Noile castigatoare Boots No7 Make-Up

Pentru ca doar Ciornei Andreea mi-a oferit la timp datele de contact pentru premiul No7 , am ales alte doua castigatoare.E atat de greu sa va verificati casuta de mail,sa cititi mailul de la mine si sa va bucurati ca ati castigat?Probabil nu v-ati abonat si de aceea nu ati vauzt postarea,desi eu am pus link si pe pagina de facebook Boots Romania.Cred ca ar trebui sa fiu mai stricta si sa verificla sange tot….ANYWAY, felicitari noilor castigatoare!!!!Acestea sunt:

  •  Konyves Eva-Maria
  •  Gabriela Moldoveanu

Stay tuned, urmeaza o serie de recenzii si in luna martie, un nou concurs Boots Romania!

Noapte buna :*

14 gânduri despre „Noile castigatoare Boots No7 Make-Up

  1. Ciobanu Angelica spune:

    Felicitari castigatoarelor!

  2. doria10 spune:

    Felicitari castigatoarelor!

  3. Loredana spune:

    Ce norocoase ! Felicitari!

  4. Sandu Maria spune:

    felicitari, dar daca nu te contacteaza nici ele eu ma ofer de pe acum :))

  5. Gabriela Moldoveanu spune:

    Multumim, Succes si voua in continuare. ^_^
    Abia astept sa le am,hihi.
    Multumesc pentru surpriza inca o data.

  6. Iuliana Dobre spune:

    Eu am trimis datele in termen,de ce nu am fost validata?

  7. KONYVES EVA-MARIA spune:

    Is nerabdatoare sa primesc premiul dar insa din pacate o trecut aproape o saptamana si nu le-am primit sper sa nu fie probleme..:(( !!!! Super concursul nou!! 🙂

  8. KONYVES EVA-MARIA spune:

    Sunt deosebit de incantata de produsele castigate se ridica cu adevarat la nivelul asteptariilor in special rimelul este cu totul deosebit am fost la o petrecere in weekend si le-am folosit si prietenele au observat imediat diferenta si am fost deosebit de incantata..Multumesc Cristina de giveaway si multumesc Boots Romania!

Lasă un răspuns

