Concurs No7 Make-up for V-Day si nu numai ;)

De cand am inceput colaborarea cu Boots Romania, am numai cuvinte de lauda pentru sponsor.Si mai ales pentru their brand manager,Alina.Toti cei care se ocupa de relatiile publice in cadrul oricarei firme/companii ar trebui sa ia lectii de la ea in ceea ce priveste respectul si bunele maniere.

Daaaaaar sa trecem la ce e mai important si anume la faptul ca Boots Romania s-a gandit sa premieze 3 dintre voi prin intermediul blogului meu cu cateva produse esentiale de make-up No7.Iata ce veti putea castiga:

  1. O pensula pentru pudra No7
  2. O pudra bronzanta mozaic No7
  3. O paleta trio Cappuccino No7 (e adorabila, perfecta pentru un nude eye make-up)
  4. Un rimel Exceptional Definition No7 Black

Reguli:

  • Sa dati un mic like paginii Boots Romania
  • Sa dati un mic like paginii de facebook a Clarrei (click aici).Ea e bloggerita care m-a incurajat sa imi fac blog si vreau sa ii multumesc pentru tot ce a facut pentru mine de V’day 😀
  • Sa fiti abonati blogului meu
  • Sa raspundeti,printr-un comentariu la aceasta postare,la intrebarea: Care este produsul de make-up pe care il folosesti zilnic si de care nu te-ai desparti?

Comentariul vostru trebuie sa arate asa:

  • Numele cu care ati dat like celor 2 pagini de facebook
  • Adresa de mail cu care sunteti abonati (exista o casuta speciala in partea stanga unde trebuie sa introduceti o adresa de mail valida-pentru cei noi intr-ale concursurilor pe blog)
  • Raspunsul la intrebare

Concursul incepe azi,11.02 si tine pana saptamana viitoare,sambata,18.02,ora 20.Pe data de 18 seara sau cel tarziu 19 voi anunta numele castigatorilor apeland la list randomizer (un alt fel de random).Multa bafta,sa curga cu inscrieri:)

169 de gânduri despre „Concurs No7 Make-up for V-Day si nu numai ;)

  1. madlen spune:

    fb:mada madalina
    abonata cu mailul:madalinasiescu@yahoo.com
    Fondul de ten e folosit neaparat zilnic pentru ca am niste cosuri urate acum pe fata.momentant folosesc fdt vichy derma blend.

  2. Laura spune:

    FB: Laura Amy
    Email: laura04.m@gmail.com
    Produsul de make up pe care il folosesc zilnic si de care nu m-as desparti niciodata este fondul de ten.

  3. Musca Elena spune:

    buna
    am dat like cu Msc Elena
    sunt abonata blogului tau cu adresa de email elascumpik23@yahoo.com
    Produsul de make-up pe care il folosesc zilnic si de care nu m as desparti este rujul sau glossul de buze:)

  4. rodica chiriac spune:

    fb:Rodica Chiriac
    fondul de ten

  5. Buna!
    1.Numele cu care am dat like celor 2 pagini: Ioana Gheorghita
    2.Adresa de mail cu care sunt abonata: ioana_alinta@yahoo.com
    3.Raspunsul la intrebare: Produsul de make-up pe care il folosesc zilnic si de care nu ma despart este fondul de ten,deoarece imi protejeaza tenul de factorii externi,imi acopera micile imperfectiuni si lasa tenului un aspect placut.

  6. Elise spune:

    Facebook: Laurentiu Madalin
    Abonata cu adresa de e-mail: elisa_ely2008@yahoo.com
    Fondul de ten este produsul pe care il folosesc in fiecare zi, deoarece am niste probleme cu tenul si fondul de ten ma ajuta foarte mult.

  7. nicoleta ciocoiu spune:

    like facebook :nicoleta ciocoiu abonata cu adresa de e-mail:ciocoiunicoleta70@yahoo.com Produsul de make-up pe care il folosesc zilnic si de care nu ma despart este fondul de ten.

  8. Barbu Ramona spune:

    Fb Barbu Ramona
    e-mail anomar13@yahoo.com
    gloss-ul e nelipsit, am cate 3-4 in geanta de fiecare data, sau nu neaparat gloss, ci si strugurel, ruj… produsele care-mi rasfatza buzele reprezinta atuul meu

  9. Trabook spune:

    Facebook: Suzana Hirzoiu
    Mail: suzana.hirzoiu[at]gmail.com
    Produsul pe care il folosesc zilnic si de care nu m-as desparti niciodata e rimelul. Traiesc fara fond de ten, fara farduri… Bine, mi-ar trebui si un blush dar nu e problema ca ma ciup de obraji pana ii colorez :)) Nu as rezista fara rimel. 😐

  10. Oana Vasile spune:

    FB: Oana Vasile
    Abonata cu adresa: onutzza_88 [at] yahoo [dot] com
    Fondul de ten mineral e produsul de care nu ma pot despartit deloc…Am avut o perioada ceva probleme cu acnee si pentru a acoperi unele semne ramase folosesc un fond de ten natural, cu cat mai putine ingrediente nocive.
    Multumesc mult pentru sansa de a participa la concurs si felicitari pentru blog!

  11. Andra spune:

    Heeey!
    Fb: Andra Popescu
    mail: bubu_babydoll@yahoo.com
    Produsul de make up de care nu m-as desparti este rimelul! Si fondul de ten este esential insa nu il folosesc zilnic 🙂 Asa ca rimelul este raspunsul meu, fiindca pur si simplu invioreaza privirea 🙂
    Multumiiiiim pentru concurs 🙂

  12. MissRux spune:

    Buna 😀 Multumesc frumos pentru giveaway :*

    Fb: MissRux Rux
    E-mail: misspukah@gmail.com
    As vrea sa spun ca sunt obsedata de rimel si as spune-o daca n-as avea probleme cu tenul :/ Dar din pacate fondul de ten este produsul pe care il folosesc des, n-as spune zilnic pentru ca sunt zile in care nu fac nimic special si nu ma machiez :))

    Mult succes tuturor 😀

  13. Anca G. spune:

    Buna,

    Ce incantata sunt de concurs!!!
    1. Am dat like paginii Boots (Geambasu Anca) cu mult timp in urma, am cateva produse preferate de acolo. 🙂
    2. La fel si Clarrei. Citesc de ceva timp blogul ei si am invatat multe de la ea. Am gasit blogul tau prin intermediul Clarrei.
    3. Sunt abonata blogului tau, anca_geambasu@yahoo.com.
    4. Probabil ca fondul de ten si rimelul sunt produsele pe care le folosesc zilnic. Nu m-am hotarat pe care sa-l aleg si nu cred ca e gresit ca le-am pus pe amandoua. Chiar si atunci cand nu am chef de un machiaj incarcat, putin fond de ten si rimel imi pun, deci nu ma despart de ele.
    Sunt de acord cu tine, paleta trio Cappuccino No7 e adorabila, m-am tot uitat la ea. Culorile dominante ale cadoului sunt preferatele mele.
    Multumesc !

  14. Nita Florina spune:

    Fb: Nita Florina
    E-mail: ofloaredepecamp@yahoo.com
    Daca nu`s data cu rimel si creion negru pe la ochi nu ies din casa 🙂 , nu folosesc fond de ten , fardurile mai mult la ocazii ,ma mai pudrez cate odata! Baza este rimelul 🙂 !

  15. Tudor Elena spune:

    FB : Tudor Elena
    abonata cu adresa : ella_tudor@yahoo.com
    – Fondul de ten de la Max Factor LASTING PERFORMANCE pe care il folosesc zilnic, se aplica atat de bine peste el si il face sa reziste mult mai mult.
    – Pentru buze folosesc cel mai mult cel de la Bourjois Effet 3D nu este lipicios, este foarte uşor pe buze, nu se simte grăsime sau strat de “ceva” ca la alte gloss-uri şi îmi place foarte mult cum arată pe buze.

  16. tanagra noise spune:

    FB: Oana Georgiana
    Mail: dizzeeeeee@yahoo.com
    Produsul de make-up de care chiar nu m-as putea desparti ever este rimelul. 🙂

  17. Lavinia spune:

    Buna draga mea ! :*
    O sa incep cu raspunsul . Eu nu pot sa traiesc fara eyeliner ! Fie el khol , fie el lichid , mi se pare usor si practic . In zilele in care nu ai chef sa scoti paleta si brushurile pentru un machiaj complex , un cat eye e tot timpul in trend .
    FB : Lavinia Lazar
    E-mail : ainival1999@gmail.com

    • Bucur Simona spune:

      Buna! Am dat like paginii tale si paginii Clarrei ca de altfel si celor de la Boots cu numele de Bucur Simona.
      Sunt abonata cu numele de stefanbucur_05@yahoo.com prin care am aflat si de concursul tau
      Prousul de make-up fara de care nu as putea iesi din casa este un ruj sau un gloss:pe frigul acestta mi le hidrateaza si imprima si
      o nuanta frumoasa buzelor.

  18. pavaloi raluca spune:

    nume: Pavaloi Raluca
    e-mail: ralukaa_88@yahoo.com
    Nu m-as desparti de fondul de ten de la Rimmel. Imi place foarte tare si este singurul produs care ma ajuta sa am tenul frumos, chiar si cand imi apare cate un cos.

  19. Buna 🙂
    FB: Lovely Make Up
    Email: cuc_ioana7@yahoo.com
    Produsul meu must este rimelul 😉

  20. Like: Cramba Ioana Mihaela
    email: ioana_cramba@yahoo.com
    Produsul de make-up pe care il folosesc zilnic este rimelul.

  21. Buna!
    Am dat like cu numele : Adina Podgorencu
    Email: adyna_bvm@yahoo.com

    Si produsul care il folosesc zilnic si nu m-as putea desperti este fondul de ten deoarece imi aduce in plus de stralucire,uniformizeaza tenul si il protejeaza de factorii externi.
    Pupici :*

  22. Sunshine spune:

    Buna:)
    FB like:BynNa BeIb
    Abonare prin e-mail:lavy9_angel_ashhh@yahoo.com
    Nu m-as putea desparti de anticearcanul de la Farmasi pe care-l folosesc zilnic deoarece nu dorm suficient si mereu am cearcane:(
    Te pup:*

  23. Alexandra Pop spune:

    FB: Alesya Alyce
    E-mail: eu_alexandra93@yahoo.com
    Cu siguranta rimelul e produsul pe care-l folosesc zilnic, si de care nu pot sa ma despart..

  24. particip pentru a ii face un cadou sotiei mele
    am dat like pe fb sub numele de nicolae georgel
    adresa de email: fiorosu2006@yahoo.com
    tot ce va pot spune in legura cu intrebarea adresata e ca sotia mea nu iese din casa nici pana la alimentara fara ruj si rimel „trebuie sa fiu aranjata mereu de aia sunt femeie” este deviza ei in viata….sau printre primele devize
    multumesc

  25. Alexandra Roata spune:

    fb:Alexa Alexandra
    pitika_hawk@yahoo.com
    zilnic folosesc balsam de buze sau gloss!

  26. Anaid spune:

    FB: Deedee Dee
    E-mail: dianadeedee25@yahoo.ro
    Raspuns: Nu-mi lipseste niciodata din trusa de machiaj fondul de ten. De fapt, cele doua fonduri de ten: am unul care are o putere de acoperire mare si unul pe care il folosesc pentru zona gurii ca sa evit intiderea rujului. Le folosesc zilnic si nu as putea iesi din casa fara sa ma dau cu ele.

  27. Hermina spune:

    FB Hermi Blue
    abonare cami_lu2004@yahoo.com
    fondul de ten este produsul de make-up pe care il folosesc zilnic

  28. fb: its friday somewhere
    abonata cu mailul: w_oanna@yahoo.com
    Fondul de ten este produsul meu preferat . Ma lupt cu acneea si ma ajuta foarte mult. Imi da incredere in mine 🙂

  29. Vasile Gabriel Catalin spune:

    FB : Vasile Gabriel
    e-mail : darkraziel80@yahoo.com
    Raspuns : Sotia si fiica mea foloses zilnic fardul de pleoape Eye Pearls pe baza de pudra minerala un machiaj cremos si aerat, extrem de usor de modulat, ele purtand lentile de contact formula Eye Pearls este potrivita pentru ochisorii lor sensibili 😀

  30. andreeabacau spune:

    fb:Yady Deea
    abonata:yadydeea_puss[at]yahoo[dot]com
    Rujul este produsul care il folosesc zilnic,e o pata de culoare ce imi confera un aspect mai dragut

  31. Fb: Aura Trandafir
    E-mail: aura.trandafir@gmail.com
    Nu as putea iesi din casa fara a folosi corectorul, deoarece prefer sa nu ma machiez zilnic, dar mai am de acoperit cateva pete sau un cos mai incapatanat :))))

  32. Dancea Ramona Elena spune:

    FB: Dancea Ramona Elena
    e-mail: ramonadancea_26@yahoo.com
    folosesc zilnic rimel

  33. Ramona Roman spune:

    FB : Ramona Roman
    Abonare email : romanramonamihaela@yahoo.com
    Raspuns : rimelul

  34. Rotaru Maria spune:

    FB : Rotaru Maria
    Abonare email : rami_ovi@yahoo.com
    De ruj nu ma pot lipsi.

  35. Daniela Rotaru spune:

    FB : Dana Rotaru
    Abonare : danyella09@gmail.com
    fondul de ten il folosesc zilnic

  36. Mary_Lena spune:

    FB Radu Marilena
    Abonare: radumarilena2010@yahoo.com
    Fondul de ten este produsul de make up pe care il folosesc zilnic si de care nu m-as desparti niciodata deoarece am o pata vizibila pe fata din nastere.Fondul de ten este ajutorul meu pentru a acoperi acea pata.

  37. oana stanciu spune:

    buna
    abonata cu ony_stanciu@yahoo.com
    like oana alexandra stanciu
    produsul de care nu ma pot lipsi si pe care il folosesc de vreo 3 ori pe zi este rujul!

  38. Sihaya spune:

    FB: Jully Bucovanu
    mail:lov3ly.sihaya(at)yahoo(dot)com
    Raspuns: Rujul sau gloss-ul ar fi produsul la care apelez zilnic si la care chiar nu as putea sa renunt 🙂 Mai uit de restul, dar mereu ma dau cu ceva pe buze (ruj sau gloss :D)

  39. aureliaeftene spune:

    Am dat like cu numele de Eftene Tamara
    Sunt abonata cu adresa de email:aureliaeftene@yahoo.com
    Nu ma despart de balsamul de buze cu miere de albine .

  40. Hey, buna!:*
    Am dat like cu numele : Daniela Catalina Gheorghe
    Sunt abonata cu adresa de email : a.chemical_reaction02@yahoo.com
    Produsul la care nu as putea sa renunt niciodata si pe care il folosesc zilnic este rujul..sau luciul de buze!

  41. Geta Alexiu spune:

    FB: Geta Alexiu
    abonare: geta_stroia@yahoo.com
    Nu m-as desparti de rimel. In fiecare zi in folosesc ca sa-mi pun in evidenta ochii

  42. olteanu irina spune:

    like: irina olteanu
    abonata: irina_olteanu2000@yahoo.com
    Nu as renunta la lipgloss.

  43. manole alina maria spune:

    salut, super concursul, felicitari
    Am dat like celor 2 pagini de facebook cu numele :Manole Alina Maria
    Sunt abonata cu adresa de email : alina16mary@yahoo.com
    Produsul la care nu as putea sa renunt niciodata si pe care il folosesc zilnic este luciul de buze!

  44. manole alina maria spune:

    particip pentru a ii face un cadou sotiei mele
    Am dat like celor 2 pagini de facebook cu numele : Manole Sergiu Daniel
    Sunt abonat cu adresa de email : manolesergiudaniel@yahoo.ro
    Raspuns: sotia mea nu poate sta fara ruj
    multumesc

  45. andradarling spune:

    fb: Darling Ada
    mail: andradarling@yahoo.com
    Zilnic folosesc gloss de buze.

  46. Madda Ilade spune:

    FB: Madda Ilade
    Email: madda_ilade at yahoo dot com
    Produsul de make-up pe care il folosesc zilnic este balsamul de buze/luciul de buze.

  47. doria10 spune:

    FB: Dorina Mariana Tarta
    Email: tarta_dorina@yahoo.com
    Rujul il folosesc de mai multe ori in zi, am buzele sensibile si e absolut necesar in situatia mea.

  48. cLyyy0 spune:

    buna
    like Diamond Dust
    email lili_adder[at]yahoo.com
    nu pot renunta la balsamul de buze.

  49. Roman Alexandra spune:

    Buna Cristina si tuturor concurentilor….Inca odata tin sa ii multumesc Cristinei pentru inca un concurs frumos cu premii foarte frumoase….Am da like pe facebook cu Roman Alexandra…Sunt abonata cu adresa de mail axelandra27@yahoo.com…Hmmmmm…si raspunsul la intrebare e mai greu de dat, deoarece trebuie sa ma gandesc foarte bine la raspuns…dar daca stau bine si ma gandesc cred ca rujul imi e indispensabil….dimineata nu plec la servici fara sa imi rujez buzele…pentru hidratare si senzualitate. Succes concurentilor

  50. anca moisa spune:

    FB: Anca Moisa
    E-Mail: anca.adi_moisa@yahoo.com
    Produsul meu indispensabil este gloss-ul de buze!

  51. Alexandrescu Corina spune:

    GFC: coryalecs
    Like cu numele Alexandrescu Corina
    Sunt abonata cu e-mail: coryalecs@yahoo.com
    Nu stiu ce m-as face fara paleta mea cu fard de pleoape! O ador!

  52. Jade spune:

    FB: Malina Oros
    e-mail : malinaoros [at] gmail [dot] com
    Fondul de ten e indispensabil pentru mine.

  53. adina87 spune:

    Am dat like cu Radu Adina
    Email raduadina87@gmail.com
    Produsul de make-up pe care il folosesc zilnic si de care nu ma pot desparti este pudra deoarece nu pot folosi fond de ten pentru ca am tenul foarte senibil.

  54. marin loredana ecaterina spune:

    FB Loredana Ecaterina Marin
    gepiza@yahoo.com
    Care este produsul de make-up pe care il folosesti zilnic si de care nu te-ai desparti? Rujul
    Felicitari pentru toata muna ta!

  55. Like FB: Nicoleta Alexandra

    Abonata cu adresa: x_hubba.bubba_x@yahoo.com

    Raspuns: fondul de ten

  56. pop aurelia spune:

    Care este produsul de make-up pe care il folosesti zilnic si de care nu te-ai desparti?Produsul la care nu as putea sa renunt niciodata si pe care il folosesc zilnic este luciul de buze!abonare;popaurelia53@yahoo.com,cele 2 like pop aurelia

  57. fb:nicolae laura roxana
    email hlroxana@yahoo.com
    nu ies din casa fara ruj si rimel

  58. Simi spune:

    Buna!
    Pe Facebook am dat like cu Simona Simi si sunt abonata prin e-mail cu blackros3_o@yahoo.com.
    Intotdeauna apelez la batonul meu corector pentru micile imperfectiuni 🙂
    Bafta tuturor!

  59. Hancianu Alexandra - Madalina spune:

    FB – Alexandra Hancianu

    mail: hancianu_alexandra@yahoo.com

    Luciul de buze este produsul de makeup pe care il folosesc zilnic.

  60. Dima Lucica spune:

    FB – Lucica Dima

    mail: lucica_braila@yahoo.com

    Fondul de ten este nelipsit din machiajul meu zilnic.

  61. jojo spune:

    buna cristina,felicitari pentru concurs
    am dat like celor 2 pagini de facebook cu numele:jojo_princessa
    sunt abonata cu adresa de email :jojo_princessa@yahoo.com
    raspuns:produsul la care nu as putea sa renunt niciodata este fondul de ten.il folosesc zilnic.succes in continuare

  62. Oana Catalina spune:

    FB: Oana Catalina
    email: oana [dot] catalyna [at] yahoo [dot] com

    Raspuns: Produsul de make-up pe care il folosesc zi de zi si de care nu m-as desparti este rujul / glossul. Nu am probleme in a iesi nemachiata din casa, cat timp am buzele colorate. 🙂

  63. Adomnoaei Cristina spune:

    FB : Cristina Adomnoaei
    love_light1982[at] yahoo [dot] com
    Raspuns : rujul in folosesc zilnic si n-as vrea sa ma despart de el.

  64. irisbianca93 spune:

    Fb name :Bianca Orita
    Abonare email:biancaorita@windowslive.com
    Raspuns: Probabil fondul de ten caci fara el parca nu am suficienta incredere in mine.

  65. Amalia Olteanu spune:

    fb: amalia olteanu
    mail: amalutzza@yahoo.com
    raspuns: cred ca ma pot lipsi de orice, dar de gloss/ruj, nu 😀

  66. Blogul cu Hainutze spune:

    FB : Blogul cu Hainutze
    E-mail : blogulcuhainutze[at]yahoo[dot]com
    Raspuns: rimelul e singurul produs de care nu ma pot desparti

  67. Cossa spune:

    FB: Cosmina Alexandra
    abonare: onegreeneyedsoul [at] yahoo [dot] com
    eu sunt fidela fondului de ten cu SPF, prefer sa ies cu ochii mici decat cu vreun vulcan in mijlocul fruntii pe strada! 😀

  68. Iuliana Dobre spune:

    Iuliana D Iuliana
    tdj31 [at] yahoo [dot] com
    Rimelul ,pentru ca ma avantajeaza cel mai mult.

  69. Gheorghe Andreia spune:

    fb: Gheorghe Andreia-cristina
    abonare email: gandreia2000@yahoo.co.uk
    Produsul de make-up pe care il folosesc zilnic (si fara de care nu as putea trai :)) este anticearcanul.

  70. Andreea Popa spune:

    Am dat like ambelor pagini cu numele: Andreea Popa
    M-am abonat cu adresa: deutsa.glamour@yahoo.com
    Produsul de care nu m-as desparti este rimlelu 🙂

  71. Emma Coman spune:

    fb like: Maria-Emanuela Coman
    email: emma_coman90@yahoo.com
    sincer, mi-e greu sa ma decid intre fondul de ten si creion negru pt conturul ochilor pentru ca nu ies nici sa duc gunoiul fara sa folosesc aceste 2 produse de makeup, dar daca trb si trb, aleg fdt-ul…mai degraba cu o fata „bine acoperita” decat cu ochii negri [:D]

  72. Laura spune:

    Numele facebook: Machiaj Oradea
    Adresa de mail: machiaj.oradea@gmail.com
    Raspunsul la intrebare: mascara, e un must pt mine!

  73. lucy spune:

    fb Lucia Vlad
    abonata -myr3ilka@yahoo.com
    balsamul de buze este cel de care nu ma despart

  74. Mihaela Preda spune:

    fb: Mihaela Preda
    abonare: inger_fara_harpa@yahoo.com
    Fondul de ten este produsul de care nu ma pot desparti…il folosesc zilnic pentru a-mi acoperi imperfectiunile si cosurile( avand in vedere ca le si usuca, imi trec mult mai repede).

    • Fondul de ten nu usuca cosurile draga Mihaela…trebuie sa te documentezi si sa iti alegi tratamente potrivite fiindca fondul de ten e un produs cosmetic nu un produs tratament sau de ingrijire:) Daca ai nevoie de informatii,sunt dispusa sa te ajut:)

  75. Bechir Monica spune:

    am dat like cu numele Bechir Monica
    produsul de make-up pe care il folosesc aproape zilnic (doar cand ies din casa :P) este crema colorata cu SPF.

  76. lazar oana spune:

    like ambelor pagini cu numele:Lazar Oana
    adresa de mail :lazar_oana2@yahoo.com
    iar produsul de care nu ma lipsesc este rimelul

  77. lazar bogdan spune:

    like cu numele:Lazar Bogdn
    email:la_bogdan@yahoo.com
    am o crema de fata pe care o mai folosesc la nevoie:)

  78. Sandu Maria spune:

    like:Aetana Smatjk
    email:justaetana@yahoo.com
    Produs de make-up….rujul. Imi da culoare si daca sunt obosita, un ruj mai puternic ma face sa arat ok. Pur si simplu mi se pare ca defectele se estompeaza si arat si eu a om. Nu am prea multe rujuri, insa sunt suficiente pentru nevoile mele

  79. Mihai Paula spune:

    Like ambelor pagini: Mihai Paula
    email: pollet_a@yahoo.com
    Rujul este produsul care nu-mi lipseste niciodata.

  80. Andreea Coman spune:

    Like: Andreea Coman
    email: radiatzie@yahoo.com
    Glossul/strugurelul este nelipsit din poseta/buzunare/masina/birou 🙂

  81. M. spune:

    Buna
    A dat like cu numele Iosif Maria
    Abonare cu olive_oil07(at)yahoo(dot)com
    Produsul de care nu m-as putea lipsi este rimelul.
    Multumesc

  82. SIN ELENA spune:

    FB Sin Elena E-MAIL sinelena27@yahoo.de PRODUSUL PE CARE IL FOLOSESC ZILNIC SI CARE NU IMI LIPSESTE NICIODATA DIN GEANTA ESTE RUJUL.

  83. badachi luminita spune:

    Like ambelor pagini:Badachi Luminita
    email:badachilumy@yahoo.com
    Rujul este produsul cosmetic indispensabil mie (si fardul de obraz)!

  84. anuska spune:

    Like cu numele: Anu Ska (ambelor pagini)
    email:stanescuana_maria@yahoo.com
    Produsul de make-up pe care il folosesc zi de zi si de care nu m-as desparti glossul.
    Am omis ceva s-au am respectat intocmai cerintele? Multumesc! Bafta tuturor!

  85. Andreea Stanciu spune:

    Like:Andreea Stanciu
    E-mail cu care m-am abonat:danonika@yahoo.com
    Folosesc zilnic fond de ten..nush daca e foarte bine.dar asha m-am obisnuit.Am si cateva batoane corectoare aruncate prin genti sau buzunare.pentru a-mi reface machiajul ori de cate ori este nevoie.

  86. bianca roxana spune:

    like pe Fb de pe numele bianca roxana anitei
    e-mail biarox84@yahoo.it
    Luciul de buze imi e indispensabil.

  87. fb: Andreea Lazar
    email: andreea.mihaela01@yahoo.com
    Nu ma pot desparti de rimel! 🙂

  88. Irimia Georgiana Diana spune:

    buna!
    1.Numele meu: Irimia Georgiana Diana
    2. Adresa mea de mail: dya_georgiana@yahoo.com
    3. Produsul de care nu ma despart este rimelul.

  89. Alexandra spune:

    FB: Alexandra-Georgiana Andrei
    E-mail : aa.alexandra.andrei@gmail.com

    Produsul de make-up pe care-l folosesc zilnic nu numai din placere ci si din necesitate si recomandarea medicului este fondul de ten.

  90. Daniela spune:

    Fb-Dany Ela
    glossul,fara indoiala

  91. Anne spune:

    fb mocanu mihaela
    email anne_me_ky@yahoo.com
    Produsul de make up pe care il folosesc zilnic si de care nu m-as desparti niciodata este luciul de buze.

  92. alexandra spune:

    fb: cernic alexandra
    email alexandra_cernic@yahoo.com
    glossul

  93. Dascalu Claudia spune:

    Claudia Dascalu
    claudia_cr3am@yahoo.com
    Produsul de care nu m-as putea desparti este rimelul 🙂

  94. Maria spune:

    Buna,

    FB: Maria Mariana
    Abonata cu coconut.newme [at] gmail [dot] com

    Nu ma machiez chiar zilnic, dar nu as renunta la fondul de ten, decat fara fdt mai bine nemachiata.

  95. DOGARU GONCEA ANELIA spune:

    Numele de facebook:Dogaru Goncea Anelia
    email: anelushca@yahoo.com
    Rujul si/sau luciu de buze – produsul de make-up indispensabil
    pentru mine.

  96. Doyni spune:

    FB: Andrici Doina Elena
    Email: andricidoina@yahoo.com
    Raspuns: Produsul de care nu m-as desparti este creionul negru dermatograf sau tusul negru.

  97. LIKE FB NUME: KONYVES EVA-MARIA
    E-MAIL: evimar_kon@yahoo.com
    Produsul pe ca il utilizez zilnic si fara de care nu ies din casa este mascara pentru gene lungi ma simt mai increzatoare cand o folosesc iar al doilea produs ca si uz de frecventa este luciul de buze …

  98. maryelisa spune:

    fb ame mary
    mail elisa_15cl@yahoo.com
    Produsul care il folosesc zilnic este rimelul..nu ies din casa fara sa ma rimelez ;))

  99. iza spune:

    fb: shoppingmall shopalcoolic
    e-mail: isabela_rock_girl_1@yahoo.com
    Produsul indispensabil este un strugurel de buze

  100. tudor adriana spune:

    like fb:Adriana Ada
    e-mail:adriana_ada92@yahoo.com
    produsul care il folosesc zilnic este crema de fata si fondul de ten,rimelul si balsamul de buze

  101. Iulia Sava spune:

    FB:Iulia Sava
    EMAIL:yulik_4_u@yahoo.com
    Produsul pe care il folosesc este rujul

  102. Urse Cristina-Elena spune:

    FB Urse Cristina-Elena
    e-mail : cristi2flor@yahoo.com
    Rimelul si balsamul de buze

  103. anca vinceler spune:

    like FB :anca silvia
    e-mail : fane_anca@yahoo.com
    Offf,ce m-as face fara blush! E prietenul meu de nadejde! Sunt palida,palida…. de cand ma stiu.Cu ajutorul lui am si eu umpic de culoare in obraji :)) bineinteles ca nu lipseste rimelul din toata operatiunea zilnica,insa prefer blus-ul.
    Pupici!

  104. Cimpoi Aurora spune:

    FB:cimpoi aurora
    email: diorella2ro@yahoo.com
    Produsul pe care-l folosesc zilnic si fara de care nu ies din casa este mascara pentru gene lungi si rujul de buze fiind al doilea produs.

  105. Dinu Georgiana spune:

    Like fb: Dinu Georgiana
    email: geany_27@yahoo.com
    fondul de ten

  106. oana mudava spune:

    buna
    am dat like facebook :Oana Mudava
    e-mailul meu: oana_onuk_yo_2007@yahoo.com
    produsul pe care il folosesc zilnic este : rimelul. nu ma despart de el :*

  107. Aluculesei Brindusa spune:

    buna
    am dat like cu numele de Brindusa Aluculesei
    mail -aluculeseibrindusa@yahoo.com
    Produsul de make-up pe care il folosesc zilnic si de care nu m as desparti este rujul .

  108. Cramba Ioana Mihaela, ioana_cramba@yahoo.com
    Produsul pe care il folosesc zilnic este rimelul pentru ca imi pune ochii in evidenta. 🙂

  109. florentina spune:

    fb: Anda Tataru
    e-mail pinky.2712@yahoo.com
    gloss ul Gloss Stay Perfect de la No 7 e adorabil si „necesar”

  110. Dinu Claudia Violeta spune:

    FB: Claudia Dinu
    claudia.dinu@yahoo.com
    Produsul de make-up pe care il folosesc zilnic este rimelul. NU pot trai fara el 🙂

  111. FB like ambele pagini:Adina-Mirabela Gavriloi
    Mail abonare:Gavriloiadina@yahoo.com
    Nu ma pot desparti de ruj!

  112. evelinush spune:

    Fb:Albiciuc Evelinush
    e-mail:evelinush_de_plush@yahoo.com
    produsul de make-up de care nu ma pot despartii in nici un caz este blush-ul:)

  113. FB: Castilia Dobra
    MAIL: dcastilia@yahoo.com
    RASPUNS: Produsul pe care il folosesc zilnic e eyeliner-ul lichid pe care il ador:X:X:X

  114. Ana Maria Trifan spune:

    FB: Ana Maria Trifan
    email: ann_marryy@yahoo.com
    Produsul de make-up pe care il folosesc zilnic este fondul de ten.

  115. Bianca Pilca spune:

    FB: Bianca Pilca
    email: bianca_pilca@yahoo.com
    Produsul de care nu imi place sa ma despart este fardul de obraz deoarece imi place sa am putina culoare in obrajori 🙂

  116. bercea claudia spune:

    buna
    fb like cu numele ;bercea claudia
    email;claud1a04@yahoo.com
    produsul preferat este ;gloss ul Gloss Stay Perfect de la No 7
    si rujul nu ma despart de el

  117. Sadie spune:

    Like: Adina Mb
    mail: septembrie.joi@gmail.com
    Nu prea mai ies din casa fara sa port fond de ten (cand ma grabesc tare amestec putin cu crema, intind bine pe fata, finisez cu un gloss piersiciu – ca sa am si ceva culoare – si rimel).

  118. cristina iacob spune:

    FB. cristina iacob
    E-mail: cry_filo@yahoo.com
    produsul de care nu ma despart este rimelul

  119. Ady spune:

    Email subscribed; everymara@gmail.com
    FB: Adina Fatiol
    Genele mele sunt destul de pleostite si lipsite de volum. Si cum clestele de gene mi se pare ma degraba un aparat de tortura decat o unealta beauty (da, stiu ca gresesc, dar am eu un blocaj cand vine vorba de ele) nu ma pot desparti de rimelul Volumissime de la L’Oreal. Imi curbeaza genele, le da volum fabulos, asa ca obtin si eu o privire languroasa. Un produs to die for 🙂

  120. Gabriela Manole spune:

    Buna!
    Facebook: Gabriela Manole
    Email: gabi_mnl@yahoo.com
    Produsul de make-up pe care il folosesc zilnic este balsamul de buze

  121. boar mariana ramona spune:

    buna !
    facebook : boar mariana ramona
    email : ramona.boar@yahoo.com
    produsul pe care il folosesc zilnic este rimelul!

  122. micsa speranta spune:

    BUNA! Felicitari pt.Blog.si multumesc.pt sansa.
    FB.micsa speranta
    e mail abonata sperantza_micsa@yahoo.com
    Produsul de make-up.gloss-ul.nu as putea fara el.

  123. Madalina spune:

    FB: Dinu Florina
    E-mail: princess_princessgirl@yahoo.com
    Produsul de make-up pe care il folosesc zilnic si de care nu m-as desparti niciodata este fondul de ten! 🙂

  124. Burciu Ana Maria spune:

    Nume: Ana Maria B
    mail: wazy1608@yahoo.com
    Produsul de make-up pe care il folosesc zilnic si de care nu m-as desparti este pudra mea de fata 😡

  125. Roxana Nicoleta spune:

    FB : Roxana Nicoleta
    E-mail: roxana_4u95@yahoo.com
    Produsul de make-up pe care il folosesc zilnic si de care nu m-as desparti indiferent de situatie este rimelul 😀 .Kisses:*

  126. iza spune:

    FB: SHOPPINGMALL SHOPALCOOLIC
    EMAIL: ISABELA_ROCK_GIRL_1@YAHOO.COM
    fara strugurel nu ies nici moarta, mai ales pe vremea asta!

  127. raluca brezniceanu spune:

    facebook raluca brezniceanu
    raluca_ok@yahoo.com
    mi-e indispensabil fondul de ten,nu stiu cum am trait inainte fara el

  128. miha.ela spune:

    fb:mihaela pojogu
    abonata cu mailul:mihaela.mihordea at gmail.com
    Cand rimelul, cand blushul..

  129. andreea spune:

    Buna
    Numele cu carea am dat like la amandoua paginile de facebook este Andreea Ciornei
    adresa cu care m-am abonat este andreea_ciornei@yahoo.com
    iar produsul de make-up pe care il folosesc zilnic si de care nu m-as desparti este fardul si rimelul.

  130. FB: Anca Mihaela Gheorghita
    email: scumpik.lui@gmail.com
    Raspunsul la intrebare: rimelul il folosesc zilnic, de el nu m-as desparti niciodata.

  131. magda sandor spune:

    Fb:Magda Sandor
    E-mail: magda_sandor@yahoo.com
    Produsele de make – up folosite zilnic : anticearcan Max Factor
    pudra pulbere translucenta Max Factor

  132. Marioara Zota spune:

    FB: Marioara Zota
    e-mail: marioarazota[@]yahoo[.]com
    Raspuns: fondul de ten, deoarece imi protejeaza fata

  133. Alexandra spune:

    Facebook: Talmaciu Alexandra
    Email: allic3_2008@yahoo.com
    Produsul de make-up de care chiar nu m-as putea desparti este rimelul
    Intense Volume Mascara.

  134. DarLyst spune:

    Buna!
    FB: Dara DarLyst
    blog: darlyst.ro@gmail.com
    Fondul de ten il folosesc zilnic.

  135. Alexandra spune:

    Numele pe facebook: Leonte Alexandra
    E-mail:flordecorason_angel@yahoo.com
    Produsul de make-up de care nu m-as puta lipsii este creionul meu dermatograf,ma completeaza.

  136. gabriellebu spune:

    Buna 🙂
    facebook – Gabriela Bu
    email – bu_gabriela@yahoo.com
    produsul preferat pe care il folosesc zilnic – rimelul

  137. Buna !!!
    FB Iuliana Gondos
    Email newsletter iulika.ct@gmail.com
    Fondul de ten este produsul pe care il folosesc zilnic si nu ma despart de el pentru ca este prietenul de nadejde care ma ajuta sa acopar micile sau nu asa de mici imperfectiuni ale tenului.

  138. Raluca Andreea Moldoveanu spune:

    Numele fb: Raluca Andreea Moldoveanu
    Adresa de mail : ralucaa.moldoveanu@yahoo.com
    Raspunsul la intrebare: C red ca fondul de ten e produsul de care nu ma despart niciodata. 🙂

  139. Andreea Calfa spune:

    FB – Andreea Calfa
    email – andreeacalfa@yahoo.com
    Produsul preferat este balsamul de buze si nu ma despart niciodata de el!!!

  140. Buna!
    FB: Lenghel-Covaci Raluca
    E-mail: rallyrallyro@yahoo.com
    Produsul de make-up de care nu m-as putea desparti niciodata este rujul. Nu ies din casa fara ruj! Cred ca este my second nature. Daca ar fi sa ajung pe o insula pustie si sa iau cu mine doar 3 lucruri, rujul ar fi cu siguranta, unul dintre ele. 🙂
    Multumesc pentru sansa oferita!

  141. alynna spune:

    FB : Pisicutza Alina
    E-mail: pisica_a30@yahoo.com
    Produsul de make-up de care nu m-as putea desparti niciodata este rimelul .
    Nu ies afara din casa fara el.

  142. carmen spune:

    FB : Carmen Camy
    E-mail : camy_no_fitze@yahoo.com
    Produsul de make-up de care nu m-as putea desparti niciodata este rujul.

  143. raluca spune:

    like iacobus raluca
    ral_mar81@yahoo.com
    fond de ten mineral sephora 🙂

  144. Negrila Andreea spune:

    Negrila Andreea,negrila_andreea2011@yahoo.com,rimel……vreau si yo sa castig,de 2 ani particip si nu am castigat nic l nici un concurs :(((((((9:(((((((((((9

  145. mady magda spune:

    FB: Magda Gheorghe
    printessa_mea2001@yahoo.com
    Produsul pe care il folosesc zilnic este balsamul de buze

  146. anda ghelber spune:

    FB:Anda Ghelber
    anda14iunie@yahoo.com
    produsul de care nu m-as putea desparti este rujul

  147. porumb maria spune:

    FB Porumb Maria
    marisara15@yahoo.com
    n-as putea sa ma despart niciodata de rimel

  148. Tantza C-tina spune:

    FB: Tantza C-tina
    tantza_mama@yahoo.com
    Produsul care m-a cucerit este gloss-ul. Imi hidrateaza buzele atat de bine si le ofera aceea stralucire pe care eu o caut.

  149. Andreea spune:

    Andreea Becca
    mail: d33a_rebeka@yahoo.com

    Produsul de care nu m-as desparti si nu ma despart este rimelul.

  150. Joita Florina Roxana spune:

    Facebook: Joita Florina
    mail: floryjoita@yahoo.com
    Produsu pe care il folosesc zilnic si de care nu ma despart niciodata este rimelul

  151. FB: Mihaela Si Atat
    Mail: sim_snyper[@]yahoo[.]com
    Produsul pe care-l port mereu cu mine este gloss-ul

  152. ratiu_maria spune:

    fb: Ratiu Maria Viorica
    email: ratiumariaviorica@yahoo.com
    produsul pe care il folosesczilnic este fondul de ten

  153. Cristina Zorlentan spune:

    FB: Cris Zrl
    E-mail: deathl0ve13@yahoo.com
    Produsul de care nu m-as putea desparti este creionul dermatograf. Si rimelul. Nu ma pot hotari. 🙂

  154. fb: Theodor Nicolaie Gheorghita
    email: theo79_2005@yahoo.com
    raspuns: rimelul

  155. Florentina Georgiana spune:

    FB like: Badea Florentina
    Abonata: pastilwtsa_muov@yahoo.com
    Raspuns: gloss

  156. Maria Bianca spune:

    FB : Maria Bianca
    Mail: special.girl002@yahoo.com
    Produsul pe care-l am mereu cu mine este concealer . 🙂

  157. paula t. spune:

    Fb: Paula Pau
    E-mail: paula.officeone[@]yahoo.com
    raspuns: Fondul de ten.

  158. Fb: Buscan Elena Adina
    email:adina_lixy@yahoo.com
    Folosesc zilnic pudra bronzanta pentru a-mi ascunde fata palida si rimel sa scot in evidenta genele lungi si negre.

  159. Marianna spune:

    FB: Mariana Dumitru
    Abonata: dumitru_marianna@yahoo.com
    Raspuns: ruj

  160. Cristea Sanda spune:

    Like cu nume FB: Cristea Sanda
    Sunt abonata cu e-mail: geolola@yahoo.com
    Nu pot renunta la ruj.

  161. Cristea Ana-Maria spune:

    Blonda Babyx (facebook)
    email:blonda_ta22@yahoo.com
    Nu ma despart de fardul pentru sprancene pentru ca nu-mi cresc in anumite zone si fara fard se vad oribile.

  162. Pusca Violeta spune:

    FB:Pusca Violeta
    email abonare:viopusca@yahoo.com
    Nu ma pot desparti de mascara.

  163. ana maria v. spune:

    FB: Ana Maria
    ana_desyre@yahoo.com
    Gloss-ul este produsul de care nu ma despart, indiferent de vreme.

  164. Gabriela Moldoveanu spune:

    Fb: Gabriela Gab
    email: dzzd9177@yahoo.com
    Cred ca in fiecare zi e alaturi de mine rimelul si un ruj sau gloss. Si nu in ultimul rand parfumul. De fapt cred ca parfumul ar trebui sa fie pentru oricine un produs nelipsit. 🙂

  165. Biancutz spune:

    Facebook: Clara-Bianca
    e-mail abonare: rapperitza89@yahoo.com
    Nu ma pot desparti niciodata de luciu de buze.

  166. Irina A. spune:

    FB: Magdalena Alexa
    E-mail de abonare: alexandrescuirina44@yahoo.com
    rimelul este preferatul meu!

Lasă un răspuns

