Review Paleta 96 Candies of Wonderland de la Fraulein

In primul rand,as vrea sa mentionez ca am primit aceasta paleta Fraulein spre testare dar ca am platit 5 euro pentru transport(aceasta este politica companiei si mi se pare o colaborare corecta).In al doilea rand,vreau sa marturisesc ca nu am experienta prea mare in executarea de machiaje si de aceea prietenea mea cea mai buna m-a facut frumusica cu ajutorul acestei palete:P Am folosit fdt de la Avon inainte de aplicarea fardurilor dar voi face si alte poze cu anumite nuante atunci cand voi primi eyeshadow base-ul si primerul de la NYX.Am facut cateva fotografii cu un look neutru folosind paleta si un swatch  cu cateva nuante ce mi s-au parut mai pigmentate si mai interesante(atentie,I am a neutrals’ lover dar am ales paleta aceasta ca sa ma fortez sa folosesc culori tari:P)

In premiera poze cu mine hihi 😀 Paletuta e dragutica,pastilutele cam mici dar asta e , are aprox. 0,300 de grame,nu te poti astepta la o tona de pigment.Swatchurile sunt ale unor nuante de mov/albastru/roz/gold etc foarte pigmentate si frumusele,putin cam prafoase dar all in all ok.Nuantele mate ale paletei apar foarte greu pe piele,mai ales cele neutre,asa incat va sugerez sa va indreptati atentia spre nuantele tari ,shimmery si metalice.Restul sunt prafoase,raman pe pensula dar pigmentul nu se transfera pe pleoapa sau se transfera greu si e nevoie de mult build-up.

Mii de scuze pentru tinuta extra-casual 😀 Pentru machiajul ochilor am folosit cateva din nuantele neutre/calde ale paletei ,cele din partea dreapta.Sunt dezamagita de consistenta nuantelor,de faptul ca e nevoie de foarte mult pigment ca sa obtii culoare pe pleoapa,de faptul ca nuantele mate aproape ca nu apar pe piele (desi in pastiluta par foarte dragute).Intr-adevar nuantele shimmery si metalice beige/brown/orange au o textura mai ok,rezista mai mult (desi si cele mate rezista 6 ore linistit, fara baza,odata ce te-ai chinuit sa le „urci” pe piele) si arata mult mai bine all in all.Am mai folosit si  Farmasi Liquid Lipstick de la Miruna siiiiii Too Faced Bronzing Powder,in case you were wondering 😀

And tadaaaaaaaaaa inca o poza cu mine,sutienul e la vedere,eu nu am nici o greata, sper ca nici voi:D :)) Mi-ar placea sa aud pareri sincere atat despre look cat mai ales despre paleta,sugestii despre cum as putea imbunatatii procesul de sudare a pigmentului pe pleoapa 😛 si orice alta critica constructiva!

Nighty night si nu uitati de concursul Econatura!

7 gânduri despre „Review Paleta 96 Candies of Wonderland de la Fraulein

  1. malina spune:

    Primer elf sau baton tot de la elf . eu folosesc prima data primer-ul de la elf si apoi dau putin cu batonul ( se „lipeste” mai bine fardul si e mult mai ok dupa ce ma dau si cu batonul acesta) la mine chiar rezista 8-10 ore . Mentionez ca nu am tenul gras ! imi place trusa !

  2. Multumim de review. Si eu vroiam sa-mi cumpar fardurile de ochi de la fraulein dar se pare ca nu`s ma bune ca si CS

    • Cineva zicea ca sunt produse in China si/sau in State si sunt importante de diverse firme de make-up and such.Nu sunt de o calitate extraordinara,dar poti gasi linistita multe nuante pigmentate si frumoase doar ca eu mizam pe neutrals si tocmai acelea m-au dezamagit.

  3. ce pretty esti:)si eu astept niste gel linere de la ei.. de vreo 2 saptamani ma enerveaza :)) am platit cu paypal-ul unui amic si ei nu intelegeau de ce comanda e pe un nume si paypal-ul pe altul.. dar s-a rezolvat.. au un pr de… nu mai zic de ce:)

  4. clarra spune:

    Awww ce sweet esti! Data viitoare vreau sa vad un look plin de culoare 🙂

  5. […] Iata prima trusta de 96 de culori, Fraulein38 Candies of Wonderland.Recenzia o puteti vedea aici: […]

Lasă un răspuns

