Castigatorii Concursului Apivita

Sper ca nu va suparati daca anunt castigatorii cu cateva ore mai devreme dar voi avea un program incarcat asa ca am decis sa va bucur pe 6 dintre voi de Valentine’s Day:D.Am extras cei 6 castigatori cu ajutorul random-ului dar sunt prea obosita sa mai capturez printscreenurile asa ca va trebui sa aveti incredere in mine de data aceasta:)).

Premiul consta intr-o crema hidratanta pt maini si o masca hidratanta pentru fata.Castigatorii trebuie sa imi trimita datele pana miercuri si sa nu uite sa treaca si un numar de telefon valid deoarece premiile vor sosi prin curierat!

Inainte sa anunt numele castigatorilor, as vrea sa ii multumesc sponsorului Apivita Romania pentru colaborare si voua, tuturor celor ce v-ati inscris, pozele voastre au emanat intr-adevar vitalitate si sanatate si multe din ele m-au dus cu gandul la vara si la caldura.Acum oftez si vreau sa treaca iarna mai repede:))

Si acum castigatorii:

  • 22 (Oana Alexandra Stanciu)
  • 11 (Ioana Gheorghita)
  • 37(Darling Ada)
  •  41(Popescu Cristina Simona)
  • 60 (Muntean Cristi)
  •  62(Violetaaa-Vl Vio)

Astept datele norocosilor si astept inscrierile voastre la celalat concurs in derulare si anume :Boots No7 Make-up Giveaway

Noapte buna 🙂

9 gânduri despre „Castigatorii Concursului Apivita

  1. Multumesc foarte mult! Nu ma asteptam sa castig! La ce adresa de mail trebuie sa trimit datele?

    • Adresa mea este trecuta si la sectiunea about me….tacaciucristina {at} yahoo dot com. Sa te bucuri de aceste premii, sunt cu adevarat niste produse minunate, de o calitate exceptionala.Stiu ca suna a cliseu dar cine foloseste produse Apivita stie despre ce vorbesc 🙂

  2. andradarling spune:

    Buna dimineata! Cristina
    Mi-ai facut dimineata mea foarta frumoasa, acum am deschis mail-ul si am vazut ca sunt una dintre castigatoare. Ti-am trimis datele mele, sper sa le primesti. Raspunde-mi te rog cand primesti mail-ul meu.
    Multumesc mult! Cristina.
    Multumesc „Apivita Romania”.

  3. Cristina Simona Popescu spune:

    Sunt foarte fericita ca anm castigat si ma voi bucura de aceste produse .La ce adresa trebuie sa trimit datele mele de contact pentru expedierea coletului.

  4. violetaaa spune:

    multumesc mult
    am tris si eu datele
    sper ca le-ai primit

  5. andradarling spune:

    Buna seara, Cristina
    Astazi dupa masa a sosit curierul cu premiul.
    Iti multumesc inca o data si tie si celor de la Apivita.
    O seara placuta!

Lasă un răspuns

