Let’s do it?!Anyone?!

Uite ca trecut aproape un an de la cea mai mare actiune de curatare si „improspatare” a Romaniei.Sper din tot sufletul ca autoritatile si reprezentantii actiunii Let’s do it! sa fi strans sacii de gunoi,altfel cam totul a fost in van.M-am inscris si anul acesta,impreuna cu fratele meu.Majoritatea prietenilor nostri au strambat din nas cand le-am propus,am inventat sau au avut diferite scuze pt care sa nu vina si uite asa ne-am aflat intr-o dimineata superba de septembrie in masina personala a unui director de firma (da,mai sunt si nebuni de astia),in drum spre groapa noastra de gunoi (wtf, right?:)) ).Alaturi ii aveam si pe un american si pe iubita sa romanca.Nu va spun ca inceput americanul sa ne explice cum a venit el,strainul sa ne faca curat in tara.A fost suficient se mentionez goana dupa petrol si supraindustrializare a Statelor Unite ca sa ii inchid gura:D.Nu ma intelegeti gresit, nu sunt nici usa de biserica, nici fanatica dar cred din tot sufletul ca merita sa sacrifici o zi din viata pentru o actiune asa mare.Sa luam exemplul altor tari mai mici precum Belgia sau Estonia, unde s-au adunat si 2 milioane de oameni INTR-O SINGURA ZI.Sper ca macar anul acesta sa fiu trimisa pe malul unui rau sau lac, sa vad si eu ceva frumos,o priveliste din natura,nu o groapa de gunoi,parca infinita.Am amintiri frumoase din aceea zi -pe cele urate ma chinui inca sa le sterg din memorie =)) , am ras,am glumit,am facut poze,ne-am ajutat unul pe celelalat sa trecem peste greata de a sorta printre gunoaiele altora.Stiu ca unii considera ca ei nu polueaza,nu lasa gunoi in urma lor deci nu li se pare corect sa adune mizeria altora.COMME ON?REALLY?asta sa i-o spui lu’ mutu’.Gandeste-te la masina pe care o folosesti,gandeste-te la cata apa risipesti la fiecare dus,gandeste-te de cate ori ai aruncat un muc de tigara sau un servetel turtit pe jos.Si tocmai,daca esti atat de contiincios, o oportunitate precum Let’s Do It! are trebuie sa reprezinte o ocazie de a-ti pune in practica princiipiile si convingerile morale si ecologiste.In fine, nu vreau sa va tin lectii de morala,asa cum am spus, sunt si eu la fel de lenesa,de inconstienta,de egocentrista ca oricine altcineva.Dar macar o zi pe an nu sunt toate aceste lucruri.Poate la sfarsitul zile de 24 septembrie 2011, tarisoara noastra va straluci putin, va inspira aer putin mai curat.Munca e bratara de aur,chiar si neplatita asa ca intrati aici , informati-va si macar sustineti actiunea pe blogul personal.

2 gânduri despre „Let’s do it?!Anyone?!

  1. clarra spune:

    Eu ii respect pe cei care fac acest act de voluntariat, dar eu nu m-as implica. De ce? Pentru ca nu-mi place sa curat dupa altii. Pentru ca ma enerveaza nesimtirea. Fac curat in dreptul meu intotdeauna, nu arunc niciodata nimic pe jos, las intotdeauna curat in urma mea si am pretentia si ca cei din jur sa faca acelasi lucru. Chiar anul trecut, la putin timp dupa ce s-a incheiat „Let’s do Romania”, am fost la iarba verde si niste nesimtiti au lasat o mizerie de nedescris in padurea proaspat curatata; unul parca ar fi vrut sa ia o parte din gunoiul pe care-l facuse, dar altul i-a spus „lasa bai, ca or sa vina iar menajerele sa ne faca curat!” – batand apropoul la echipa „Let’s do it Romania”; imi venea sa ma duc sa-i strang de gat, vazandu-i cum isi bat joc de munca unor oameni.
    Asa ca eu nu simt nevoia sa fiu menajera nimanui, atat timp cat oameni nu-si schimba mentalitatea.

Lasă un răspuns

