Concurs Muesli Madness

Sweeties,pentru ca ma gandesc la sanatatea voastra (aren’t I a darling?) v-am pregatit impreuna cu Econatura un concurs mai deosebit.Inainte sa va explic cerintele si sa va dau detalii despre premiu,vreau sa va povestesc pe scurt despre Econatura si gama lor de cereale si muesli bio Nutrisslim.
Econatura este o divizie a unei firme importatoare de alimente bio,alimente ce au indice glicemic scazut,foarte indicate in diete de slabire si detoxifiere,pentru persoanele care au probleme cu nivelul glicemiei sau cu colesterolul.Cerealele Nutrisslim au unda verede din partea dieteticianului si nutritionistului Michel Montignac.Daca stiti ca aveti pe cineva in familie care ar putea beneficia de cereale si musli bio cu indice glicemic scazut (contin doar zaharul provenit din fructe sau din ciocolata bio),acum aveti ocazia sa ii oferiti un aliment sanatos,gustos si poate chiar terapeutic.Chiar si daca nu aveti probleme serioase de sanatate, cerealele Nutrisslim va pot ajuta sa aveti o digestie mai usoara si sa obtineti portia necesara de fibre si alte elemente esentiale.
Si acum sa va spun regulile jocului:
  1. -trebuie sa va abonati blogului meu ( in dreapta sus aveti o casuta Sign Me Up!unde treceti adresa de mail valida)
  2. Intrati pe magazinul online (click aici) si va alegeti 2 produse,fie fulgi sau muesli Montignac Diet,motivandu-va alegerea facuta.De exemplu,va doriti Muesli Bio Ciocolata pentru ca va plac  cerealele si ciocolata si asa vreti sa imbinati utilul cu placutul.Voi aprecia foarte mult comentariile sincere sau haioase:)
  3. In comentariul postat mentionati adresa de mail cu care v-ati abonat ( INSIST sa fie scrisa sub forma ionpopescu [at] yahoo dot com,de exemplu,pentru a evita spamul),cele doua produse alese si motivatia.
LE: Am reparat linkul spre magazinul online,va asteeept!:D
Concursul incepe azi,22 septembrie si tine pana 2 octombrie ora 23:59, iar extragerea o voi face luni,3 octombrie.Castigatorul va fi ales cu ajutorul List Randomizer,ca sa nu conteze daca v-ati inscris primul sau ultimul in concurs!Voi contacta castigatorul pe mail pentru a-i cere datele de contact iar acesta are la dispozitie 48 de ore sa imi raspunda,daca nu, voi fi nevoita sa aleg alt castigator.Premiile sunt trimise direct de catre sponsorul Econatura!Daca aveti nelamuriri,intrebari sau critici constructive,va astept cu un mesaj pe adresa tacaciucristina [at] yahoo dot com.
Multa bafta si va astept sa va inscrieti cat mai multi!
32 de gânduri despre „Concurs Muesli Madness

  1. Velicu Georgeta spune:

    Buna,

    M-am inscris cu velicu_gina2000 [at] yahoo dot com
    Mie imi plac Fulgii cu mure si coacaze si Muesli cu fructe si fibre, datorita fructelor de padure , care pentru mine sunt o adevarata sursa de vitamine, minerale, un dar ceresc pentru noi, oamenii, si care nu ar trebui sa lipseasca din alimentatia noastra.Sustin in primul rand sistemul imunitar in cazul infectiilor respiratorii si chiar il ajuta sa se refaca mai repede, sunt foarte bune in digestie, in slabire si chiar in ingrasare, sunt bune pentru piele si multe altele, dar cele enumerate de mine mi se par cele mai importante ( in cazul meu ).

  2. Cris spune:

    M-am abonat cu adresa neith4u at yahoo dot com

    Mi-ar placea sa incerc:
    – Fulgi Bio Crocanti (ciocolata, nuca cocos & visine) (http://www.montignacshop.ro/fulgi-bio-crocanti-ciocolata-nuca-cocos-visine-ref-5006-prod-80) pentru ca ma dau in vant dupa visine si ciocolata (si separat si impreuna)
    – Muesli Bio Fructe & Fibre (http://www.montignacshop.ro/muesli-bio-fructe-fibre-ref-5004-prod-78) pentru ca imi place sa incep dimineata cu fructe si cereale

  3. Oana spune:

    M-am abonat cu adresa: oana [dot] catalyna [at] yahoo [dot] com

    Am ales Fulgi Bio Crocanti (ciocolata, nuca cocos & visine) pentru ca imi place foarte mult ciocolata si in acelasi timp imi place sa mananc sanatos. Acesti fulgi sunt si sanatosi, si deliciosi, cel putin asa sunt descrisi! Imi doresc sa ii castig pentru a confirma descrierea oficiala! 🙂

  4. Ionny spune:

    M-am abonat cu adresa ionny_princess at yahoo dot com.

    Eu as alege Muesli Bio Fructe & Fibre si Fulgi Crocanti ( mure, coacaze rosii ) deoarece imi plac la nebunie combinatiile dintre cereale si fructe uscate. Mai ales acum ca incerc sa mai mai multa grija de silueta si sa renunt la dulciuri, ar fi perfecte pentru un mic dejun sanataos dar si satios!

  5. Cimpoi Aurora spune:

    Eu as prefera Muesli Bio Fructe & Fibre si Fulgi Crocanti ( mure, coacaze rosii ) deoarece imi place foarte mult combinatia dintre aceste cereale si fructe uscate si incerc sa am mai multa grija de silueta mea …

  6. Cimpoi Aurora spune:

    m-am abonat cu adresa diorella2ro@yahoo.com Eu as prefera Muesli Bio Fructe & Fibre si Fulgi Crocanti ( mure, coacaze rosii ) deoarece imi place foarte mult combinatia dintre aceste cereale si fructe uscate si incerc sa am mai multa grija de silueta mea …

  7. claudia79 spune:

    Am ales Fulgi Bio Crocanti (ciocolata, nuca cocos & visine) pentru ca imi place foarte mult ciocolata si in acelasi timp imi place sa mananc sanatos. Acesti fulgi sunt si sanatosi, si deliciosi, cel putin asa sunt descrisi ador ciocolata visinele ca sint acrisoare si cerealele.ador cerealele.as vrea sa incerc produsul dvs.m-am inscris cu numele bercea claudia;claudia79

  8. Am ales Fulgi Bio Crocanti (ciocolata, nuca cocos & visine) pentru ca imi place foarte mult ciocolata si in acelasi timp imi place sa mananc sanatos. Acesti fulgi sunt si sanatosi, si deliciosi, cel putin asa sunt descrisi.ador visinele pentru ca sint acrisoare si fulgi sint crocanti.este o gustare sanatoasa dimineata

  9. marilai clara spune:

    m-am abonat cu adresa: rebeka732011@yahoo.com
    Am ales Fulgi Crocanti (mure, coacaze rosii) si Muesli Bio Fructe & Fibre, pentru ca imi plac foarte mult coacazele, murele, visinele, afinele. Sunt fructe cu un continut mare de vitamine si minerale. Fulgii crocanti din cereale integrale si Muesli sunt pline de fibre dietetice care asigura o digestie excelenta. Ce poate fi mai delicios si mai sanatos, decat un asemenea mic dejun.

  10. bciobanuangelica@yahoo.com
    Am ales Fulgi Crocanti ( capsuni, zmeura, visine) pentru ca sigur ii voi manca cu piticul meu (e fanul acestor fructe) si Fulgi Bio Crocanti (ciocolata, nuca cocos & visine) pentru ca e o combinatie inedita si mi-ar placea s-o incerc.

  11. Bîldea Razvan spune:

    Aleg Fulgi Crocanti ( mure, coacaze rosii ) si Fulgi Crocanti ( capsuni, zmeura, visine) .

  12. Am ales Fulgi Bio Super fibre pentru ca am probleme cu intestinul, dar ca preferata aleg Fulgi Bio Crocanti (ciocolata, nuca cocos & visine) sunt deliciosi si minunati.
    lucianavetrineanu@yahoo.com

  13. Madda Ilade spune:

    Sunt abonata: madda_ilade at yahoo dot com
    Mi-as dori mult sa incerc fulgii crocanti cu capsuni, zmeura si visine. De ce? Pentru ca sunt innebunita dupa aceste fructe, iar cereale, la micul dejun, mananc de cand ma stiu. 😀 Cine nu si-ar dori un mix de energie plin de savoarea fructelor preferate?

  14. elena ramona spune:

    Am ales Fulgi Bio Crocanti (ciocolata, nuca cocos & visine) pentru ca imi place foarte mult ciocolata si in acelasi timp imi place sa mananc sanatos. Acesti fulgi sunt si sanatosi, si deliciosi, cel putin asa sunt descrisi! Imi doresc sa ii castig pentru a confirma descrierea oficiala!
    M-am abonat cu adresa elena dot duchin at yahoo dot com

  15. Luca Mihaela spune:

    Sunt abonata cu adresa: michelluk [at] yahoo dot com
    Produsele care mi-au facut cu ochiul sunt Muesli Bio Ciocolata si Muesli Bio Fructe & Fibre. Primul l-am ales pentru ca nu pot trai o zi fara ciocolata, este precum cafeaua, incep ziua cu cafea, o termin cu ciocolata. Iar al doilea l-am ales pentru ca am probleme cu digestia de cand ma stiu si fibrele si fructele ma ajuta sa am o viata cat de cat normala, sa nu ajung la medicamente.

  16. Dacian spune:

    Servus, Cristina.
    Uite care sunt cele doua produse pe care le-am ales eu.
    http://www.montignacshop.ro/fulgi-crocanti-capsuni-zmeura-visine-ref-5007-prod-81
    Imi place combinatia de fructe din acest pachet de fulgi. Imi aminteste cumva si de toamna si de vara, o combinatie care ma atrage enorm.
    http://www.montignacshop.ro/fulgi-bio-crocanti-ciocolata-nuca-cocos-visine-ref-5006-prod-80
    Are ciocolata amaruie, ceea ce-l face perfect pentru mine. Cred ca am ales produsul asta in ideea ca daca il castig il pastrez pana la Craciun, daca nu, il cumpar pentru Craciun.
    In lista de abonati o sa ma gasesti cu dacian punct cimpean et gmail punct com

    Bafta tuturor si merci de initiativa

  17. Răzvan spune:

    Buna,

    In primul rand: m-am abonat cu adresa razvancimpean [at] gmail dot com
    Am ales Fulgi Crocanti ( mure, coacaze rosii) si Muesli Bio Ciocolata. Pe primul l-am ales fiindca are doua din fructele mele preferate si fiindca cerealele mele favorite sunt intotdeauna cu o cantitate mare de fructe. Pe cel de-al doilea produs, acela cu ciocolata, l-am ales mai curand din curiozitate, nefiind fanul cerealelor care schimba culoarea laptelui, insa, fiind un produs bio, mi-am zis ca trebuie sa fie mai bun decat toate celelalte produse de la nestle sau alte marci.

  18. Anca Budurache spune:

    Buna,

    M-am abondat cu adresa de email c.anca25[at] yahoo dot com.Produsele pe care le-am ales eu sunt:Fulgi Crocanti ( mure, coacaze rosii ) si Muesli Bio Ciocolata. Primul produs l-am ales deoarece acord importante fibrelor in alimentatie,sunt foarte satioase,iar combinatia cu mure si coacaze e una pe placul meu,care imi incanta papilele gustative,ca sa nu mai vorbim de aportul de vitamine pe care il au aceste fructe.Al doilea produs care mi-a placut a fost Muesli Bio Ciocolata,deoarece sotul meu consuma cereale dar este amator si de ciocolata,ar fi alegerea ideala sanatoasa pentru micul dejun.

  19. dacian spune:

    Vrei sa verifici in spam pentru comentariul meu? Am folosit linkuri in loc de titlul produselor si ma tem ca a fost trimis in spam.

  20. Sunt abonata cu email-ul adealvoinea[at]yahoo[dot]com

    Primul produs pe care-l aleg sunt Fulgi Crocanti ( capsuni, zmeura, visine) pt ca este un amestec gustos si sanatos, imi plac foarte mult aceste fructe, si mai ales pt gustul dulce-acrisor pe care-l au in combinatia lor.
    Al doilea produs pe care l-am ales este Muesli Bio Activ, in special pt continutul migdalelor (imi plac foarte mult), dar si pt smochine si caise. Imi place ca sunt potrivite unui stil de viata activ, solicitant si mai ales pt ca-mi protejeaza corpul de stress-ul zilnic.

  21. M-am abonat cu adresa de email tor_andu[at]yahoo[.]com

    Imi plac urmatoarele 2 produse:
    -Chocolat Noir 99% de cacao (Ciocolata neagra 99% cacao) ref.90042 pentru ca imi place ciocolata,mai ales acesta care are 99% cacao
    -Fulgi Bio Crocanti (ciocolata, nuca cocos & visine) ref.5006 pentru ca are ciocolata,nuca de cocos si visine si acesti fulgi sunt preferatii mei!

  22. […] una alta,va astept si la concursul Muesli Madness! Share this:TwitterFacebookLike this:LikeBe the first to like this post. This entry was posted in […]

  23. […] night si nu uitati de concursul Econatura! Share this:TwitterFacebookLike this:LikeBe the first to like this post. This entry was posted in […]

  24. […] de blog fiindca am cateva recenzii pregatite si un concurs pe cale sa se termine pe 2 octombrie (clic acilea ).Kisses si un weekend […]

  25. Alex Andra spune:

    M-am abonat cu aleeex_c@yahoo.es
    -Muesli bio ciocolata Le aleg pentru ca is moarte dupa cioco :))
    -Fulfi Bio Crocanti(capsune, zmeura, visine) si pe ele le aleg pentru ca imi plac mult fructele rosii 🙂

    :*

  26. Claudia Lungu spune:

    claudiailungu@yahoo.com
    1.Musli Montignac bio ref.90000 ,pentru ca are fructe ,in special smochine si o sa ma ajute sa slabesc.
    2.Chocolat Noir 85% de cacao (Cicolata neagra 85% cacao) ref.90041 ,pentru ca imi plac dulciurile

  27. Buna!
    Email: alex.andra0954 [at] yahoo [dot] com

    Muesli bio ciocolata pentru ca ador ciocolata!
    Fulgi Crocanti ( capsuni, zmeura, visine) pentru ca contine cele 3 fructe preferate ale mele!

  28. Adina Elena spune:

    M-am abonat cu adresa de email adina_lixy@yahoo.com

    http://www.montignacshop.ro/muesli-bio-ciocolata-ref-5003-prod-77
    http://www.montignacshop.ro/fulgi-crocanti-mure-coacaze-rosii-ref-5008-prod-82

    Adoram cereale si impreuna cu fetita de 2 ani si 7 luni alergam in farfurie dupa ciocolata si fructele uscate.

  29. Adomnoaei Cristina spune:

    Produsele alese sunt Muesli bio ciocolata deoarce ciocolata este dulcele meu preferat si Fulgi crocanti (mure, coacaze rosii) deoarece imi plac fructele de padure.
    love_light1982 [at] yahoo [dot] com

  30. dorina2010 spune:

    M-am abonat cu adresa : 2010dorina@gmail.com
    As alege : http://www.montignacshop.ro/musli-montignac-bio-ref-90000-prod-39
    Indice glicemic = 45, fiindca se potriveste cu dieta sotului meu , consecvent fan al Dietei Montignac ( ” Potrivit pentru faza I si a II-a metodei Montignac”.). Oricum, sunt intr-o mare dilema : daca gatesc foarte bine (cum fac mereu), sotul meu nu reuseste sa slabeasca, reprosandu-mi acest fapt, ca barbatii… Asa ca voi da vina pe producator…
    De asemenea , aleg si : http://www.montignacshop.ro/muesli-bio-fructe-fibre-ref-5004-prod-78
    deoarece are un plus consistent de vitamine si minerale si acest tip de muesli ar fi un mic dejun deosebit de sanatos, conform ingredientelor enumerate. As putea sa afirm ca ofer sotului meu un meniu variat in fiecare zi : luni -Fulgi de ovaz* (27,3%), marti – Fulgi de cereale* , miercuri – coacaze* , joi- fulgi de grau, vineri – fulgi de orz*, vineri – seminte de floarea soarelui, sambata – afine cu suc de mar* , duminica – visine congelate uscate.

Lasă un răspuns

