Review Apivita Express Beauty Aloe Vera Face Mask

Impreuna cu serul Wine Elixir Eye & Lip Cream, am mai primit spre testare si Express Beauty Face Mask cu Aloe Vera (click pe link pentru mai multe detalii despre produs,ingrediente,pret etc). Continutul se afla in 2 plicuri dintre care eu am folosit unul pana acum.Puteti gasi produsele Apivita in farmaciile Sensiblu aaaaaaaaand nu uitati de promotia Apivita, 2+1 gratis!Ok, sa trecem la treaba:

Pros:

  • Ador mirosul foarte proaspat al plantei de aloe vera dar si a extractului de trandafir,un mix neasteptat de bun 😛
  • Textura este una lejera,se intide usor si se absoarbe partial ( e posibil ca tenul foarte uscat sa absoarba si mai mult din aceasta masca)
  • Senzatia de hidratare e foarte accentuata si se mentine cateva ore (dupa cateva ore am aplicat si o crema hidratanta,pe moment nu o avusesem la indemana)
  • Cel putin in cazul meu, masca a calmat tenul,unele micii iritatii si pete rosiatice
  • Continutul unui plic mi-a ajuns pentru 2 aplicari

Cons:

  • Ca majoritatea mastilor faciale, nu e tocmai usor sa o dai jos.Nu se intareste,nu se lipeste,dar e foarte concentrata asa ca,pentru a o indeparta, eu folosesc „carpita” de bumbac de la demachiantul Liz Earle imbibata in apa calduta.
  • Din cate imi amintesc,in farmaciile Sensiblu, setul de 2 pliculete costa undeva in jurul a 18 RON (exista multe tipuri de masti,fiecare cu pretul ei).Patru utilizari ar inseamna 18 RON / luna.Nu e cea mai ieftina varianta dar efectele sunt imediate si macar stii ca ce pui pe fata e 95% de origine naturala.

Cred ca mai incolo urmeaza review-ul pentru balsamul Apivita cu unt de cacao !!!Voi ati incercat produse Apivita?

11 gânduri despre „Review Apivita Express Beauty Aloe Vera Face Mask

  1. Andreea A. spune:

    M-ai innebunit cu Apivita 😀 Chiar ma gandeam de mult timp sa incerc niste masti de la ei si-acum m-ai convins, mai ales ca nici nu sunt asa scumpe.
    Eu am incercat doar un produs de la Apivita pe care-l folosesc cu succes. http://www.apivita.com/face/special-treatments/anti-wrinkle-and-restoring-face-oil.html

    • Eu ador faptul ca sunt naturale dar si eficiente, mi separe o combinatie de success.Intotdeauna exista sentimentul acela de indoaial ,daca e natural, miroase bine si atat ,dar nu si cu Apivita 😀

  2. goleanu anisoara spune:

    tot ce inseamna produs cu ingrediente apicole inseamna miracol in cosmetica si nu numai ,ci si in alimentatie .eu consum miere de albine,cate 2 lingurite dimineata,si ma simt bine la aproape 60 de ani..Sunt fan apivita.

  3. […] Cred ca stiti deja cat de mult iubesc cele cateva produse Apivita testate pana acum si anume crema contur-ochi Wine Elixir,balsamul de buze cu unt de cacao si masca pentru fata cu aloe vera.Impreuna cu Apivita Romania,organizez un concurs ce are ca premii 2 lucruri esentiale iarna aceasta si anume o super-crema de maini si o masca hidratanta pentru fata (cea cu aloe, vezi recenzie aici). […]

  4. Teea spune:

    N-am incercat niciun produs Apivita, insa m-ai convins cu balsamurile…:P Si acum…masca asta, ce tentanta este!!! Imi surad si ingredientele, par safe.

    Ce vreau sa te mai intreb, apropos de servetelul de la Liz, acela este din bumbac 100%? il simti ultra fin pe ten? dar in jurul ochilor? se aseamana cu vreun servetel demachiant incercat in timp? (daca ai folosit asa ceva) Mie servetelele demachiante mi se par aspre cu tenul, ma refer la cele existente in supermarketuri…

  5. Teea spune:

    wow! super! merci mult pentru link-uri si cu riscul de a parea cicalitoare :P, te rog confirma-mi din nou ca se simte ultra fina si blanda 🙂 si in zona conturului ochilor sau este usor aspra?

    Stii de ce insist? daca mi-as lua asa ceva, as folosi-o la demachiere (inclusiv pt zona ochilor) sau la inlaturarea mastilor. Daca e usor aspra pe ten… n-am facut nimic. 🙂

    Merci inca o data pentru link-uri.
    Ma surprinde cate premii au dobandit cei din spatele acestor produse… probabil sunt chiar eficiente.

    • Deci, daca ai tenul extra sensibil si extra uscat, nici aceste bumbacele nu ii vor prii 😛 Materialul e foarte comod si moale dar nu e satin 😛 Cu ajutorul lui elimin machiajul ochilor prin cateva miscari circulare si am grija sa nu „trag” pt ca atunci risc sa irit zona.Eu o folosesc cu mare drag sa dau jos mastile,mai ales cele care se usuca!Sper sa iti fi fost de folos!

Lasă un răspuns

