Castigatoarea concursului surpriza

Chiar daca prietena mea nu a castigat la concursul Boots Romania,eu am ales totusi un numar din din cei 83 ce au dat like.Numele de facebook al castigatoarei este Diamond Dust.Felicitari,te rog sa imi trimiti datele pe adresa tacaciucristina at yahoo dot com.

Iata despre ce premiu surpriza e vorba 🙂 Daca cumva nu iti place/nu il doresti,imi spui si voi extrage pe altcineva.

1.Ulei de migdale dulci de la Mayam.Am o sticla de 100 de ml in plus asa ca aceasta merge spre tine.Printre proprietatile minunate ale acestui ulei se numara: emolient, catifelant,calmant, fortifiant al părului si al unghiilor,anti-rid,hidratant,nutritiv,anti-cearcan.

2.Lac de unghii Kallos cu uscare rapida Limited Edition no 7 , un roz sheer primavaratic pe care il voi cumpara de la standul din Iulius Mall.Eu il folosesc deja si imi place foarte mult.Daca doresti alta culoare(sau in cazul in care nu mai gasesc nuanta 07,te rog uita-te aici si alege tu ce doresti).

5 gânduri despre „Castigatoarea concursului surpriza

  1. nicoleta spune:

    felicitari castigatoarei .foarte frumos premiul .

  2. Marin Loredana Ecaterina spune:

    Felicitari!

  3. cLyyy0 spune:

    Multumesc, am trimis datele!

  4. Paula Mihai spune:

    Felicitari !

Lasă un răspuns

