Aloe Vera Integral

Magazinul online Bioelemente mi-a oferit spre testare acest Gel cu Extract Integral de Aloe Vera,certificat organic bineinteles.Acum ceva vreme am gustat o gurita din acest gel care are un gust ciudat,poate mai greu de suportat de catre unii dar care imbunatateste digestia si metabolismul si ofera organismului o serie de vitamine,minerale si alte oligoelemente extrase din culturi organice de Aloe Vera.

Azi dimineata am inceput cura si sincer sunt curioasa  de efectele gelului.Doza recomandata este de 50 ml dimineata pe stomacul gol sau 25/25 dimineata si seara.Va spun un secret,ca sa „indulcesti” gustul,adauga gelul intr-o canita cu ceai sau suc natural de fructe,eu asa am facut si l-am baut pe nerasuflate:D.Stati linistite,nu ma astept sa slabesc 20 de kg intr- o luna „fara efort fizic istovitor,fara diete drastice si fara bani aruncati pe creme si lotiuni”, ma astept sa mi se imbunatateasca digestia si prin urmare metabolismul.Eu sunt acum la un fel de cura de slabire dar bazata exclusiv pe sport in fiecare zi (am slabit 3 kg luna aceasta so yey me:D) pt ca sunt o pofticioasa si ma mandresc! Aveti un link mai sus cu siteul si produsul daca sunteti curioase.Un review corespunzator voi scrie abia dupa ce termin gelul.Va pup si va anunt ca sunt sanse mari sa fac si a doua comanda pe cherryculture de care va spuneam ieri  mwuhahahaha! 😀

Lasă un răspuns

