Antrenamentele favorite de la sala de sport

Dupa ce am mers 8 luni la sala din piata Marasti,Cluj, si o luna la sala Gimmy ,am slabit 14 kilograme,mi-am tonifiat tot corpul,am renuntat la anumite vicii hihi 😀 si am inceput sa apreciez diferite sporturi precum handbalul.M-am gandit ca azi sa scriu un articol non-review,non-make-up ci unul mai mult health-related.Va voi spune cateva cuvinte despre My Top 4 Favourite work-outs si va las atasat si un link(ce mi s-a parut mie distractiv si relevant pt acel tip de antrenament.

Locul 4 Salsa-Bachata

Nu e tocmai un antrenament de cardio sau fitness, e un curs de dans pe care l-am urmat luna ce tocmai a trecut la sala Gimmy din Cipariu.Vara aceasta Gimmy a dus o campanie masiva si nemiloasa de publicitate,oferind extraordinar de multe abomnamente gratuite ( eu am participat la promotia 100 de abonamente pt grase….v-am zis-o eu ca sunt nemilosi:)) ).La salsa-bachata puteam sa ne aducem un partener pe gratis dar evident ca maximul de baieti la curs era de 2….un tip simpatic si instructiorul:)) Nu cred ca trebuie sa va explic de ce mi-a placut,nu?Am invatat pasii de baza si cateva miscari de merengue,salsa si bachata.Me loves bachata,as aca va las cu un super video(e una din melodiile pe care am exersat).

Locul 3 Tonus Body Pump

Acest tip de antrenament are diferite numes i e oarecum o variatiune pe aceiasi tema(cel putin asa am inteles eu).E un antrenament de tonifiere,rezistenta fizica,dezvoltarea musculaturii si pierdere in greutate.Se folosesc free-weights (deci acele tipuri de greutati care nu sunt atasate unor aparate speciale) dar si greutatea propriului corp pentru a tonifia si ad ezvolta musculatura.De asemenea se mai pot folosi saci/saculeti de nisip sau alte intrumente care sa puna greutate pe muschi.Miscarile sunt mai lente,scopul acestui antrenamente este de a lucra corect o grupa mai restransa de muschi dar am vazut si antrenamente rapide de tonifiere,bineinteles pt cei uber avansati:) Exista si antrenamente speciale pentru tonifierea coapselor,feselor si abdomenelor de exemplu,dar ca in cazul oricarui antrenament,sa aveti grija la intinderi,entorse , chiar daca antrenorul/antrenoarea nu insista pe intinderi la final,puteti sa suplimentati voi daca simtit nevoia.Stretchingul sau intinderile sunt esentiale pentru a pastra ligamentele,muschiul si articulatiile rezistente la efort pt mai mult timp.

Locul 2 Zuuuuuuuuumbaaaaaaaaa

Zumba e un antrenament/coregrafie care a inceput din State daca nu ma insel s-a raspandit ca focul ajungand of course si la noi.Ador orele de zumba,mai ales cele facute cu Deea si Andreea in sala Piata Marasti si Gimmy.Conteaza foarte mult sa ai un instructor dedicat care sa iti propuna un program cardio zumba fitness la un nivel adecvat,altfel ajungi sa consumi mai multe calorii noaptea in club decat la sala.In principal la zumba se pune accent pe partea cardio,adica ritm rapid/alert si o coregrafie specifica pt fiecare melodie.Majoritatea melodiilor sunt latino/reggeaton si sunt foarte distractice din punctul meu de vedere.Imi ofera o explozie de energie,de incredere de sine si in plus inveti pasi/miscari de dans.Exista antrenamente care merg pe aceiasi tema a coregrafiei gen Batuka,Belly Dance sau Gypsy Dance.Acest antrenamente le-am facut la Gimmy si mi-au placut enorm.Le recomand din suflet dar doar daca depuneti suficient efort sa faci miscarile cat mai ample si mai corecte,abia atunci scoateti untu’ din voi, zumba style 😉

and the Oscar goes to………Locul 1 The one and only Tae-bo/Kickboxing

Cand am inceput sa merg la sala in iarna trecuta, nu aveam nici un chef.Plus de asta m-am nimerit la o nebuna,la tae-bo,care facea un fel de tae-bo total necunoscut pt mine(mai facusem tae-bo pana atunci).O saptamana nu a mai mers la ea (e vorba de sala din Piata Marasti) dar placandu-mi tae-bo-ul atat de mult,am zis sa ii mai ofer o sansa.Si bine am facut!!!Antrenoarea noastra,Ligia,campioana nationala la arte martiale/kickboxing,o adevarata sportiva, a stiut sa ne invete ce inseamna sa slabesti,sa lupti,sa te tonifiezi,sa gandesti pozitiv,ca un luptator,ca un invingator.Antrenamentul ei era ceva mai presus de tae-bo,mai dificil si cu multe elemente de kickboxing.Nu exista data sa nu imi storc hainele de pe mine dupa ora cu Ligia,indiferent daca trageam la maxim sau era o zi de aia mai lenesa:P.Nu degeaba am slabit atatea jilograme si cm din talie,fese si coapse.Va las cu un link si va astept comentariile si intrebarile!!!

PS Nu uitati, nu e nevoie sa faceti sport in fiecare zi dar ar fi foarte indicat.In plus,antrenorii sugereaza 3 ore de cardio plus 2 de tonifiere pe saptamana pentru rezultate optime.NU FACETI MAI MULT DE 2 ORE, CONSECUTIVE, riscati sa va accidentati si sa va consumati organismul inutil.Hidratarea,incalzirea si stretching-ul sunt SFINTE!Si nu in ultimul rand,have fun ladies!:)

4 gânduri despre „Antrenamentele favorite de la sala de sport

  1. endre spune:

    Super,imi place de tine ca esti ambitioasa!Pupici!

  2. sabina spune:

    Spune-mi te rog care este sala din piata marasti 🙂 mersi

  3. Ligia spune:

    Te mai astept in vizita sau sa iesim la o poveste:)….frumos articol. Ligia:)

Lasă un răspuns

