Pure Touch-Castigatoarele

Imi cer scuze pentru intarziere doar ca a fost ziua mea pe 9 si uite asa pana am stabilit cu intarziere castigatoarele si se facu vineri 11 :P.

Mi-a facut foarte mare placere sa va citesc comentariile,multora am apucat sa le raspund.Mi-au placut si raspunsurile tandre,gingase, si cele baietoase :))

Tocmai de aceea am decis impreuna cu cei de la Pure Touch sa premiem diferite tipuri de amintiri,ca sa zic asa.Buuuun sa trecem la fapte:…..*drum roll*

  • Locul I este ocupat de Georgiana Naltu cu descrierea ei foarte priceputa si duioasa :).Felicitari!Astept mail cu datele de contact de la tine;ai la dispozitie 48 de ore
  • Locul II Alexandra.Felicitari!Astept sa confirmi aici pe blog premiul-adica voucherul de 50 RON.Ai si tu la dispozitie 48 de ore!
  • Locul III MoonY Felicitari!Astept si de la tine confirmarea ,tu ai castigat un voucher de 35 RON

Fetelor sa va bucurati de premii, iar restul nu fiti tristi, am o lista de surprize pentru voi si anume:

  • Un concurs cu premii super mieroase delicioase de la Complex Veceslav urmeaza curand
  • Un alt concurs unde puteti castiga o masca dde fata din ciocolata organica sau un balsam de par cu vanilie organica de la EcoBella urmeaza si el
  • Un concurs in desfasurare,organizat de Clarra si de mine, ce are ca premii mini-seturi de cosmetice Farmasi.Tot ce trebuie sa faceti este sa intrati aici si sa indepliniti cateva reguli simple

 

7 gânduri despre „Pure Touch-Castigatoarele

  1. Alexandra spune:

    Eu, Eu? Nu-mi vine sa cred multumesc frumos, frumos:) Trebuie sa trimit e-mail suc ceva?

  2. Alexandra spune:

    Ce trebuie sa fac ca sa imi revendic premiul?

  3. Beatrice spune:

    Felicitari castigatoarelor si nu in ultimul rand: LA MULTI ANI!- pentru ziua ta de nastere,desi urarea vine cu intarziere.
    Nu stiu cum reusesc,dar mereu ratez produsele de la Pure Touch!Se pare ca nu-s de mine decat pe bani 😀
    Sa ai spor in toate!

Lasă un răspuns

