Cateva raspunsuri-Partea I

 

Analizand termenii-cheie prin care ati ajuns la blogulmeu,m-am decis sa raspund catorva din intrebarile lansate de voi,fie apeland la nea google,fie la experienta proprie.Enjoy,va astept parerile cu interes!

  • Tenul meu e vraiste ajutor…Ok,aceasta nu e tocmai o intrebare,ci mai degraba e un strigat de ajutor:)) In primul rand, trebuie sa ne dam seama ce tip de ten avem(uscat,mixt,acneic,matur,sensibil,cuperozic etc).Aveti aici un mini-test si cateva explicatii,dar va rog, nu va limitati la ele,cautati mereu detalii si recenzii ca doar de aia exista internet si bloguri de frumusete si ingrijire:).Aveti grija sa va cumparati creme,lotiuni si demachiante care NU CONTIN ALCOOL si alti iritanti, va faceti numai rau daca luati o crema din supermarket fara sa analizati macar o data ce contine.
  • Ulei pe post de crema de ochi…Din nou, nu e neaparat o intrebare dar eu raspuns raspicat cu DA :)).Uleiurile vegetale sunt ft accesibile, se gasesesc in magazinele Plafar si in cele naturiste si nu costa ft mult.De exemplu,o sticluta de 10 ml de ulei din samburi de struguri sau din migdale dulci costa 4,5 lei in magazinele naturiste si va ajunge linistit 2 luni pt zona ochilor.Dupa parerea mea, uleiul de migdale dulci este indicat pt tenul normal si uscat,dar si pt cel matur fiindca ajuta la estomparea mai pronuntata a liniilor fine si a cearcanelor.Mai puteti folosi ulei din germeni de grau, ulei de argan,ulei de cocos iar lista poate continua.In plus, puteti folosi si unturile vegetale precum cel de shea sau de cacao pt ca acestea se topesc rapid in contact cu pielea.Si ce poate fi mai yummy decat sa simti mireasma naturala a untului de cacao exact langa nas?:))
  • Cremele autobronzate astupa vegeturile…Vedeti de ce va spuneam sa va documentati si sa nu credeti toate tampeniile?La fel ca si in cazul ridurilor,vergeturile NU POT FI ELIMINATE COMPLET.Anumite creme/uleiuri/masaje pot ameliora semnificativ aspectul lor dar testutul acela nu va fi inlocuit cu unul nou niciodata.Asta nu inseamna ca punem armele jos si ne apucam de plans :)) O hidratare adecvata si un masaj circular sunt solutii   folositoare, indiferent daca avem sau nu vergeturi pronuntate.
  • Pastrare unt de shea nerafinat….Din cate imi aduc aminte, pe recipientul in care amunt de shea scrie ca are valabilitate 6 luni de la deschidere si trebuie tinut intr-un loc uscat,racoros.Spre deosebire de uleiul/untul de cocos ,ale carui proprietati nu sunt afectate de modificarile moderate ale temperaturii,unturile precum cel de shea sau cacao si uleiurile vegetale in general sunt afectate.
  • Ce vitamine contine uleiul de canepa? Probabil o cantitate mare de vitamina E dat fiind faptul ca e un ulei vegetal.Mai multe detalii aici

 

8 gânduri despre „Cateva raspunsuri-Partea I

  1. KONYVES EVA-MARIA spune:

    Folosesc si eu ulei de argan mi l-am procurat din Dubai de la o cunostiinta este un ulei minunata atat pentru par cat si pentru intreaga piele folosit seara zilnic reduce ridurile garantat…eu am incercat face minuni doar ca dureaza si un an trebuie sa devin un ritual in fiecare seara e folosit si ca ulei pentru bronzare culoare pieliie una identica cu ceea din zonele tropicale…minunat acest ulei eu il recomand…

  2. Trebuie sa incerc si eu un ulei pentru zona ochilor,vad ca este foarte laudat cel de argan!

  3. Gabriela Moldoveanu spune:

    la capitolul „Cremele autobronzate astupa vegeturile” pe langa masaje si hidratare as adauga ca un remediu si sportul. indiferent ca acesta semnifica 30-60 de minute de miscare acasa, sau un abonament la sala, sau alergat in parc. sportul tonifica trupul.
    pentru multe stiu ca pare greu…si eu am familie,munca,griji, o varsta inaintata,dar fiica mea ma mai ademeneste cu sport si mancare sanatoasa. de curand ne am apucat de sarit coarda.

  4. Anne spune:

    Eu am incercat cateva zile cu ulei de migdale pt ten si mi l-a uscat. Am tenul normal spre mixt, de ce? Ce ulei as putea incerca pt ochi?

  5. Anne spune:

    Multumesc frumos pt raspuns. cu uleiul de samburi de struguri pot da si in zona ochilor?

Lasă un răspuns

