Wishlist Cherryculture.com

Acum 2 saptamani am plasat prima comanda pe http://www.cherryculture.com.Comanda contine vreo 10 rujuri NYX,o paleta 10 Runway Eyeshadow de la NYX,un eyeshadow base in skin tone tot de la NYX,o mascara maro….tot de la NYX si o trusa 5 Pensule Esentiale de la L.A.Girl.M-am documentat zile intregi pe bloguri si pe youtube.La cateva zile dupa comanda au pus reducere 20%.FAIL!Acum iar e reducere de 20% pentru Labor’s Day (un fel de 1 Mai la noi).Asa ca aici e wishlist-ul ce probabil se va materializa intr-o comanda!:D Keep your fingers crossed:D

1.NYX Round Lipstick Electra

 

 

 

 

 

 

 

 

2.NYX Round Lipstick in Snow White

 

 

 

 

 

 

 

3.NYX Round Lipstick B52

 

 

 

 

 

 

 

4.NYX Round Lipstick Tea Rose

5.NYX Single Eyeshadow Lime Juice ( si inca vreo 10 singles 😀

 

 

 

 

 

 

 

6.NYX Liquid Eyeliner in Black (and maybe Brown)

 

 

 

 

 

 

7.Ar mai fi Concelear in a Jar-Yellow,NYX Studio Perfect Primer si probabil muuuulte altele 😀

 

PS.Toate pozele sunt preluate de pe internet,deocamdata astept prima comanda de pe http://www.cherrycuture.com

Astept parerile si sugestiile voastre!

8 gânduri despre „Wishlist Cherryculture.com

  1. OMFG! @-)
    Nici nu-i lung wishlist-ul tau 😀 :)).

  2. sincer nu stiu pt ca mie mi leaduce varul meu care lucreaza pe vara in state:( am inteles ca undeva la 19 dolari dar nu sunt deloc sigura

  3. […] Post navigation ← Precedentul […]

  4. Ionny spune:

    Eu nu iti recomand tusul de la Nyx… se crapa.. e aiurea. Trebuie sa iti iei neaparat un jumbo milk daca nu ai, glossuri megashine, paleta de 10 culori champagne&caviar.. si ojele sunt superbe.. eu mi-am comandat 10 si astept sa le primesc:D

  5. tocmai am facut o alta comanda dra nu am inclus tusul NYX ci 2 creioane retractabile de laJordana,Foxy Brown si Black.Paleta Secret world am comandat=-o prima oara acum2 farduri single Cotton Candy si Lime Juice.plus inca cateva chestii dar voi face un preview imediat si ai sa aflii mai multe:D

Lasă un răspuns

