Diagnostic à la Gett’s Salon

Astazi la ora 17 am fost programata pentru un diagnostic al firului de par si al scalpului la salonul Gett’s din incinta Iulius Mall Cluj.Am facut rost de numarul lor de telefon de pe pagina lor de facebook, unde am fost anuntata in prealabil ca salonul ofera o consultatie gratuita. Numerele de telefon ale salonului din Cluj sunt: 0264 455.777 si 0264 555.777.Consultatia presupune,in mare, determinarea tipului de par si de scalp plus recomandari in ceea ce priveste produsele profesionale potrivite fiecareia.

Mare mi-a fost mirarea sa intalnesc la salon pe o fosta colega de liceu si pe un vecin,Alex,pe care nu il mai vazusem de foarte mult timp.Alex este cel care a efectuat toata operatiunea medicala:)).Oricum atmosfera a fost super ok,oamenii zambareti,prietenosi,una din fete ne-a facut niste poze,Alex a binevoit sa imi trimita pe mail niste screenshoturi cu analiza parului si analiza scalpului iar muzica chillout in salonul unde a avut loc diagnosticul a fost cireasa de pe tort.

Acum va voi explica pe scurt cum se desfasoara o astfel de consultatie:

  • Instrumentul cu care se obtin pozele de mai jos este o lampa care mareste de 100 de ori obiectul urmarit si il poate mari chiar si mai mult
  • In acest fel se poate observa pe viu radacina parului,firul de par,varful,foliculii noi,suprafata scalpului si se pot analiza caracteristicile fiecaruia
  • Programul folosit de Alex apartine firmei Kerastase din cate am observat.Este un soft care preia imaginile transmise de lampa si in plus are niste intrebari legate de data ultimei samponari,de tipul de par si scalp,cat de des il vopsiti/uscati cu uscatorul/intindeti cu placa,informatii despre excesul de sebum,gradul de carlionatare al parului si multe alte detalii de genul
  • Poza mare reprezinta fie firele mele de par,fie suprafata scalpului meu iar pozele de jos prezinta cum ar trebui sa arate parul si pielea capului in diferite conditii sanogene/patogene ( adica cum arata un fir de par sanatos versus unul foarte degradata de ex)
  • Asa cum ma asteptam,Alex mi-a confirmat ca am un scalp relativ gras, inspre mediu sa-i spunem.Este important sa mergeti la consultatie cu parul spalat de cel putin o zi pentru ca el sa fie cat mai aproape de conditia lui naturala.Eu am mers cu el proaspat spalat si de aceea i-a fost greu lui Alex sa determine cat de gras era defapt scalpul meu.
  • Eu am inceput un tratament Joico K-Pak pt par degradat + masca Keune Repair pt par degradat inainte sa  aflu cat de degradat e parul meu si dupa ce l-am tuns.Aparent firul meu e sanatos , putin  sensibilizat in unele zone.Dat fiind faptul ca e gras la radacina, va trebui sa am grija sa nu folosesc prea des samponul Joico pt a nu-l „sufoca”
  • Alex mi-a raspuns tuturor intrebarilor si mi-a oferit la sfarsit cateva recomandari.Acestea sunt:Sampon Kerastase Reflection Bain Miroir 1 ( in special datorita faptului ca vroiam sa amplific stralucirea parului si sa nu inrautatesc secretia de sebum), Masca tratament Kerastase Chroma Riche si un Elixir pt stralucire ( cred ca tot de la Kerastase).
  • Toate acestea le gasiti pe http://www.hairzone.ro so nu numai dar si in incita salonului,daca nu ma insel
  • In principiu sunt foarte multumita de aceasta experienta,mi-a fost folositoare.M-ar fi ajutat si mai mult poate niste mostre ale produselor recomandate 😀
  • Va las cu niste poze si va astept cu intrebari/sugestii 🙂

7 gânduri despre „Diagnostic à la Gett’s Salon

  1. endre spune:

    Foarte,foarte interesant,Cristina!Cred ca e prima data cand vad vorbindu-se despre analiza parului.Cred ca mi-ar placea experienta,insa,ca de obicei,in orasele mici,nici urma de asa ceva.Te pup!

    • Daca ai drum prin Bucuresti sau Cluj ,fa-ti o programare :* Eu uite ca abia acum imi fac curaj sa merg la un salon profi pt ca pana acum am avut coafeza mea de cartier si cam atat:)) Oricum nu ma incred in mainile alteia,merg laea deja de vreo 5 ani.Dar analiza aceasta mi-a fost ft folositoare!O voi face regulat de acum inainte pt ca fac un tratament cu suplimente si produse profi si vreau sa vad ce efect au in timp. Te-am pupat :*

      • Andrei spune:

        Buna Cristina..foarte interesant blogul tau…ma intereseaza foarte mult acel soft de la kerastase, crezi ca poti afla sau imi poti da mai multe detalii? De unde se poate procura, cat costa softul, cat costa o analiza?
        Eu folosesc niste fiole Nutriol de la NuSkin pe care le-a testat mai intai fratele meu..si dupa vreo 2 luni a inceput sa i se regenereze parul fantastic…insa eu am o luna de cand le folosesc si nu se intampla nimic…si acele fiole functioneaza doar daca mai exista folicul capilar viu. Aici intervine si interesul meu pentru acel aparat.Astept cu nerabdare raspunsul tau.. Merci. Andrei (Iasi)

  2. Loredana spune:

    Mi se pare foarte benefic ca te-ai dus. Nici nu stiam ca exista saloane care fac asta in mod profesionist, cu aparatura. Ca la orice salon te duci de obicei primesti o parere, mai mult sau mai putin avizata…
    Sa-ti fie cu folos!

  3. […] Diagnostic à la Gett’s Salon […]

  4. Nu stiam ca poti face o astfel de analiza,foarte interesant si bine de stiu,pentru ca mai apoi sa poti folosi exact produsele potrivite tipului de par si scalp.Multumim!

  5. Radu Adina spune:

    Nu am auzit niciodata despre o astfel de analiza.Interesant articolul

Lasă un răspuns

