Review Aloe Vera Integral

Cred ca a trecut aproximativ o luna de cand am inceput sa folosesc sau mai degraba sa ingerez 😛 Gelul Aloe Vera de la BioElemente.Inainte sa va spun parerea mea,va dau cateva detalii esentiale despre produs,preluate de pe site si anume:

  1. Beneficii:Stimuleaza curatirea intestinului; -Ajuta la reglarea metabolismului -Efect tonic si regenerant celular; -Creste rezistenta organismului la agresiunea factorilor chimici si fizici; -Grabeste vindecarea ranilor; -Efect anti-imbatranire asupra pielii, creste elasticitatea fibrelor de colagen; -Efect imunostimulator datorita prezentei antrachinonilor; – – Reduce sensibilitatea tesuturilor la actiunea factorilor alergici; -Efect emolient si antiinflamator asupra mucoasei gastrointestinale; – Furnizează doza zilnică de vitamine si oligoelemente (Ca, Fe, Mg, Mn, Cr, Cu, Zn), fiind o sursa vegetala importanta de vitamină B12, plus vitaminele A, B, C, E şi acid folic. -Creste tonusul si vitalitatea organismului ; 
  2. Administrare:Doza unica 50ml de produs zilnic, dimineata pe stomacul gol, sau impartit in 2 doze, 25ml dimineata si 25ml seara inainte de culcare.( sau dupa recomandarea medicului sauu terapeutului Dvs.) A se agita flaconul inainte de utilizare. Produsul are consistenta unui gel -lichid in care se pot observa seminte si pulpa de aloe vera
  3. Afectiunile pe care le trateaza/le amelioreaza: Alergii, Anemie, Astm bronsic, Bronsita, bronsiectazii, Colecistita, Colita, Colon iritabil, Constipatie, Diabet zaharat tip 1 si tip 2, Diaree, Faringita, Gastrite hiper si hipoacide, Guta, Hemoroizi, Hepatite virale, autoimune, toxice, Litiaza biliara, Obezitate, Oboseala cronica, Reflux gastroesofagian, Ulcer gastro-duodenal

Ca sa incep cu inceputul, eu sufar din cand in cand din cauza unor crize de aciditate la stomac.fie din cauza mancarii picante,fie din cauza medicamentelor pe care le iau in perioada aceea nesuferita a lunii.Mi s-a intamplat sa uit de cateva ori sa iau gelul dimineata,asa ca l-am luat seara iar intr-una din zilele acelea cu dureri si acid la stomac  am luat gelul seara si mi-a ameliorat starea semnificativ.Am fost foarte placut surprinsa ca efectele placute au continuat si a doua zi dimineata cand am luat urmatoarea doza.Imi place de asemenea ca mi-a reglat digestia si acum merg chiar de doua ori pe zi la baie.A nu se intelege ca gelul aloe vera are efect diuretic sau laxativ,din contra,el stabilizeaza digestia pentru ca ea sa ajunga la un nivel optim.M-a tentat sa folosesc gelul si intr-o masca de fata si am lasat ultimul capacel exact in acest scop mwuhahaha!:D

Recapitulare:

  • regleaza digestia (nu are efect laxativ sau diuretic major!)
  • atenueaza aciditatea gastrica
  • la un control pt anemie,mi s-a spus ca totul e in ordine,tind sa cred ca si gelul aloe vera a contribuit
  • urmeaza sa il folosesc intr-o masca de fata naturala,numai bine ar putea face
  • fiindca nu e pasteurizat,expira mai repede ca alte produse dar macar stii ca substanta e in totalitate activa
  • singurul minus este pretul,acesta costa undeva in jur de 70 de lei dar pentru cineva care isi doreste  o alternativa viabila pentru diferite afectiuni,e alegerea perfecta
  • cu siguranta l-as cumpara constant (asta cand voi avea o sursa de venit adecvata:D)lpana si antrenoarea mea de la sala mi l-a recomandat,ea fiind sportiva de performanta

Pana una alta,va astept si la concursul Muesli Madness!

6 gânduri despre „Review Aloe Vera Integral

  1. Iulia spune:

    Am auzit si eu de el si cred ca este bun. 🙂

  2. Andra spune:

    si eu vreau sa imi cumpar la un moment dat, am citit multe lucruri bune despre el si digestia mea chiar lasa de dorit din pacate. Eu il gasisem pe un site la 50 de lei dar 500 de ml. nu stiu daca mai e valabil pretul sau nu 🙂 Multumim pentru ca ne-ai impartasit experienta 🙂
    Pupicei

    • Ciprian Bostan spune:

      Andra,

      cum am spus si Iuliei, daca ai un blog si vrei sa incerci produsul , gratuit, si apoi sa ne scrii parerea ta despre el pe blogul tau, trimite datele de contact la:
      manager @bioelemente.ro. O zi excelenta !

  3. Madda Ilade spune:

    Eu folosesc suc de aloe vera de la Nature’s Way si sunt multumita de beneficiile aduse organismului. Intr-o perioada aveam pe piele cateva punctulete de grasime, care au disparut dupa o perioada de utilizare zilnica.
    Nu l-am incercat pe cel de la Bio Elemente, insa banuiesc ca este la fel de bun. 😀

  4. Ciprian Bostan spune:

    Madda,
    iti fac aceeasi propunere :): daca ai un blog si vrei sa incerci gratuit unul dintre produsele noastre ( poate unul de slabit !) si poi sa scrii despre el pe blogul tau, te rog sa intri pe site-ul http://www.biolemente.ro si apoi sa imi raspunzi pe adresa: manager@bioelemente.ro. Zi frumoasa !

Lasă un răspuns

