NYX Lippies Swatch

  • Sunt pigmentate si cremoase,nu foarte rezistente pe buze(exceptie Black Cherry,care nu s-a dus complet nici dupa dus 😀 )
  • Din clipurile si pozele de pe net credeam ca B52 va fi mai deschis si mai cald decat Milan.It’s the other way around.Doar ca mi-as fi dorit sa fie si mai cald si mai deschis(un fel de Tea Rose,doar ca nu era pe stoc nici prima nici a doua oara cand am facut comanda *sad face* )
  • Strawberry Milk are un finish perlat,care iese in evidenta odata ce il adaugi in mai multe straturi pe buze, la 2,3 straturi e chiar pigmentat si intens,numai bun de vara
  • Am vrut sa se vada ce culoare iese pe fond alb, eu am avut alte asteptari mai ales de la Milan si B52 si am observat ca conteaza enorm pigmentatia initiala a buzelor!
  • Urmeaza si alte postari cu restul comandei NYX & Co de pe cherryculture

ENJOY!

Sunt dupa cum urmeaza:Strawberry Milk,Femme,Black Cherry,Milan,B52,Honey,Circe

18 gânduri despre „NYX Lippies Swatch

  1. Laura M spune:

    dc nu ai facut swatchurile pe mana sau buze? :-w

  2. Andreea A. spune:

    mda, deci tre’ sa-mi iau femme si milan. AM ZIS! l-am vrut si eu pe strawberry milk, dar mi s-a parut prea deschis din ce-am vazut pe net.

  3. Lenghel-Covaci Raluca spune:

    UUUU….goodies!!!

  4. Mariana spune:

    Mie imi place mult Tea Rose si Indian Pink,insa am vreo 30 ;pacat insa ca nu au o durabilitate mai mare pe buze!!

  5. Sadie spune:

    Mi-as lua si eu cateva, insa pe mine ma sperie putin gandul comenzii internationale… Daca vreodata vrei sa mai faci o astfel de comanda, n-ai vrea sa imi spui si sa iti trimit bani ca sa comanzi si pentru mine 2-3 rujulete? 😀

  6. clarra spune:

    imi plac toate, mai putin ultimele doua 🙂 abia astept sa te vad cu ele pe buze :*

  7. Maria spune:

    Foarte dragute nuantele alese de tine :X

  8. Si pe mine ma tin mult mai mult nuantele mai inchise! Cele deschide de la rujurile NYX nu prea tin foarte mult pe buze…

Lasă un răspuns

