Review cereale Nutrisslim Econatura

Acum ceva vreme am primit spre testare doua produse de la Econatura si anume Muesli Bio Fructe & Fibre si Fulgi Bio Crocanti (ciocolata, nuca cocos & visine).Ba chiar ati avut ocazia sa participati la un concurs ce a avut ca premiu 2 produse la alegere.Azi e randul meu sa va povestesc parerea mea despre cerealele Nutrisslim,approved by Michael Montignac.

Fulgi Bio Crocanti (ciocolata, nuca cocos & visine)

  • Ciocolata cu 70% cacao, pur si simplu excelenta, in amestec cu felii de nuca de cocos si visine congelate uscate pline de vitamine.Un amestec de dulce si acrisor pe care cu siguranta ca nu l-ati mai experimentat pana acum.
  • Ingrediente: Fulgi cereale* (grau*, extract de malt din orz *) (97,1%), ciocolata 70% cacao* (masa de cacao*, zahar*, unt de cacao*, lecitina din floarea soarelui) (12,1%), nuca de cocos* (6,8%), visine congelate uscate* (2%).*cultura organica.
  • Greutate: 300gr
  • Perioada de valabilitate: 12 luni

Parerea mea despre:

  • Un gust excelent,o aroma naturala,bogata,cum nu am mai simtit pana acum la cerealele obisnuite din comert.
  • Consistenta si textura cerealele e crunchy si soft in acelasi timp,adica se inmoaie repede dar isi pastreaza calitatea crocanta in acelasi timp.Deci nu stiu sa va explic cum:))
  • Continutul de cocos ,cacao si visine e super sanatos si delicios.Nu sunt eu cea mai mare experta in culturi organice dar dammit ,gustul acestora in cerealele Nutrisslimm e fara indoiala superior.

Muesli Bio Fructe & Fibre

  • Aceasta reteta Fructe&Fibre are un plus consistent de vitamine si minerale. Dulceata naturala a fructelor in combinatie cu vitalitatea semintelor face din acest tip de muesli un mic dejun deosebit de sanatos.
  • Ingrediente: Fulgi de ovaz* (27,3%), Fulgi de cereale* (grau*, extract de malt din orz *) (23,5%), coacaze* (15,7%), fulgi de grau* (14,6%), fulgi de orz* (7,8%), seminte de floarea soarelui* (6,3%), afine cu suc de mar* (2,8%),visine congelate uscate* (2%).  *cultura organica.
  • Greutate: 450gr
  • Perioada de valabilitate: 12 luni

Parerea mea despre:

  • Mi-a placut foarte mult amestecul de seminte cu muesli.Crocant si pufos in acelasi timp.Sa nu uitam nici de visine,care sunt printre fructele mele preferate
  • Imi place ca produsele au termen de valabilitate mare si ca se pastreaza in stare ok in punga(am mancat 2 saptamani din aceiasi punga rasucita lejer iar cerealele s-au pastrat intacte)
  • Va anunt cu placere ca si un bebe de un an si 3 luni a poftit la acest cereale si tare i-au mai placut

Concluzie:

  • Dupa parerea mea,aceste cerealele sunt de o calitate net superioara celor din supermarket(desi sunt sigura ca exista si acolo produse ok,ba chiar am cumparat o data niste cereale asemanatoare)
  • Faptul ca marea majoritate a ingredientelor provin din culturi organice ma face sa cred ca sunt mai curate,mai sanatoase si mai utile pentru organism.Ma gandesc de exemplu la grau;graul poate fi crescut si cu ingrasamant chimic pe cand in cazul celui organic nu se intampla asta.
  • Singurul minus e pretul putin mai ridicat,dar pentru cineva care sufera de diabet sau alte boli,alternativa Nutrisslim mi se pare una foarte buna.

Lasă un răspuns

