Review Cristinne Cosmetics Parfumed Soaps

Acest review este mega-uber-extrem de intarziat,lucru pentru care imi cer mii de scuze fata de sponsorul www.cristinnecosmetics.ro. Dar mai bine mai tarziu decat niciodata!Am primit spre testare 2 sapunuri (Light Blues si Cool Water)  a caror parfum se aseamana foarte mult cu parfumuri celebre precum Light Blue de la D&G sau Cool Water for Women de la Davidoff.

Pe langa aceste sapunuri „celebre”, pe site puteti gasi un catalog cu mai multe produse de ingrijire pentru par si corp si chiar bijuterii (click aici pentru a accesa catalogul).Din pacate,am reusit sa fac o poza doar sapunului Light Blues pentru ca l-am inceput primul pe Cool Water si era foarte desfigurat pe cand sa il fotografiez pentru blog :))

Poza close-up prezinta indicatiile si ingredientele afisate pe eticheta de pe ambalaj si in plus se vede si culoarea sapunului care e,of course,albastra:)) Pentru a-l testa pe acesta,am taiat o bucatica si am pastrat restul pentru mai tarziu.Bine am facut fiindca e preferatul meu!Sa incepem!

Light Blues:

  • Parfumul sapunului seamana foarte bine cu cel original,lucru ce ma bucura foarte mult pentru ca unul din parfumurile mele preferate e Light Blue de la D&G
  • Cantitatea este cea a unui sapun obisnuit si se consuma precum un sapun obisnuit asa ca va tine mult timp
  • L-am folosit doar pe corp si pe maini-> nu a avut loc nici o reactie alergica/iritatie(din cauza uleiul esential)
  • Din contra,acest sapun hidrateaza surprinzator de bine iar senzatia de hidratare se pastreaza multa vreme
  • Chiar si aroma specifica dureaza cateva ore de la utilizare deci poate fi folosit pe corp,de exemplu,pentru a inlocui mireasma parfumului preferat,nu?

Cool Water:

  • Din nou,unul din parfumurile mele preferate;acest sapun emana o mireasma foarte asemanatoare
  • Cantitatea si durata unui sapun obisnuit
  • Nici o reactie alergica/iritatie
  • Cool Water m-a dezamagit in privinta hidratarii;nu hidrateaza nici pe departe la fel de bine ca Light Blues
  • Parfumul se mentine la fel de mult ca cel al lui Light Blues

Voi ce parere aveti despre aceste sapunuri cu arome ale parfumurilor celebre?Le-ati incerca?

Lasă un răspuns

