Cei mai tari in materie de PR

Discutand cu Clarra despre cele mai frumoase colaborari ale noastre de pana acum, m-am gandit sa scriu un mini-post despre cei mai tari in materie de PR.Sper sa nu uit pe nimeni pentru ca am avut destule colaborari fructoase(unele mai putin fericite dar nu le voi mentiona aici).Nu voi enumera in ordinea preferintei ierarhice ci asa cum imi vine in minte.Sa vedem…

  • Carmen de la PureTouch Minerals Romania.Am organizat 2 concursuri impreuna,unul cu produse de make-up altul cu sapunele naturale.Carmen a fost foarte receptiva,mi-a raspuns tuturor intrebarilor si nelamuririlor,m-a ajutat sa imi aleg nuantele,mi-a dat sfaturi pretioase si m-a facut sa zambesc cu fiecare mail.Nota 10;)

  • Alina ,brand manager Boots Romania.Colaborarea noastra e inca in desfasurare si am mai mentionat cat de mult mi-a placut sa lucrez cu ea.Profesionalism si o nota de apropiere,asa cum ar trebui sa existe in orice relatie de colaborare sponsor-beauty blogger.

  • Liz Earle Naturally Active Skincare.Cel mai tare PR strain cu care am colaborat.Promptitudine,respect,profesionalism.Nota 10 cu steluta:) Best foreign PR I have worked with!

  • Apivita Romania.Pe langa ca ador produsele lor, am avut o colaborare frumoasa cu cei de la relatii publice chiar si atunci cand au avut o perioada super-aglomerata.

  • Organic Shea Cluj-Napoca.Sustin producatorii autohtoni asa ca OrganicShea nu lipseste.M-am intalnit personal cu reprezentanta lor atunci cand mi-a oferit untul Heal My Skin spre testare.Si cum eu iubesc produsele organice, mai ales unturile si uleiurile vegetale, sunt si ei prezenti in lista mea.

  • Green For You.Cel mai mult mi-a placut ca au dorit sa personalizeze premiul la concursul organizat impreuna.Now that’s what I call giving a rat’s ass about your clients;)

  • Manufaktura Romania.Produse beton, PR beton 🙂

 

V-am lasat linkuri in caz ca doriti sa aruncati o privire pe site-urile/blogurile lor.Astept parerile voastre, care sunt cele mai tari firme cu care ati colaborat/de la care ati comandat online si de ce?

 

5 gânduri despre „Cei mai tari in materie de PR

  1. Alina lui Brumarel spune:

    foarte interesanta postarea 🙂

  2. Maria spune:

    Nota 10 si de la mine pt. Pure Touch, am castigat un premiu sponsorizat de ei pe blogul Clarrei, iar in schimbul de mail-uri pe care l-am avut m-am simtit ca si cum as fi corespondat cu o prietena veche :).
    Foarte draguri au fost si cei de la triodeluxe, unde am facut recent o comanda. Mi-a placut si de Ioana de la Kzarinne, o persoana calda si implicata in ceea ce face.
    M-au surprins placut cei de la ELF UK, le-am scris sa-i intreb de ce nu mai livreaza in Romania si spre surprinderea mea, mi-au raspuns prompt si la obiect. O impresie la fel de buna mi-au facut cei de la Jason Natural, i-am intrebat despre un produs care nu se mai fabrica si mi-au raspuns la mail, ba chiar mi-au spus ca au verificat stocurile si nu mai au deloc produsul respectiv ca mi l-ar fi trimis :).
    Nu mi-a placut serviciul de Customer Care de la iherb, le-am scris un mail inainte de prima mea comanda la ei, prin iunie anul trecut cred, si nu mi-au raspuns nici in zi de azi :), insa comenzile au ajuns ok. Nici cei de la farmec si elmiplant nu au raspuns la mailuri, atunci cand le-am cerut detalii despre cateva produse :(.

  3. Emma Coman spune:

    Apollo Mod Distribution
    Petite Provence
    Libris
    Total Pro Beauty

    au fost foarte draguti si receptivi

  4. Stan Alexuca spune:

    Produsul meu cosmetic de care nu ma pot desparti este rujul.
    Vreau sa ma contactati la numarul meu de telefon 0749682703 daca se poate.
    Multumesc!

Lasă un răspuns

