Primul meu demachiant home-made

Am observat zilele astea ca e pe terminate bifazicul waterproof Balea cumparat acum o luna jumatate din DM Cluj.Azi mi-am facut o baie de aburi cu ceai de musetel si m-am gandit sa nu arunc apa ramasa ci sa incerc sa obtin un demachiant bifazic home-made.Am stors bine bine musetelul sa iasa toata zeama aia buna :D, pe urma dupa ce s-a racit am adaugat decoctul intr-o sticulta de 10 ml de ulei de migdale dulci presat la rece (cantitatea de ulei era de aprox jumatate).Am gasit acest ulei cautand pe net cele mai avantajoase preturi.De la aceiasi firma am gasit si ulei de susan si ulei din samburi de struguri la pretul de aprox 4-6 lei in Plafar,farmacii si magazine naturiste.Cantitatea e mica,normal,dar mai am si unt de cacao si unt de shea si ulei de galbenele deci am ce sa testez si sa folosesc in materie de natural/bio/home-made stuff.

M-am machiat frumusel cu rimel Miss Sporty Extra Long (cel albastru inchis) plus niste fdt si pudra pe barbie si pe conturul buzelor unde imi aparusera primele semne ale venirii monstruletului lunar.Am scutura bine sticluta, am pus o discheta pe gura sticlutei si am imbibat de cateva ori.Ce sa vezi minune mare, totul s-a dus relativ usor,nu am fost nevoita sa frec,fdt si pudra s-au dus cel mai usor iar in zona ochilor am plasat discheta imbibata peste pleoapa si am lasat 5-10 secunde dupa care prin miscari circulare am eliminat tot rimelul.HOORAY me!:D Intr-adevar inca se mai simtea uleiul pe piele,mai ales in zona ochilor dar daca am sters cu lotiune micelara (sau tonica,almost the same thing) s-a dus si pelicula aceea care oricum cred ca ar fi intrat in piele pana dimineata.Aceasta metoda o foloseste si Clarra pentru ochii ei sensibili (foloseste ulei de migdale dulci fara alte adaosuri,cred) si pot sa spun ca si eu o voi folosi de acum inainte.Estimez ca demachiantul ramas imi va ajunge pentru ca inca cel putin 4,5 utilizari , avand in vedere ca eu nu folosesc fdt si nici pudra decat foarte rar.

Voi ce parere aveti despre demachiantele bifazice din comert?Dar despre cele home-made?Va pup si va astept cu comentarii!:)

PS.Nu uitati de concursul bio care tine pana pe 19 septembrie inclusiv!

8 gânduri despre „Primul meu demachiant home-made

  1. Dorina spune:

    Categoric e mai bun demachiantul home-made decat cel din comert.
    Nu am incercat niciodata, dar de curand am gasit o metoda de spalare a fetei cu ceva natural. O sa scriu si eu pe blog 🙂
    Nu ai pus link-ul de unde ai luat uleiul de migdale 🙂 .Share with us pls 🙂

  2. Dorina spune:

    Aa, just add you to my blogroll 🙂
    Kisses

  3. Sadie spune:

    Eu m-am demachiat cu ulei de ricin cateva luni bune, apoi m-am lenevit si am revenit la demachiant normal. Am incercat un bifazic pentru ca l-am primit si mi s-a parut super, cea mai faina varianta!

  4. Da si mie mi se pare demachiantul bifazic super iar lista ingredientelor e ok deci si util si sanatos si eficient!dar exista si o varianta mai sanatoasa dar din comoditate iti dai seama ca nu o voi folosit constant:D

  5. sigina spune:

    hehe, cautam inspiratie pe net, ca si eu sunt cu uleiul si cu ceaiul langa mine :)) ma bucur sa aflu ca e eficient. urmeaza si experienta mea 😛

Lasă un răspuns

