Concurs Bio-Cosmetica

Tadaaaaaa v-am promis concurs,there you have it:concursul foarte natural si hand-made are ca premiu un demachiant natural cu extract de nalba,cocos si susan.Este destinat in special tenului uscat,deshidratat si sensibil si are ca efecte benefice pe langa inlaturarea machiajului si hidratarea si calmarea tenului.Cantitatea e de 50 ml iar pretul acestui demachiant pe site este de 15RON-o nimica toata,eu zic ca isi merita banii.Rog de pe acum castigatoarea sa scrie o scurta recenzie despre experienta ei cu acest demachiant dupa ce il primeste.

Reguli:

  • Sa va abonati la noutatile de pe blogul meu (vezi casuta dreapta sus cu Sign Up)
  • Sa dati un like paginii de Facebook Bio-Cosmetica ( click aici)
  • Sa lasati un comentariu cu adresa de mail cu care v-ati abonat scrisa in format xulescu [at] yahoo dot com pt a evita spamul; Nu uitati sa mentionati numele de Facebook cu care ati dat like

L.E.Cine face o postare pe blogul personal despre acest concurs,cu poza si link activ spre postarea are 1 entry in plus

Acestea sunt regulile,foarte simple de altfel!Concursul incepe de maine,14 octombrie si tine pana pe 21 oct,castigatorul/oare este ales prin random.org si are la dispozitie 48 de ore sa imi trimita datele de contact,altfel voi alege alt castigator.Premiul va fi trimis de catre sponsorul Bio-Cosmetica,ei doresc sa personalizeze premiul ,isn’t that cute???Daca cumva vad ca va lasati pe tanjeala si inscrierile nu curg la greu atunci imi permit sa prelungesc concursul cu inca o saptamana!Bafta si mult spor la inscrieri!

38 de gânduri despre „Concurs Bio-Cosmetica

  1. Luca Mihaela spune:

    Buna,
    Sunt abonata cu adresa michelluk [at] yahoo dot com,
    Am dat like paginii cu numele de Mihaela Luca.

  2. Madda Ilade spune:

    Sunt abonata prin email: madda_ilade at yahoo dot com si am dat like cu numele: Madda Ilade.

  3. Oana Catalina spune:

    Sunt abonata cu adresa oana [dot] catalyna [at] yahoo [dot] com

    Am dat like cu numele Oana Catalina.

    Multumesc!

  4. Claudia Lungu spune:

    claudiailungu@yahoo.com
    Facebook;Ingrid Francy

  5. Iuliana Dobre spune:

    tdj31 [at] yahoo dot com Iuliana D Iuliana

  6. bciobanuangelica [at] yahoo dot com
    Ciobanu Angelica

  7. Mariana spune:

    Sunt abonata mai demult cu adresa de e-mail
    faur_mariana65@yahoo.com
    Am dat like sponsorului Bio-Cosmetica cu numele de Mariana Faur
    Am postat despre acest concurs pe pagina mea de Facebook,aici

    Iti multumesc pentru organizarea acestui Giveway si multumesc mult sponsorului fara de care acest Giveway nu ar fi avut loc
    Oricum ,fara acest concurs nu as fi stiut de acest site cu produse homemade,,foarte utile pentru ingrijre
    Sunt extrem de utile aceste concursuri pe blogurile voastre, pentruca aflam despre multe produse foarte calitative despre care intr-un alt mod nu am fi stiut.

  8. Hermi Blue spune:

    Am dat like cu numele Hermi Blue
    cami_lu2004 [at] yahoo [dot] com

  9. Roxy Cazcu spune:

    Buna:
    FB:Roxy Cazcu
    mail:carofeero at yahoo com
    Nu stiam de acest site, multumesc mult pentru aceasta surpriza frumoasa!!!

  10. Alina Iacob spune:

    alina22buc [at] yahoo dot com
    Am dat like cu Alina Iacob

  11. marilai clara spune:

    sunt abonata cu: rebeka732011@yahoo.com
    numele cu care am dat like: marilai clara

  12. elena ramona spune:

    elena dot duchi at yahoo dot com
    fb: Ramona Elena
    Multumesc !

  13. Andu spune:

    andreea.mihaela01[at]yahoo dot com
    am dat like cu Andreea Mihaela Lazar

  14. Berechet Gabriela spune:

    Buna,
    Sunt abonata cu adresa gurita1809@yahoo.com
    Am dat like paginii cu numele de Berechet Gabriela

  15. Multumim pentru aprecieri si pentru vorbele frumoase!
    Va dorim mult succes la concurs!

    Green For You – De la natura, cu dragoste!

  16. Hancianu Alexandra - Madalina spune:

    M-am abonat cu adresa de mail hancianu_alexandra[at]yahoo[dot]com si al dat like cu numele Alexandra Hancianu.

  17. Dima Lucica spune:

    M-am abonat cu lucica_braila[at]yahoo[dot]com si am dat like cu Lucica Dima.

  18. ritaveverita spune:

    abonat cu ana_podeanu [at] yahoo [dot] com, am dat like cu ana podeanu

  19. Lenghel-Covaci Raluca spune:

    Buna!
    Sunt abonata de ceva vreme cu adresa de e-mail: rallyralyro[at]yahoo[dot]com.
    Fb like: Lenghel-Covaci Raluca.
    Sa fie cu noroc!

  20. Anicka Maya spune:

    Buna!
    Sunt abonata adresei de mail mayaanicka[at]yahoo[dot]com
    FB like: Ana Maria
    Blog Post: http://beautifulanickamaya.blogspot.com/2011/10/giveaway-luna-octombrie.html

    Multumim!

  21. […] Cristina este cea care a pus la cale concursul; il gasiti pe blogul ei. […]

  22. Geo Radulescu spune:

    buna
    abonata cu email : radulescu.veronica[at]yahoo[dot]com
    fb geo radulescu
    share http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=262244687151848&id=100002583218635

  23. Buna !!!
    M-am abonat pe mail cu adresa iulika.ct [at] gmail.com
    Nume pe facebook Iuliana Gondos

  24. Buna!
    Sunt abonata cu adresa: alex.andra0954 [at] yahoo.com
    Fb; Alexandra Ioana Simon

  25. Adomnoaei Cristina spune:

    love_light1982 [at] yahoo.com
    FB : cristina.adomnoaei

  26. cristina gondos spune:

    Buna si eu ma inscriu adresa de mail cu care te urmaresc este cristina[dot]gondos[at]yahoo[dot]com
    Numele cu care am dat like este Cristina Gondos
    Merci pentru concurs. Pupici

  27. Alexandrescu Corina spune:

    Buna!
    Am dat like cu nume : Alexandrescu Corina
    M-am abonat cu adresa: coryalecs[at]yahoo.com
    Mult succes pe mai departe!

  28. Elise spune:

    elisa_ely2008 [at] yahoo [dot] com
    Elisa Ely-Facebook

  29. Multumim tuturor pentru entuziasmul cu care ati raspuns la colaborarea noastra cu Cristina!
    Va tinem pumnii si anuntati-va prietenele cat mai repede, mai sunt doar cateva ore pana la extragere!
    Bisous!

    Green For You – De la natura, cu dragoste!

  30. Iosif Maria spune:

    Buna
    Sunt abonata cu olive_oil07(at)yahoo(dot)com
    Amdat like cu Iosif Maria

  31. Felicitari tuturor pentru participarea la acest concurs si pentru interesul manifestat pentru produsele noastre!
    Daca de data aceasta nu ati castigat va invitam sa vizitati constant pagina noastra de Facebook pentru a afla despre ultimele concursuri si promotii!
    Va invitam de asemenea sa incercati produsele noastre pe care le gasiti pe site-ul nostru: http://www.bio-cosmetica.ro

    Va multumim inca o data si va dorim o duminica placuta!

    Green For You – De la natura, cu dragoste!

  32. Alina Iacob spune:

    Buna ziua, unde s-a afisat castigatorul?Multumesc

Lasă un răspuns

