Review Unt de corp Manufaktura

V-am pregatit doar recenzia pentru deliciosul unt de corp cu vin,namolul mirositor ramane pe altadata:D

Sa incepem cu descrierea produsului:

  • Extracte din vin si ulei de struguri(deci antioxidanti din plin)
  • Pantenol si glicerina (ingrediente emoliente si regeneratoare)
  • Unt de shea,un excelent ingredient hidratantsi cicatrizant
  • Complex vegetal din rasina de mirt si radacini de menta cu efect anticelulitic si de tonifiere
  • Cantitate : 100 ml
  • Ambalaj: tub

Ce parere am eu:

  • Sunt incantata de textura si mirosul acestui unt.Aroma de vin si struguri e naturala,incantatoare iar textura e suficient de light ca sa intre repede in piele si suficient de densa ca sa hidrateze intens
  • Imi place ca e foarte buna si pe post de crema de maini si chiar si pentru ten.Am folosit untul si pe ten cand nu am avut crema hidratanta la indemana si s-a comportat ok
  • Am mai mentionat dar AROMA FRUCTATA PERSISTAAA!Si nu e genul de aroma artificiala care te oripileaza,din contra se simte ca e naturala.
  • Folosita pe post de crema anticelulitica,impreuna cu namolul de la Marea Moarta,se comporta foarte bine.Hidrateaza si catifeleaza zona intens, reducand vizibilitatea acelei inestetice „coji de portocala”.Acuma nu face minuni,nu transforma baba in virgina si nici nu te scapa de kilogramele in plus ci…ca sa spun lucrurilor pe nume: pielea de pe fesele si picioarele mele a aratat mai intinsa iar senzatia la atingere e de catifelare si hidratare,Plus mirosul minunata 😀
  • Am citit cateva recenzii pentru alte produse Manufaktura in care se specifica faptul ca untul se intinde greu pe piele sau ca se consuma repede.In cazul untului cu extract de vin, datorita lipsei untului de cacao(el fiind mai tare), nu se intampla lucrul acesta.Daca nu va lasati duse de val ca mine,acest unt va va putea ajungem linistit 2 luni la o utilizare zilnica.

Peste ceva timp urmeaza si reviewul pt namol,care e bestial!

Noapte buna!

 

Lasă un răspuns

