Review & Giveaway Pure Touch Minerals

Cui nu-i plac fardurile minerale?Daca a ridicat cineva mana, il/o invit si mai cu drag sa citeasca acest post si poate chiar sa participe la concurs,ca sa se convinga de calitatea produselor Pure Touch Minerals.Voi vorbi despre:

Parereamea despre fiecare:

  • Corectorul Light Mint-L-am testat in jurul nasului si al barbiei pentru ca acolo apare cateodata o roseata inestetica.O acopera cu brio datorita consistentei adecvate(adica nu e un simplu praf,in contact cu pielea,se uniformizeaza frumos-de altfel toate produsele incercate au mai mult sau mai putin aceasta caracteristica).Peste pun fond de ten mineral si nu mai am probleme.
  • Primerul face ce ar trebui sa faca orice primer,netezeste si uniformizeaza tenul pentru machiajul ce urmeaza.Aveti grija sa nu puneti prea mult deoarece riscati sa ramaneti cu o culoare prea alba pe piele,eu am patit-o.Cand am pus putin,am putut sa blenduiesc mai bine si apoi sa mai pun daca si unde mai era nevoie.
  • Champagne si Tokyo Blossom sunt geniale,sunt cremoase as putea spune.Sclipesc subtil si tine 6 ore linistite fara primer.Mai mult nu le-am testat pentru ca am ajuns acasa si m-am demachiat dar sunt sigura ca ar mai fi stat frumusella locul lor,looking glamourous,mult si bine!La felp ot spune despre fardul de obraz Peach, e aproape ca un bronzer doar ca are o tenta peachy dupa cum ii spune si numele 😀
  • Fondul de ten are o acoperire medie si se blenduieste cam…repede.Adica mi s-a parut mie ca am nevoie de mai mult produs pentru a seta si a uniformiza culoarea.In rest e ok,are un finish shimmery iar pentru tenul meu fara probleme specifice e numai bun.Cu airbrush primer parca se blenduieste mai bine.
  • Pensula Kabuki e ok,uniformizeaza si distribuie bine culoarea doar ca am avut miiiiici probleme cu perii care mai cadeau din cand in cand.All in all sunt foarte multumita de calitatea pigmentilor si de pretul lor.
  • Mai multe detalii gasiti pe site iar ca sa va fie mai usor,v-am lasat link direct spre site unde aveti muuult mai multe detalii pentru fiecare produs.

Concursul se va desfasura astfel:

  • Intre 28 si 8 noiembrie va veti putea inscrie,raspunzand la urmatoarea intrebare:Care e cea mai frumoasa amintire legata de faptul de a fi femeie? Vreau sa vad raspunsuri creative,originale,neconventionale.Cel mai cel dintre raspunsuri va fi declarat castigatorul premiului I
  • Sa va abonati blogului meu(vezi dreapta sus casuta Sign Up) si sa dati un like paginii de Facebook a sponsorului (click aici)
  • Premiile II si III vor fi alese de catre reprezentantii Pure Touch Minerals

 

  • Premiul I : Un fard de obraz la alegere, 2 nuante de farduri de pleoape la alegere,O pensula Shadow Liner cu 2 capete,unul pt conturul ochilor,unul pentru aplicarea pigmentului si blending
  • Premiul II: Un voucher de cumparaturi in valoare de 50 RON pe siteul sponsorului www.puretouch.ro
  • Premiul III: Un voucher de cumparaturi in valoare de 35 RON pe siteul sponsorului www.puretouch.ro

 

  • Lasati un comentariu la acest post cu raspunsul la intrebare,adresa de mail cu care v-ati abonat si numele de Facebook cu care ati dat like ( toate aceste reguli sunt OBLIGATORII)
  • MULTA BAFTA!Sa curga cu inscrieri 😀
  • Some pictures!Enjoy!
26 de gânduri despre „Review & Giveaway Pure Touch Minerals

  1. Alexandra P. spune:

    Cred ca cea mai frumoasa amintire legata de faptul ca sunt femeie este cea legata de nasterea fiicei mele. Nimic nu este mai frumos decat atunci cand iti ti pentru primada data fiul in brate, acel pui mic de om, care a crescut in pantecul tau. E cel mai frumos moment din viata unei femei, unul pe care niciodata un barbat nu o sa-l inteleaga.
    M-am abonat cu adresa: eu_alexandra93[at]yahoo[dot]com
    Am dat like cu numele: Alesya Alyce

    Pupici:*

  2. Aetana Smatjk spune:

    Sincera sa fiu nu ma consider inca femeie, asa cum obisnuieste un prieten sa imi spuna, abia acum incept sa ma dezvolt in aceasta directie.
    Am totusi o amintire si mai mult, o experienta despre cum sa devii femeie. Cand eram mai micuta, mama mea a hotarat ca trebuie sa studiez limba germana. Profesoara aleasa a fost o doamna de origine germana, trecuta de venerabila varsta de 80 de ani. Cu mana pe inima pot spune ca este singura doamna adevarata pe care am cunoscut-o.
    Neavand (dar dorindu-si foarte tare) o nepoata, a decis sa se comporte cu mine ca atare. Mi-a spus de nenumarate ori ca trebuie feminina si eleganta, rabdatoare si dulce, sa fiu puternica si sa-mi stiu scopul. Sa invat, insa sa nu uit niciodata de unde vin. Sa nu ii nesocotesc pe altii ca au o meserie nu asa frumoasa sau asa bine vazuta ca a mea, pentru ca si eu la randul meu, daca vreau sa fiu o persoana implinita, trebuie sa fiu si bucatareasa si croitoreasa sa stiu sa calc sa spal etc.
    La momentul respectiv nu am stiut sa dau ascultare, insa vorbele mi-au ramas in cap. Acum ghici cine incearca sa fie ordonata, sa faca mancarica buna, sa se duca la toate cursurile si sa isi gaseasca un job. Drumul e destul de lung si de greu, insa spune-mi ce barbat stie sa faca toate astea si sa ramana in continuare cu zambetul pe buze? mail justaetana@yahoo.com si Aetana Smatjk pt fb

  3. MooNy spune:

    Am fost complexata toata viata de mine. Neam din neam de grasuti, pana la o varsta maricica am fost un baietoi. Chestiile feminine mi se pareau de tot rasul. Creme, fuste, pantaloni, tocuri…. HA! NU EU! Totusi undeva in viata partea feminina din mine s-a rasculat si a pus, in mare parte, stop laturii mele de pana atunci. Am renuntat la vechi obiceiuri, am adoptat altele, am inceput sa vorbesc altfel, sa ma comport altfel, sa imi uit complexe si sa le accept ca mai apoi sa le rezolv,
    Cel mai frumos moment a fost o discutie intre mine si prietenul meu (abia eram impreuna de putin timp) in care vorbeam de fostele mele complexe si obiceiuri proaste:
    – Stiu bine ca nu sunt frumoasa, placuta da, mi s-a zis si pricep asta, dar macar acum incerc sa fiu femeie, nu copil cu pata pusa
    – Nu mai esti copil de mult timp. Insa esti o mare fraiera cand zici ca nu esti frumoasa. Sub chestiile alea (AKA cosmetice) se afla o FEMEIE frumoasa, nu o copila placuta ochilor. Daca poti fermeca un barbat fiind naturala, esti frumoasa si gata.

    Este una din amintirile mele cele mai frumoase.
    (stiu ca concursul nu este international, ca sa intru si eu, insa sper sa ma iei in considerare pentru ca parintii imi pot trimite premiul din Bucuresti)

    • Cred ca am sa -mi fac un obicei in a raspunde participantelor! Sa stii ca ma regasesc in totalitate, si eu am fost si sunt grasuna si un tomboy dar sunt si femeie si uite ce treptate se deschide si aceasta parte din personalitatea mea,asa ca te inteleg perfect.Iar ce ti-a spus prietenul tau, ei bine e adevarul gol golut,mai bine nu putea sa se exprime.Intreaba orice pe oricine de altfel: nu de putine ori cuceresti pe cineva cu felul de a fi,cu o gluma,cu un gest anume (aka ti /i se se pune pata) si poate persoana aia sa fie anorexica sau obeza cartierului, nu mai ai ce sa ii faci:)) cel putin asa e pt mine, am patit sa atrag sau sa ma simt atrasa de tot felul de oameni:)) (a nu se intelege lucruri urate:P)

    • Cu siguranta te iau in considerare,atata vreme cat cineva iti poate trimite premiul in eventualitatea in care castigi.Mai ales ca premiile sunt de o calitate buna,adica chiar merita sa lupti pt ele;eu sunt si aucm impresionata de calitatea fardurilor minerale, de puterea pigmentilor, facand acum abstractie de sponsorizarea Pure Touch Romania

    • MooNy spune:

      Uitat sa mentionez, evident: signed up cu o adresa de gmail (cea din casuta de comentarii): moony214 si facebook: Andreea Mocanu

  4. Ghinda Tatiana spune:

    Buna,am dat like la pagina cu numele de Ghinda Tatiana
    M-am abonat cu adresa de email: tania.enamorarte@hotmail.com

    Ce poate fi mai frumos decat sa fi femeie?Si daca n-am exista cu siguranta ne-am reinventa…
    Multe lucruri,intamplari,momente….toate acestea cu timpul devin amintiri:
    dar cel mai important e sa nu uitam sa fim mereu feminine!Sa purtam cu mandrie „titlul”de femeie…

    Sunt o femeie…
    Din carne si oase
    Care se indragosteste
    Ascultand o melodie de amor
    Sau o simpla poezie
    Visand la toate acestea
    Intr-o noapte de noiembrie

    Mereu imi e tiparit in minte si in suflet
    Inima mea bate toata …
    Sunt femeie …asa cum sunt
    Nu am nimic de ascuns
    Nu traiesc cu prejudecati
    Sau cu teama de ceilalti
    Traiesc mereu clipa
    Asa cum sunt…
    Fericita sau trista
    Cand iubesc sau cand sufar
    Cand rad sau cand plang
    Sunt o femeie pasionala
    Romantica de cand ma stiu
    Cu defecte sau calitati
    Ma simt implinita ca femeie
    Asa cum sunt…ca un porumbel in zbor!

  5. ioni-k spune:

    abonata cu bogorodeaioana@yahoo.com, pe FB acelasi nume
    Cea mai frumoasa amintire legata de a fi femeie nu exista, intrucat sunt femeie mereu si nu as putea deosebi intre frumusetea vietii ca femeie si frumusetea vietii in general.
    Oricum a fi femeie are multe aspecte placute precum: posibilitatea de a imi schimba aspectul cum imi doresc eu prin machiaj, vopsit sau pur si simplu accesorizarea tinutelor. Nu de putine ori surprind cate o privire atenta si asta ma face foarte mandra, pentru ca oamenii se uita atent doar daca le place ceva. Dupa care ar veni rolul meu in societate. Intr-adevar, aici sunt ceva limitari, dar daca le indulcesti cu un aspect placut si un comportament atent, le poti depasi chiar cu brio. De ex imi place rolul de sotie si mama. Imi amintesc de parintii mei si imi dau seama ca acum sunt omul de care depind fericirea a doua persoane. La munca sunt una dintre putinele femei, dar asta ma face sa ma simt speciala, pentru ca trebuie sa fii o femeie serioasa ca sa castigi increderea unui mediu de barbati. Nu as putea spune ca sunt mandra de cum sunt, dar sunt fericita ca sunt asa cum sunt, chiar daca nu sunt top-model, femeie de afaceri sau o mare intelectuala. O zi buna!

  6. Ciucan Ramona spune:

    like ciucan ramona -facebok rciucan@yahoo.com-prima cum e si normal a fost primul cotact sexual atunci am devenit femeie si a fost miuat fiinca eream indragostita -dupa aceea casatoria devenid doamna ,deci femeie – primul copil ,al doilea copil –

  7. Ela spune:

    bunna:)
    email elascumpik23@yahoo.com
    am dat like cu Msc Elena
    Desi am doar 19 ani , nu am copii si nu am trecut inca prin toate fazele transformarii ale unei femei , sunt mandra sa spun ca sunt o femeie in devenire.Toata copilaria mea mi am dorit sa fiu baiat, la radiografie pana in momentul nasterii mele a iesit ca sunt baiat, aveam hainute de baiat si numele de Florin.Desi bucuros ca are fata, tata m a vazut mereu ca pe un baiat , poate din acest motiv am inceput si eu sa ma comport ca un baiat, ma bateam cu toti baietii, eram cea mai tare la alergat, la sport , le dadeam lectii la flotari si imi placea sentimenul pe care il aveam atunci cand baietii ramaneau surprinsi de capacitatile mele.eram singura care scapa de botez si facea pe avocatul cu toti, imi placea sa i au apararea celor din jur si nu suportam sa vina cineva la mine sa mi spuna ce sa fac .Dar ca sa nu o mai lungesc mult, cred ca cea mai frumoasa amintire a mea este aceea a adolescentei cand mi am dat seama ce se intampla cu mine, cand am vazut schimbarile corpului meu si trasaturile frumoase care ieseau la iveala pe chipul meu.Din acel moment mi am dat seama cat de frumos este sa fii femeie si pe masura ce au trecut anii am capatat din ce in ce mai mult din farmecul unei, femei eleganta, naturaletea si dorinta de a avea grija de mine si de corpul meu.

  8. Georgiana Naltu spune:

    Buna, am dat like la pagina cu numele Georgiana Naltu
    M-am abonat cu adresa de email: geonika.kitty@yahoo.com
    A fi femeie e un concept complex. M-am nascut acum 22 de ani intr-o frumoasa duminica de octombrie. Toamna ma reprezinta. Imi place sa ma plimb singura prin parc si sa fiu doar eu cu gandurile mele. Sa pasesc agale sub covorul multicolor de frunze. Sa imi clatesc ochii cu minunatele culori si sa simt mirosul acela ranced al frunzelor dupa o ploaie. Intr-o asemenea plimbare incercam sa imi pun ordine in viata si sa ma gandesc ce inseamna sa fii femeie. Sau mai bine, cum am devenit femeie, o buna femeie. Ce se ascunde de fapt sub stratul de haine fashion si acel make-up impecabil? Sub coafura mereu pusa la punct si limbajul impecabil? Nu zic ca aceste lucruri nu sunt importante, caci sunt… O femeie ingrijita si pusa la punct e apreciata. Dar asta nu inseamna totul. Aceasta fata o vad strainii. Prietenii, familia, iubitul/sotul te stiu asa cum esti dimineata: ciufulita, naturala si dulce 🙂 Dar mai presus, iti cunosc sufletul de femeie.
    Iubitul tau apreciaza ca atunci cand vine obosit si stresat de la munca gaseste acasa o masa calda, o vorba buna si o baie fierbinte pregatita. Asta e femeia lui, intelegatoare.
    Prietena ta s-a despartit de iubitul ei sau si-a pierdut locul de munca. Tu esti acolo pentru ea, o asculti fara sa o judeci, ii cumperi ceva dulce si o tii in brate. Asa e prietena ei, inteleapta.
    Daca parintii mei trec prin momente mai grele, inseamna ca vor o noua motivatie. Atunci le amintesc ce inseamna satisfactia de a fi parinte. Incerc sa-i inveselesc, le cer parerea, ii intreab ce faceau ei la varsta mea. Asta inseamna sa fii femeie. Sa fii fiica.
    Cand apare un copil prioritatile se schimb, ai mai multa grija de sanatate, cheltui mai rational banii, renunti la egoism si acea micuta mogaldeata devine centrul universului tau. Esti o femeie buna, esti mama….
    Pentru fiecare din aceste situatii exista o amintire placuta pentru ca nu poti sa nu te gandesti la esenta si sa nu privesti lucrurile dincolo de aparente 🙂 Toate devenim femei pana la urma, dar cat de bune si delicate ajungem… doar de sufletul nostru depinde 🙂

  9. Daniela spune:

    Cred ca cea mai frumoasa amintire pentru mine a fost atunci cand m-am trezit intr-o dimineata inundata de razele calde a soarelui , iar sotul si baietelul meu ma asteptau cu un buchet imens de flori .

  10. pop aurelia spune:

    Cred ca cea mai frumoasa amintire legata de faptul ca sunt femeie este cea legata de nasterea primei mele fiicei ,baiatul cel mare,ficei mele cea mic,baiatul cel mic,am 4 puii,sunt o femeie cu alte cuvinte implinita. E cel mai frumos moment din viata unei femei, unul pe care niciodata un barbat nu o sa-l inteleaga. Femeia este ceva nelipsit din lumea inconjuratoare, fara ea viata
    nu ar putea continua pe aceasta planeta..Fericirea o face pe femeie
    frumoasa si dragostea o face fericita. Iubirea este adevaratul fard al femeii.O femeie frumoasa este o imagine care ii innebuneste prin splendoare pe toti privitorii. O femeie ii atrage pe barbati cu ajutorul farmecului ei si-i pastreaza cu ajutorul propriilor lor vicii.

  11. aurelia50 spune:

    Femeia este ceva nelipsit din lumea inconjuratoare, fara ea viata
    nu ar putea continua pe aceasta planeta.Cea mai minunata femeie din lume este cea care te iubeste cu adevarat si pe care-o iubesti cu adevarat.Dupa ce o femeie iti daruieste inima , nu prea ai cum sa mai scapi de restul corpului.Femeia e forta motrice a vietii..Femeia e o suprafata care simuleaza adancimea..Femeia este o mancare pentru zei, gatita de diavoli.Femeia este un cadou care te alege.Femeia este un crin care incepe a se ofili cand il napadesc ghioceii.Femeile sunt creaturi menite sa fie iubite, nu intelese.Fericirea o face pe femeie
    frumoasa si dragostea o face fericita. Iubirea este adevaratul fard al femeii.O femeie frumoasa este o imagine care ii innebuneste prin splendoare pe toti privitorii. O femeie ii atrage pe barbati cu ajutorul farmecului ei si-i pastreaza cu ajutorul propriilor lor vicii.

  12. Alexandra spune:

    Cand ma gandesc la a fi femeie nu pot sa aleg o amintire definitorie in schimb pot sa aleg un sentiment ( bine bine defapt mai multe) care ma-u incercat ca femeie si le consider definitorii. Imi aduc aminte intotdeauna de momentul in care m-am gandit pentru prima data la ce inseamna sa fii femeie. S-a intamplat acuma ceva ani cand a aparut in viata mea prima iubire. Iubirea era pana atunci un cuvant gol pentru mine nu prea stiam eu ce e, cand zicea cineva iubire ma gandeam automat la scenele acelea siriopoase din filme si cam atat. Si totusi iubirea nu ma ocolit defapt ma lovit din plin 🙂 Era o zi de vara, calda inabusitoare chiar iar eu eram ca deobicei la baschet in parc cand a aparut o prietena cu doi tipi pe care nui cunosteam. Am facut cunostina si cand am dat ochi in ochi cu cel deal doilea tip ceva sa intamplat ma simteam electrocutata, lovita de tren , agitata, nu mai stiam de mine. Am aflat ca il chema Andrew si era cat se poate de dragut si cat se poate de American. Zilele ni le petreceam toate jucand baschet cunoscandune mai bine pana intr-o zi cand am mers acasa impreuna si am vorbit despre noi am aflat atunci ca el urma sa plece peste exact o saptamana dar mi-a promis ca se intoarce intr-o luna. La despartire am primit primul sarut si parca simteam focuri de artificii inauntrul meu. Dar toate astea au fost de scurta durata el a plecat intr-o miercuri dimineata si mi-a trimis un mesaj joi in care imi spunea ca probabil nu o sa se mai intoarca dar ma iubeste si ma roaga sa fiu fericita si sa nu ma supar pe el pentru ca ma mintit. Am trecut prin ceea ce numesc si acum deziluzia vietii mele dar am depasit asta am realizat ca sunt o FEMEIE puternica si ca a fi femeie nu tine de felul in care arati neaparat ci de ceea ce ai inautru si ceea ce vei lasa in urma ta ca femeieJ

  13. Buna!Am dat like pe FB cu Tender Carmen Marilena si adresa e mail:new_camy86@yahoo.com.Care e cea mai frumoasa amintire legata de faptul de a fi femeie?”Prima iubire nu se uita niciodata” – sunt vorbele pe care le aud foarte des si inclin sa cred ca sunt adevarate. Intr-adevar, este greu sa dai uitarii primii „fluturi” din stomac, prima bataie mai puternica a inimii, noptile nedormite, petrecute cu gandul la primul baiat pe care l-ai iubit…

    Pot fi momente in care l-ai urat pentru ca ai ajuns sa il iubesti atat de tare, incat ai ajuns in pragul disperarii in momentul in care v-ati despartit, poate inca il mai iubesti sau te copleseste nostalgia cand iti aminteste de el – „Ce bine era”, „Cat eram de fericiti impreuna!…” – sau poate inca mai adormi cu gandul la el.Si eu imi amintesc de prima iubire… A fost o relatie de dragoste de doi ani, cu bune si mai multe rele, din cate imi amintesc, dar il iubeam enorm. Dupa ce ne-am despartit, am suferit mult si mi-au trebuit doi ani sa imi „treaca de el”. Era crunt, pentru ca in orice barbat il vedeam pe el si simteam ca nu reusesc sa fiu fericita alaturi de niciun barbat, in afara de el, bineinteles.

    Au mai existat momente in am avut „zvacniri” marcate de dorinta de a-l simti aproape, a-l tine de mana sau de a-i vorbi, pentru ca sentimentele nu pot fi date uitarii chiar asa usor. Puteau fi si doua luni in locul celor doi ani de relatie si cred ca situatia nu s-ar fi schimbat in vreun fel, as fi suferit la fel poate, pentru ca intensitatea trairilor a fost maxima.

    E drept, in relatia de dragoste ce a urmat am facut multe comparatii cu ceea ce am trait inainte si a fost o mare greseala, pentru ca nu am facut decat sa imi „starnesc” nefericirea, care m-a urmarit o perioada. In timp, am invatat ca dragostea nu este niciodata la fel (si nici nu trebuie sa fie la fel), iar daca ai vointa si iti doresti cu adevarat sa fii fericit, un prim pas ar fi sa renunti la asemanari si comparatii.aca ar fi sa iei drept etalon prima dragoste, in mod sigur, la un moment dat, in urmatoarea relatie, te vei trezi mintit chiar de propria persoana: ai creat o lume asemanatoare cu una pe care ai pierdut-o candva, dar ai uitat de sentimente, care sunt cele mai importante…

  14. Alexandrescu Corina spune:

    Buna! Am dat like cu numele Alexandrescu Corina, iar e-mail-ul este coryalecs@yahoo.com
    Doamne! Cele mai frumoase amintiri s-au adunat in fiecare zi, caci m-am simtit femeie in fiecare zi a vietii mele, in fiecare zi in care soarele a rasarit si a avut pentru mine cava magic. Este fantastic sa fii femeie!
    Fiecare zi reprezinta pentru mine un nou inceput si zambesc pentru ca inceputurile si sfarsiturile din viata mea echilibreaza balanta. Viata mea este o minune, un dar, un dar care m-a legat, m-a dezlegat, m-a departat, m-a dezbinat si, in ciuda iuresului zilnic, am gasit momente pe care sa le pastrez, sa ma intalnesc cu oameni dragi mie, sa-mi fac prieteni, sa iubesc, sa devin sotie, mama…
    M-am simtit femeie de fiecare data cand am suferit dupa o despartire din iubire, m-am simtit femeie cu fiecare iubire terminata pe care am considerat-o sansa mea de a intalni iubirea cea mare, ma-m simtit femeie in ziua in care am pasit spre altar alaturi de cel care mi-a daruit iubirea perfecta care sa-mi tina de cald toata viata, cand mi s-a spus „esti frumoasa”, „te iubesc”, atunci cand m-am zbatut sa repar ceva, cand am facut alegeri importante, cand am simtit profunda fericire de a da viata unui pui de om, cand am strans pentru prima data puiul meu la piept, cand am auzit prima data cuvantul „mama”-acest cuvant magic si nepretuit, cand am visat la o lume mai buna pentru copilul meu, cand i-am vegheat somnul agitat in noptile grele de boala, cand m-am rugat, am sperat…
    M-am simtit si ma simt femeie in fiecare minut, ora, zi din viata mea.

  15. Ingerash Dulce spune:

    Cea mai frumoasa amintire pe care o am este aceea cand am primit pentru prima oara flori de la baiatul de care eram indragostita, mi-a dat un ghiocel si un sarut dulce cu gust de acadele.
    FB : Ingerash Dulce

Lasă un răspuns

