Elful ne invadeaza

Cred ca nu sunt singura care a participat masiv la concursurile Elf din blogosfera.Foarte bine au facut,produsele lor sunt ieftine si majoritatea sunt si bune:) Sigina organizeaza si ea un concurs cu o paleta Elf si multe pensulici,concurs la care bineinteles m-am inscris si eu (aveti aici link activ).Ce-mi face cu ochiul din lista lunga de premii:

Paleta versiunea limitata cu 100 de culori:

siiiiiiii pensulica urmatoare:

Good luck ladies!:* Pana maine seara mai aveti timp sa va inscrieti!

3 gânduri despre „Elful ne invadeaza

  1. Sadie spune:

    Daca m-am prins eu bine, aceea nu este o pensula, ci e un buretel. Il am si eu, cand l-am comandat, am crezut ca e o pensula (daca l-au numit pensula, era greu sa cred altceva..) si am fost cam dezamagita. Nu prea il folosesc.

  2. cristina spune:

    da,mai dmeult credeam si eu ca e pensula dar am vauzt pe net ca e buretel.nu face treaba buna?

  3. siginutz spune:

    e ok, il am si eu de la alta firma, insa nu il prea folosesc. dar da, nu e pensula, e buretel 🙂

Lasă un răspuns

