These Boots are made for…..skin and body care?

Buna tuturor,nu am scris anul acesta (defapt de ceva vreme) asa ca un La Multi Ani! banuiesc ca e binevenit.Today’s order of business is Boots Extracts Skin & Body Care.Boots Extracts este o gamă nouă de produse pentru baie şi îngrijire,imbogatite cu ingrediente naturale fair-trade.

Ce inseamna fair-trade?Inseamna ca aceste ingrediente naturale precum miere,untul de cacao sau de shea(karite) au fost obtinute printr-o modalitate care permite comunitatiilor ce le produc sa isi imbunatateasca realmente situatia socio-economica.In plus,ofera oportunitati egale productorilor indiferent de marimea lor.

va dau un exemplu: x este o comunitate saraca din Brazilia;ocupatia principala a acestei comunitati este plantarea si cresterea plantei de cafea (sper sa ma exprim logic si corect hehe) iar eu sunt y, un producator fair-trade care plateste pretul adevarat pt cafeaua respectiva si o vinde mai departe la un pret adecvat;non-fair-trade ar fi fost sa cumpar cafeaua la un pret mult sub pretul pietei si sa o vand pentru o suma tripla,inseland astfel comunitatea si consumatorul,dar imbogatindu-ma pe mine.

Let’s get on with our Boots Business,shall we?Ce vreau eu defapt sa va prezint e urmatorul meu concurs ce are ca premiu o gentuta cu produse travel-sized Boots Extracts cu Migdale Dulci.Am primit-o spre testare si eu iar pana acum favoritele mele sunt gelul de dus (fooooarte cremos) si balsamul de buze.Poza imediat:P

Ceea ce va tebui sa faceti este sa urmariti blogul meu pentru 5 zile consecutive….si dupa daca mai vreti haha, timp in care voi posta zilnic o intrebare legata de gama  Extracts (ex.Cate sortimente exista in gama Extracts?).Toate raspunsurile corecte intra la tragerea la sorti.Doi/doua norocoase/norocosi vor castiga zilnic cate un set travel-sized cu migdale.Yey! Asta inseamna ca in total sponsorul Boots trimite catre voi 10 astfel de seturi.

Pentru ca sa va aveti de unde sa va documentati puteti vizita pagina de facebook a Boots Romania sau websiteul oficial www.boots.com (pana pe data de 6 ianuarie este unavailable, accesati-l dupa).

In continuare voi posta si eu cateva informatii despre aceasta gama si o poza cu setul premiu.Astept reactia voastra, va doriti un astfel de concurs sau nu?See ya!

  • 3 ingredienteprincipale  sunt utilizate în fiecare produs din gama Extracts:untul de cacao,untul de shea(karite) si mierea
  • ce produse contine gama:geluri de dus,creme de corp,scruburi de corp,balsam de buze,produse exfoliante pe bază de zahăr
  • cate sortimente exista:cu unt de cacao,cu unt de shea,cu mango,cu migdale dulci,cu nuca braziliana,cu bergamota,cu merisor

 

11 gânduri despre „These Boots are made for…..skin and body care?

  1. Cossa spune:

    dadada, vrem un astfel de cpncurs! este interesant si captivant! :X

  2. blueroses spune:

    La multi ani in primul rand si da, sigur ca vrem concurs, eu am sarit cum am vazut „migdale” – imi place mult aroma cosmeticelor cu migdale.
    Puss-in-boots, ready for action! (no si acu’ mi-am amintit ca voiam sa vad desenele astea noi 🙂
    🙂

  3. niko-iasi spune:

    la multi ani ,te urmaresc oricum ,asa ca astept cu multa nerabdare concursul .

  4. Monique spune:

    Dadada! chiar sunt curioasa ca multe lume le-a laudat 🙂

  5. Roman Alexandra spune:

    Normal ca astept un astfel de concurs…sa-i dam bataie:)

  6. Andreea A. spune:

    Suna foooarte bine! Si eu imi cam doresc acest concurs 😀
    Pups

  7. […] postarea initiala despre concursul Extracts,unde v-am oferit cateva detalii importante […]

  8. Gama Extracts de la Boots este in prezent formata din geluri de dus, unturi de corp, exfoliante si balsamuri de buze luxuriante si cu parfumuri foarte placute.
    Sortimente :cu unt de cacao,cu unt de shea,cu mango,cu migdale dulci,cu nuca braziliana,cu bergamota,cu merisor,miere.

  9. busuioc roxana spune:

    fair-trade sunt ingredientele naturale care se folosesc la gama de prosuse Boots Extracts.Inseamna ca aceste ingrediente naturale precum miere,untul de cacao sau de shea(karite) au fost obtinute printr-o modalitate care permite comunitatiilor ce le produc sa isi imbunatateasca realmente situatia socio-economica.In plus,ofera oportunitati egale productorilor indiferent de marimea lor.

Lasă un răspuns

