Review-Cleanse & Polish Hot Cloth Cleanser de la Liz Earle

Acum ceva vreme,blogosfera beauty era invadata de recenzii ale acestui produs,Hot Cloth Cleanser de la Liz Earle.Din cate am citit eu, toate recenziile il descriau ca fiind un demachiant bun sau chiar foarte bun.Compania britanica Liz Earle pretinde ca promoveaza si vinde produse de ingrijire ce au la baza ingrediente naturale si active (adica nu pun ulei de nu-stiu-care doar fiindca suna bine, ci fiindca are un efect terapeutic sau de intretinere a tenului,a pielii corpului,a firului de par etc).

 

Eu fac parte din categoria celor care considera Hot Cloth Cleanser ca fiind cel mai bun demachiant si cleanser folosit pana acum.Click aici pentru mai multe detalii legate de produs direct de pe siteul Liz Earle!

Puncte tari:

  • Combinatia de unt de cacao,ulei de eucalipt and others inlatura excelent machiajul,chiar si cel rezistent,cel waterproof,chiar si rujul rosu mat
  • In plus, cu ajutorul carpitei din bumbac, imi exfoliez tenul iar acesta ramane extraordinar de catifelat!”Carpitele” se spala usor iar eu le pastrez in pouchul destinat demachiantului
  • Este un cleanser mai putin traditional dar mai eficient;am ajuns la concluzia ca ingredientele naturale prezente in el sau mai degraba combinatia dintre ele trebuie sa fi fost rodul unui efort serios deoarece se cunoaste cat de greu se inlatura unele tipuri de produse make-up gen mascara waterproof.Voi,cele care ati incercat acest demachiant,ce credeti?
  • Textura este asemenatoare unei creme grase sau a unui unt vegetal iar demachiantul trebuie intins bine pe ochi(prima data, iar apoi pe restul fetei).UN BIG PLUS-nu ustura ochii, e foarte delicat!
  • Pompita de eliberare=ANOTHER BIG PLUS pentru igiena si eficientizarea distributiei prodsului(aka o doza e suficienta pt indepartarea machiajului ochilor si a buzelor,doua pompite inlatura si fdt,blushul,corectorul etc daca e cazul).
  • L-am folosit deseori de-a lungul celor 2 luni de cand l-am primit spre testare si dupa mine, as mai avea jumatate din produs.Deci e o afacere buna sa iei un cleanser o data la 2 luni daca ai posibilitatile materiale sa il comanzi din Anglia.
  • Cateodata il folosesc doar pentru efectul de exfoliere,fara sa fi fost machiata.Ador sa imi fac un masaj cu aceasta crema-demachiant,apoi sa imbib „carpita” in apa calduta si sa inlatur tot ce a fost rau si urat in timpul zilei….Pe langa machiaj,tenul poate fi afectat si de praf,mizerie,exces de sebum si alte cele.

Puncte….mai putin forte:

  • Pretul si disponibilitatea produsului in tara noastra
  • Faptul ca recipientul e opac nu iti permite sa vezi cat produs mai ai dar acest lucru impiedica alterarea compozitiei asa ca…

In concluzie,recomand cu cea mai mare caldura acest Hot Cloth Cleanser.E alcatuit doar din ingrediente active naturale,demachiaza impecabil si lasa tenul foarte catifelat si luminos :)) Ce altceva ti-ai mai putea dori?

PS. Echipa de PR de la Liz Earle e cea mai profesionista si respectuoasa din cate am avut eu de-a face pana acum.Vorba aceea,apelati cu incredere,vi se va raspunde prompt,precis si cu caldura 🙂

Lasă un răspuns

