What to buy,what to buy?

Stiu ca nu am mai scris demult dar asta e un articol putin diferit si anume unul despre idei de cadouri online.Nu stiu daca stiti,dar incet,incet in Romania apare conceptul de Black Friday(o zi cu reduceri masive,atat in magazine cat si in mediul virtual) iar eu am ratat vinerea neagra asa ca uite solutia sau alternativa si anume reduceri permanente.

Rasfoind siteul 😛 iata ce as alege eu pentru moi,my friends and family:

  • Pentru subsemnata: 5 sedinte de masaj de relaxare;nu am fost niciodata la un maseur profesionist but I wanna,I wanna 😀
  • Pentru mama: Dry Cooker la cel mai mic pret de pana acum (stiu,stiu,e un cadou stereotip dar ce vina am eu daca ea si-o doreste ?:P )
  • For friends: Un pachet promotional pentru intrarea la patinoar ce include si un ceai cald pentru fiecare.Cred ca sa tot fie 10 ani de cand am fost ultima data la patinoar si parca m-a prins o poftaaaaa!

Voi va faceti cumparaturile online sau preferati cele obisnuite?Ce fel de experiente ati avut pana acum cu shoppingul online?Cum va impacati cu siteurile de reduceri?

O seara faina va doresc!

Un gând despre „What to buy,what to buy?

  1. Dorina spune:

    Super funny fotografia :))

Lasă un răspuns

