Preview sapun lichid Green For you Bio-Cosmetica

In urma cu cateva zile am primit spre testare de la Green for Your Bio-Cosmetica.ro un sapun lichid natural cu ulei de cocos si extract de levantica.Produsul este natural si hand-made,just the way I like them :D.Va voi descrie putin experienta mea cu el iar apoi surprise!

Descrierea producatorului:

  • Calmant si relaxant

    -lavanda este cunoscuta ca un medicament al psihicului: combate stresul si agitatia si este eficienta pentru somn linistit

    -uleiul de cocos are efect de antiimbatranire si regenerare; actioneaza ca o crema hidratanta pentru toate tipurile de piele; previne uscarea si imbatranirea pielii

  • Cantitate 250 ml

Parere mea despre sapun:

  • Imi place foarte mult ca e natural;in plus mi se pare ca toata lista ingredientelor e ok
  • Mirosul specific al uleiului de cocos nu se simte foarte tare ci mai mult cel al extractului de lavanda,de care sunt innebunita;mi se pare o mireasma proaspata,foarte potrivita unui sapun si de ce nu,cosmeticelor in general
  • Facem o spuma consistenta,textura este undeva intre gel si crema iar culoarea semi-opaca
  • Dupa utilizare ai impresia ca iti usuca pielea,atat de bine curata;am constatat ca placere ca reactia dispare repede si ca pielea ramane la fel de catifelata/necatifelata ca inainte;probabil ca in timp se vor vedea si rezultatele efectului de hidratare al uleiului de cocos

  • Cantitatea de 250 ml ml se pare mai mult decat imbucuratoare iar pretul e relativ mic, 28 de lei.La ritmul alert in care ma spal eu pe maini (de cel putin 3,4 ori pe zi) acest sapun imi va ajunge mult timp si chiar sper sa fie benefic pe termen lung pielii.

SI ACUM SURPRISE!De maine voi da drumul unui concurs sponsorizat de www.bio-cosmetica.ro cu reguli foarte simple!Mai mult detalii pe maine seara!

 

 

 

 

Un gând despre „Preview sapun lichid Green For you Bio-Cosmetica

  1. endre spune:

    Eu deja ii simt mirosul…ador lavanda :X

Lasă un răspuns

