Inca o saptamana la dispozitie

Mai aveti o saptamana pentru a castiga Uleiul bio de cocos in varianta de 100g presat la rece oferit de CosulBio.Trebuie doar sa va abonati la noutatile de pe blog,sa dati un like paginii de Facebook CosulBio.ro si raspundeti la intrebarea concursului:Care credeti ca sunt avantajele si dezavantajele utilizarii constante a produselor bio,fie ele de infrumusetare sau alimentare etc?.Pentru a participa accesati acest link 🙂

In plus, pe blogul Clarrei veti gasi o serie de concursuri aniversare,care mai de care mai apetisante si utile,cu reguli simple si cu premii pe masura.Eu m-am inscris deja la majoritatea pentru ca e pacat sa pierzi sansa de a castiga atatea premii,unele bio/naturale,altele hand-made asa ca take a look ladies:)

Un gând despre „Inca o saptamana la dispozitie

  1. endre spune:

    saptamana asta voi participa si eu la concursul tau.Mi-ar placea uleiul ala si acum sunt in cautarea inspiratiei pentru a te da pe spate cu raspunsul meu D.Glumesc,desigur.Te pup!

Lasă un răspuns

