Farmasi Favourites

Imi cer scuze pentru slaba calitate a pozelor dar deocamdata atata pot si consider ca e mai bine decat nimic:)

1.Farmasi Baton Corector Nuanta 05,Oja 031, Ruj Lip Maximizer Lipstick 07.

a.Imi place ca exista capacelul acela care contine produs pe care il poti lua cu degetul sau cu pensula.La fel sunt si rujurile round NYX.Grad de acoperire mediu,relativ cremos.Nu e atat de inchis ca in poza,cea de-a doua linie trasa in dreptul lui reflecta mai bine nuanta.

b.Rujul Lichid Gleam Rouge Nuanta 18.Un roz fumuriu foarte frumos,il ador,l-am primit in cadrul gift-away-ului de la Daria.In realitate e cu o nuanta mai deschis, e putin lipicios prin urmare rezista cateva ore bune pe buze.Dupa parerea mea are si un efect de hidratare.

c.Maximizer Lipstick e si el in realitate mai deschis cu vreo doua nunate pe buze, e un fel de cafe au lait.E cremos,da un pic senzatia de plumper dar pt ft scurt timp.Rezistenta medie pe buze,cel mai mult imi place sa il combin cu un machiaj nud al pleoapelor sau cu un light smokey.

d.Oja a iesit si ea cu doua nuante mai deschisa pe ungie la un strat,la 2 straturi se apropie de culoarea din poza.Rezistenta ok chiar si fara topcoat.

2.Farmasi Nail Polish Remover.Are un mirosmai putin pregnant de acetona,dar nu cred povestile cu Vit E si Aloe Vera,important e ca da jos lacul rapid.Gaura mica nu lasa sa se piarda ft mult produs pe discheta, un plus mare.

3 gânduri despre „Farmasi Favourites

  1. Mad@ spune:

    Si mie imi plac ojele si acetona de la ei 😀 restul nu am apucat inca sa incerc, dar este timp 😉

  2. Dariaa spune:

    da,luciul de buze are efect de hidratre am observat si eu 😀

Lasă un răspuns

