Review Oxyance-Partea I

Acum mult timp am primit 2 produse spre testare de la Oxyance Romania si anume lotiunea tonica si demachiantul special pt ochi.Dupa o vreme, am castigat pe pagina lor de facebook un premiu alcatuit din 2 produse la alegere: eu mi-am ales apa termala si crema anti-imbatranire pt conturul ochilor.In seara aceasta va voi vorbi despre crema contur.

1.Oxyance Crema Contur de Ochi Anti-Imbatranire 15 ml

Descrierea oficiala:

„Ridata de oboseala si de varsta, zona sensibila din jurul ochilor se simte hidratata si plina de fermitate datorita mimozei, o planta cu proprietati puternice anti-imbatranire. Efectele imbatranirii sunt reduse datorita acidului alfa lipoic, un important agent anti-oxidant, esential in lupta impotriva radicalilor liberi. Aloe Vera si apa termala alpina ajuta pielea sa isi recapete aspectul stralucitor si proaspat.

Formula

– Complexul Oxy-City:
– polizaharida protectoare impotriva poluarii
– vitamina E anti-oxidanta
– iedera detoxifianta
– melisa calmanta

– Apa termala din Alpi, calmanta si revigoranta
– Extract de mimoza regenerator
– Extract de aloe vera foarte emolient si racoritor
– Acid alfa lipoic

Instructiuni de utilizare

Aplicati prin masaj delicat in jurul ochilor, dimineata si seara.

Pret aprox.75 lei , o puteti gasi la reducere in farmaciile Sensiblu, eu am vazut-o cu aprox.66 Ron”

Ce-mi place mie la ea:

  • Textura de spuma densa o face sa hidrateze instant si de lunga durata
  • Mirosul specific produselor Oxyance,apa termala plus jesaispasquoi
  • Am folosit-o alternativ cu crema Apivita Wine Elixir,dar acumo folosesc regulat singura
  • Face o treaba excelenta, nu am avut nici un fel de iritatie sau reactie de la ea
  • Din contra,calmeaza pielea si o face sa para mai luminoasa
  • Diminueaza liniile fine si ridurile (eu am mai mult linii fine decat riduri pronuntate)
  • Cateodata o folosesc si pt coltul buzelor, unde se comporta la fel de bine si in plus reduce roseata
  • O recomand din tot sufletul pentru cele si pentru cei ce dispun de un buget generos
  • Totusi,produsele Oxyance sunt mereu la oferta in farmaciile Sensiblu (click aici pentru a vedea ce produse Oxyance gasiti in Sensiblu)

Voi ati incercat pana acum Oxyance, cum vi s-a parut?Nighty night!

4 gânduri despre „Review Oxyance-Partea I

  1. Multumim pentru review, Cristina. 🙂

  2. pavaloi raluca spune:

    Daca as avea si eu un blog as scrie cu mare drag de produsele de la Oxyance!Dar pentru ca nu am, voi completa postarea ta…am folosit cremele de fata, „Rebalance Combination skin” si „Purify Oily Skin”, si sunt foarte multumita de ele. Folosesc mereu spuma de curatare „Purify Oily Skin” si de cateva luni apa termala. Astazi mi-am cumparat si lotiunea tonica pentru ten sensibil. Mi se par cele mai bune produse de pe piata, avand in vedere raportul calitate-pret. Te felicit pentru poastare!

    • Raluca,nu te costa nimic sa iti faci blog.Si eu asa am inceput,urmarind alte bloggerite si uitandu-ma mereu la ce produse folosesc si dorindu-mi sa impartasesc experienta utilizarii lor cu alte fete.Pana laurma tot o bloggerita m-a convinsa sa imi fac blog 😀

  3. Interesanta postare.Multumim!

Lasă un răspuns

