Guest review: MissRux despre No7 Make-Up

Una din castigatoarele mini-trusei cu farduri Boots No-7 este si ea a beauty blogger si fiind o scumpa, a acceptat sa scrie o recenzie a produselor primite 😀  Acesta este un link spre blogul ei www.goldandsilversparkles.com si aici puteti sa ii dati un like pe facebook (chiar va rog:) )

Iata ce parere are MissRux despre cateva din produsele de machiaj No7:

„Hello 🙂

Sunt una dintre fericitele castigatoare ale unui portfard cu cosmetice No7, portfard castigat in urma unui giveaway pe blogul Cristinei. I-am promis Cristinei ca ii voi trimite un review de indata ce voi folosi produsele si imi voi forma o parere despre ele si desi a trecut cam mult timp de atunci, iata ca astazi am reusit sa-l termin 🙂 Mai bine mai tarziu decat niciodata, nu-i asa? Bun, sa va arat ce am primit:

Am primit acest adorabil portfard (desi in poza s-ar putea sa arate mai mare, e destul de micut) umplut numai cu bunatati. Am gasit inauntru: un rimel Extreme Lenght, un creion dermatograf, un fard de ochi, un lipgloss High Shine, o crema de maini Protect and Perfect cu Spf 15, o crema pentru fata Lift and Luminate cu Spf 15 si un serum Protect and Perfect Intense, toate produsele sunt in varianta travel size, sunt adorabile (chiar sunt :D)

Acum sa trecem la produse si parerea mea despre ele:

1. Rimel No7 Extreme Lenght – Iridescent Saphhire (click pe poze pentru a le mari)

 Singura mea dezamagire (mica dezamagire de altfel) a fost ca e albastru :/ si e cam greu sa-mi dau seama la ce sa-l port. In rest cred ca mi-am descoperit un nou mascara favorita in materie de mascara non-waterproof. Periuta e geniala, imi separa toate genele si chiar daca aplic doua straturi tot arata bine, Lungeste si da volum genelor si imi place foarte mult ca nu se pleostesc la putin timp dupa folosire (genele mele sunt destul de drepte si am nevoie intotdeauna de un mascara waterproof ca sa le tina intoarse). Din pacate nu stiu care este pretul lui, dar este pe wishlist incepand de acum 🙂

 

2. Amazing Eyes Pencil – 10 Brown

Nu obisnuiesc sa folosesc creion dermatograf, daca stau bine sa ma gandesc, n-am mai folosit unul de multa vreme :)) Nu l-am folosit singur, deci nu stiu care este durata lui de viata pe pleoapa. Imi place foarte mult culoarea, e o nuanta foarte frumoasa de maro. Peste fard a rezistat bine, per total imi place 🙂

3. Fard de ochi Stay Perfect – 65 Truffle

Oficial este fardul meu preferat, culoarea este superba, foarte cremos, deloc prafos si destul de pigmentat. Imi place sa-l folosesc ca singura culoare de pe pleoapa, arata extrem de bine. Fiind o fana infocata a culorii maro in toate nunatele ei, va dati seama cat de mult poate sa-mi placa culoarea fardului. La capitolul rezistenta sta foarte bine, l-am purtat pret de cateva ore si cand am ajuns acasa era la fel ca atunci cand l-am aplicat. Sunt foarte multumita de el.

4. High Shine Lip gloss  Factor de Protectie Solara 15 – Smile 

Are o culoare foarte frumoasa, un roz sidefat, pe buzele mele nu prea se vede mare lucru pentru ca sunt destul de pigmentate. Ma scoate din sarite aplicatorul!!! Nu inteleg de ce trebuie sa fie atat de mica pensula, de-abia reusesc sa iau produs cu ea. Nu ma omor dupa miros, nu stiu cum sa-l descriu…dulce combinat cu vechi. Foarte putin lipicios in comparatie cu alte lip gloss-uri, nu-mi place deloc gustul, e foarte dulce la inceput si dupa brusc parca ai luat o gura de parfum. Nu cunosc cat de rezistent este pentru ca l-am sters destul de repede.

5. Crema pentru maini Protect & Perfect SPF 15

Ma bucur foarte mult ca are factor de protectie, imi place ca nu trebuie sa aplic foarte multa crema, nu ma omor dupa miros, miroase a vechi (dar pot sa trec peste). Intra foarte repede in piele, hidrateaza pielea, ingredientele…hmm…not a big fan of them :/ Am sentimente amestecate pentru crema asta, nu m-am decis inca.

   Crema de fata si serumul i le-am dat mamei mele pentru ca eu foloseam deja altceva si nu-mi place sa fac experimente pe ten. Am testat crema de fata pe maine si am observat ca la cateva secunde de la aplicare se vad mici particule stralucitoare, nu sunt o mare fana a particulelor stralucitoare pe fata, deci ma bucur ca n-am incercat-o.

 Ma bucur foarte mult ca am avut sansa sa incerc produsele No7, de-abia astept sa pun mana pe rimel si probabil curiozitatea ma va impinge sa incerc si alte produse No7 in viitor 🙂 Multumesc Cristina si Boots Romania !

Cu mare drag.

Gold and Silver Sparkles 🙂

 Va doresc o zi minunata! V-am pupat :*:* „

Sper ca v-a placut recenzia , daca aveti intrebari sau doriti recenzii pentru alte produse No7, just drop me a line.Oricum cred ca in curand voi posta parerea mea despre un alt rimel No7 si despre Trioul Cappuccino 🙂 Nighty night!

4 gânduri despre „Guest review: MissRux despre No7 Make-Up

  1. Foarte frumos din partea ei ca ne-a impartasit aceste lucruri.Mi-a placut cum le-a pezentat,cu un dozaj de umor bine ales si Like pentru pozele facute!

  2. MissRux spune:

    *trebuie, imi cer scuze 😀

  3. Radu Adina spune:

    Frumos din partea ei. Bravo!

Lasă un răspuns

