Articol-fulger

Pentru ca nu am primit datele nici pana acum de la castigatoarea premiului de consolare la concursul Kabea, impreuna cu sponsorul am decis sa il oferim unei bloggerite de beauty care va scrie o recenzie pt sapunel dupa ce isi face o parere despre el.AGAIN! Check your **** mail,ladies 🙂

 

Ma scuzati,dar azi merg la dentist sa imi extraga maseaua de minte…

18 gânduri despre „Articol-fulger

  1. ank_adaus spune:

    eu vreau sa incerc 🙂

  2. Anaid spune:

    Buna. Sincer, nu le inteleg pe fetele astea…Anyway, felicitari castigatoarei. Sa ai parte de un medic calm cu mana usoara… 😉

  3. endre spune:

    Curaj la dentist,draga mea!

  4. Maria Bianca spune:

    euuu

  5. Mierea este considerata de egipteni una dintre mancariile zeilor de aceea inca din antichiatate civiliazatii intregi au profitat de acest dar dat de catre natura pentru a se pastra tineri si frumosi atat cu trupul cat si cu sufletul dovata fiind inca folosirea in zilele noastre a acestui miracol daruit de catre micutele albine , eu ador aceste produce deoarece ma fac sa ma simt mai aproape de natura cremele, mastiile cu miere de albina sunt o adevarata rasfatare pentru piele iar podusele Kabea sunt perfectiunea naturalului ador sapunul este ideal pentru cei mari cat si pentru cei mici cu pielea sensibila acesta hidratand-o si mentiinanand-o hidratata si mereu mai tanara…

  6. Sapunul este dorit de toate femeile. Este de foarte buna calitate, are un miros delicat, face minuni.

  7. andradarling spune:

    Vreau eu sapunelul de la Kabea si bineinteles o sa-ti scriu o recenzie despre el. Multumesc!

  8. Dragelor, era doar un anunt fulger nu un concurs fulger:( Imi pare rau ca v-am indus in eroare. Sudessa este cea care va primi sapunelul.O zi frumoasa tuturor!

  9. Anaid spune:

    Cristina, am si eu o intrebare…As dori sa stiu de unde se pot cumpara produsele Boots No.7 in Romania. M-am „indragostit” de crema iluminatoare de zi (Lift & Luminate Day Cream) si, vreau sa fiu sigura ca o voi putea cumpara de undeva cand mi se va termina rezerva din cadou.

  10. Popescu Cristina Simona spune:

    AS-I DORI SA INCERC SAPUNSUL KABEA NU L-A FOLOSIT NICIODATA .

Lasă un răspuns

