Cafea dementa, my love!

Acum aproximativ 2 saptamani am primit spre testare de la Nature and & Beauty doua mostre de sapunel ,fiecare a cate 50 de gr.Unul e sapunul vegetal „Orange” despre care am sa va vorbesc altadata iar unul este „Cafea dementa.Sa incepem cu inceputul si anume ce scrie producatorul pe site despre acest sapun (citez):

Sapun natural „CAFEA DEMENTA”

Un săpun proaspăt, revigorant şi energizant, cu ulei esenţial de mentă pentru un efect calmant si inaltator şi cafea măcinată, având un puternic efect exfoliant. Este indicat pentru piele grasa.

Compozitie:  uleiuri saponificate de masline, cocos, palmier, infuzie de cafea 100% arabica, cafea macinata si ulei esential de menta.

Caracteristici:

Cofeina din cafea contine foarte multi antioxidanti, are un puternic efect de eliminare a grasimii si a excesului de apa din tesuturi, diminuand astfel aspectul de coaja de portocala. Cofeina este un ingredient de baza in tratamentele anticelulitice.
In acelasi timp, cafeaua macinata din sapun exfoliaza foarte bine pielea, eliminand celulele moarte de la suprafata acesteia.

Uleiul esential de menta are proprietati medii antiseptice si de tonifiere. Mirosul sau inaltator stimuleaza spiritual si va elibereaza mintea de surmenaj si oboseala. Este utilizat in tratarea dermatitelor si durerilor musculare. Are un efect răcoritor asupra pielii; hrăneşte pielea ternă, conferindu-i luminozitate.

Tonifică şi revigorează pielea, lăsând-o suplă şi catifelată, iar uleiul esenţial de mentă, prin proprietăţile sale antiseptice, conferă vitalitate, energie şi optimism. Este perfect după o zi grea de muncă”

Ce parere am eu :

  • In primul rand,miroase demential (ce nume inspirat) a cafea datorita continutului mare de cafea macinata si a ulei de menta.Eu consum cafea zilnic iar acest sapun ma intampina dimineata aproape la fel de revigorant ca o ceasca de cafea.
  • In al doilea rand, imi place faptul ca aproximativ jumatate din sapunel contine partea ne-exfolianta, cea cu uleiul de masline si cu untul de cacao, care face o spumita destul de consistenta si care hidrateaza tenul.
  • Sunt foarte multumita de felul in care functioneaza aceasta combinatie de unt de cacao plus cafea macinata.Eu nu am probleme mari cu tenul,doar putin exces de sebum in zona T.Ei bine acest sapun a exfoliat delicat pielea,a calmat excesul de sebum din zona T si a hidratat acele zone de pe frunte si obraji care sunt putin mai deshidratate.
  • Efectul acestui sapun se mentinea cateva ore bune;desigur daca plecam dimineata de acasa si ajungeam doar seara,e si normal ca tenul sa fie afectat de praf,machiaj, putin exces de sebum si de monstruletii lunari haha.
  • Din exces de zel si vrand sa scap de monstruletii lunari,am folosit sapunul cateva zile si dimineata si seara pana cand pielea din jurul nasului se exfolia atat de tare incat ramanea uscata si apareau cruste.Am continuat sa il folosesc o data la doua zile dar ce m-a surprins e ca starpit 2 cosuri inainte ca acestea sa „se maturizeze”.Nici nu le-a uscat,pt ca nu am mai insistat atat cu aceea parte care contine cafea macinata(efectul de exfoliere de aici vine) ci pur si simplu le-a tratat pana aproape au disparut.Tin sa precizez ca nu am folosit alte tratamente/creme pt aceasta problema.
  • Un alt plus e ca desi l-am folosit de multe ori,nu s-a uscat,a mai ramas suficient sapun incat sa nu mai am probleme cu scrubbingul o buna bucata de vreme chiar daca mostra are doar 50 de g.Inseamna ca sapunul full-size te va tine mult si bine.
  • Nu l-am folosit cu scopul de a scapa de celulita,deci nu ma pot pronunta cu privire la acest aspect.In schimb pentru efectul de scrubbing si senzatia de catifelare pe care o lasa atat pe pielea mainilor cat si pe ten,are din partea mea nota 10.
  • Un singur minus am observat la acest sapun dar e mai mult vina mea si anume ca daca insisti cu exfolierea risti sa iti deshidratezi pielea.Chiar si asa,celor cu ten gras/mixt li se va potrivi de minune acest produs.

Voi ce produse pentru exfolierea tenului folositi?V-am pupat,un weekend placut si nu uitati,mai aveti timp pana luni inclusiv sa participati la primul meu concurs!

5 gânduri despre „Cafea dementa, my love!

  1. simona spune:

    Eu folosesc bicarbonat de sodiu pentru fata si zat de cafea pentru indepartarea celulelor moarte de pe corp…un sapun de genul celui cu cafea mi-ar placea si mie…arata minunat amandoua, sa le folosesti cu placere in continuare. 🙂

  2. clarra spune:

    Nu stiu de ce, dar acest sapun si descrierea sa seamana izbitor de mult cu „Cafeau dementa” produsa de Manufactura Lorelai… trist… puteau macar sa-i schimbe numele si sa-i incropeasca o descriere originala.

    • te rog lamureste-ma unde gasesc descrierea sapunului fiindca nu o gasesc pe siteul Manufactura Lorelai,sunt eu mai somnorici si poate de aia:P oricum nu putem sari la concluzii fara sa stim care pe cine a copiat,don’t you think?

      • clarra spune:

        tinand cont ca cel de la Manufactura Lorelai exista de vreo 2 ani pe piata… hm…
        da-i un search „cafea dementa manufactura lorelai” si il vei gasi

Lasă un răspuns

