Second purchase de pe cherryculture [Pic heavy]

I am so extra very happy.In primul rand pentru ca zilele astea voi avea primul interviu pentru postul de baby-sitter (at least it’s working with babies….oarecum).In al doilea rand, azi am mai facut o comanda pe cherryculture prin intermediul varului meu care lucreaza acolo pe vara.Wishlist-ul postat anterior s-a modificat putin asa ca uitati cu ce ma voi mandri de la 11 octombrie incoace (acestea nu sunt pozele mele,din pacate deocamdata nu am un aparat performantștotusi am sa scot linkurile spre bloguri pt ca am primit reclamatii )

1.NYX Round Lipstick Milan si B52

2.NYX Soft Matte Lip Cream in London

3.NYX Single Eyeshadow in Lime Juice(am pus poza in postarea cu lista de dorinte) si Cotton Candy ( al doilea swatch)

4.NYX Concelear in a Jar-Yellow (pt a corecta cearcanele pronuntate)

5.NYX Studio Perfect Primer in Lavender

5.Am vrut this foundation brush dar era out of stock asa ca am luat-o pe cea boring 😛 :

6.Sinful Colors mascara waterproof brown,am ales-o la nimereala hihi (am gasit un link pentru un video review dar pt varianta simpla black….cred)

7.Sinful Colors Point Brush

8.Jordana Quickliner Eyes in Black and Foxy Brown rawr:D

Cam atat…..si  prima comanda a continut multe chestii iar varul m-a anuntat ca am primit cadou un lipgloss asa ca sunt curioasa la comanda asta ce cadou mi se pregateste!:D

Va astept parerile ladies!Enjoy!

12 gânduri despre „Second purchase de pe cherryculture [Pic heavy]

  1. irinaana92 spune:

    Te invidiez :)) :* Sa le folosesti cu placere

  2. clarra spune:

    you are addicted :)))

  3. Lauren spune:

    Vai eu visez la o comanda pe cherryculture de 3 luni, dar n-am paypal si ma sperie transportul de una singura 😦 Sa le folosesti cu placere!

  4. endre spune:

    Norocoaso!Sa le folosesti sanatoasa,te pup!

  5. Dariaa spune:

    de acord cu fetelee..si eu vreau :((:)))

  6. Ionny spune:

    Cristina, cadoul nu este un lipgloss, ci un balsam de buze cu aroma de bombonele, care sa da la orice comanda. La a doua comanda vei avea acelasi cadou. Pupici;*

Lasă un răspuns

