarba;balsam de buze Azul . Poate imi spuneti ce parere aveti despre Garnier Rosu sau despre celelalte produse  mentionate.

Va astept pe tacaciucristina [at] yahoo dot com sau pe blog! O seara placuta!

7 gânduri despre „Review Garnier Balsam de buze

  1. endre spune:

    Ce ma fac eu ca orice as pune pe buze,am tendinta sa-l „mananc„.Nimic nu-mi rezista,se pare.Haha ;))
    Da` serios acum,suna bine reviewul asta.Singurul balsam incercat a fost cel de la Nivea si inca ceva din penny,da` nu-mi amintesc cum se cheama.Cum ziceam,nu imi pot face o obsesia din acest tip de produse pentru ca nu-mi rezista.
    Pupici!Spor la treaba saptamana asta (eu o sa chiulesc,merg la mare)

    • aaa nici mie nu-mi rezista, fie il pap , fie vorbesc sau beau sau mananc ceva imediat dupa si trebuie sa reaplic:D dar cu balsamul de la Garnier nu am problema asta, efectul imediat de catifelare se mentine gradual cateva ore.vacanta placuta,sa te intorci cu bine, pupici:*

  2. clarra spune:

    Eu personal prefer rujuri hidratante de calitate, nu prea vad rostul balsamului de buze toata ziua-buna ziua. Am mai scris eu parerea mea despre balsamuri de buze aici – http://clarra.wordpress.com/2010/09/27/balsamul-de-buze-indispensabil/

    Eu am doua balsamuri mari si late, si alea primite cadou (ambele 100% naturale, desigur):
    – unul cu miros de cafea – http://clarra.wordpress.com/2011/04/12/dragoste-cu-parfum-de-cafea/
    – si unul cu miros de vanilie – http://clarra.wordpress.com/2010/12/16/rasfat-cu-vanilie/
    si ma dau cu ele pentru ca le ador aroma, nu pentru ca as avea nevoie.

    • pai diferenta intre un ruj si un balsam consta in lipsa pigmentului de culoare.bineinteles exista balsam de buze naturale sau unturi/uleiuri naturale care sunt cu adevarat produse destinate ingrijirii si conditionarii buzelor.balsamul Garnier nu e tocmai natural dar se aseamana ca efect cu untul de shea ( ce intra si in compozitia lui) si de aceea imi place.te invidiez pt dragostea cu parfum de cafea si rasfatul cu vanilie!:P :*

      • clarra spune:

        Tocmai de-asta prefer rujul, ca are si pigment. Nu inteleg combinatia balsam + ruj. De ce as folosi doua produse cand pot folosi doar unul?

        Iar balsamul cu miros de cafea e absolut divin! As vrea un unt de corp de cafea 🙂

      • balsamul inmoaie si hidrateaza buzele.stii ce urat arata buzele crapate,uscate,cu scuame date cu ruj,mai ales un ruj uscat sau rezistent la transfer.totusi am intalnit si rujuri hidratante precum cele de la farmasi iar aucm la astept pe cele round de la NYX,am auzit ca sunt super pigmentate si super cremoase si super hidratante:D

  3. clarra spune:

    mie mi se usuca buzele de maxim 3-4 ori pe an, de la raceala; le dau cu unt de cacao/shea si pana dimineata sunt reparate, asa ca nu prea stiu cum sta treaba cu asa ceva 😛

Lasă un răspuns

