Ce mi-am mai cumparat/primit spre testare

M-am gandit sa impartasesc cu voi cateva poze cu unele produse primite recent spre testare dar si cu produse pe care mi le-am cumparat in ultima vreme (damn you, ELF Romania :)) ).As vrea sa stiu ce parere aveti despre produse,la care din ele doriti review,pe care le-ati incercat etc…

Acestea sunt produsele primite spre testare de  la Wella Professionals Romania.Mi-am dorit sa incerc o masca pt par vopsit (am cam neglijat acest aspect) si cateva produse de styling.Sunt foarte curioasa de glossul pt par,vreau ca pletele mele sa isi recapete stralucirea :((

Produsele au venit in aceasta gentuta pe care o ador,mi se pare foarte profi,demna de un stilist 😀

Apoi urmeaza cateva produse No7 primite de a Boots Romania.Corectorul e foarte cremos si acopera ft bine.Demachiantul suna bine dar deocamdata am alte produse incepute si am sa il las pe acesta pe mai incolo.Sunt curioasa si cum se comporta lip stain-ul No7 .

Last but not least, am facut recent o comanda ELF ce includea transportul gratuit plus un produs surpriza din gama Studio.Am primit peria pt sprancene si gene ,intr-un fel m-au nimerit fiindca nu am nici o astfel de pensula.Mi-am facut stocul de pensula pt aplicarea fardului in pliu(e perfecta pt pleoapa mea mica),crema nuantatoare in Light Beige pare sa se potriveasca de minune tenului meu, rujul Nostalgic e un roz cald,numai bun de primavara/vara (mi-am cumparat si un gloss Alverde in Nude Toffe ,acestea doua merg  perfect impreuna).Oglinjoara pare a fi ft rezistenta chiar daca mititica 😛 .In ceea ce priveste tusul ,sper sa ma descurc,sunt cam anti-talent.Il am si pe cel crema din gama Studio si sta neatins pt ca intotdeauna aplic niste dungi infernal de groase si nebune :))

Mai spre seara voi anunta castigatoarele concursului No7! Atentie, sponsorul a suplimentat premiile cu inca 3 seruri si 2 creme de fata  yey ! 😀

25 de gânduri despre „Ce mi-am mai cumparat/primit spre testare

  1. Miu Miu spune:

    SA LE FOLOSESTI CU PLACERE. gENTUTA E INTR-ADEVAR FOARTE FRUMOASA.:x

  2. Cossa spune:

    sa te bucuri de ele! >:D:D<

  3. Loredana spune:

    Wau ce bine arata produsele Wella!! Sa ne spui cum este masca. Desi am folosit o perioada produsele lor, am avut doar sampon si balsam par vopsit, niciodata masca. Gentuta e cocheta ! Aaaa, sunt curioasa daca glossul incarca parul si ti-l ingrasa prea repede.
    De la No 7 am avut cateva produse dar nu pe cele expuse de tine. Am avut un ruj capucino care mirosea divin si statea destul de mult pe buze, fardul de pleoape foarte rezistent (pe acela chiar l-as dori din nou). As fi curioasa sa ne spui despre demachiant (cand o sa-l incerci). Si abia astept castigatorii diseara…recunosc. :))
    Rujul de la Efl arata tare bine, mi-am cumparat unul cam aceasta culoare de la Flormar. Din pacate, desi arata foarte natural pe buze la aplicare, dupa ceva timp se usuca inestetic. Poate trebuie folosit cu un balsam inainte…
    Sa le folosesti cu drag !

    • aceiasi experienta o am si eu cu rujul de la Elf si unul tot asa ft asemanator de la Flormar,se usuca destul de inestetic.Am sa testez cu balsam de buze inainte/dupa aplicare, poate,poate salvam ceva 😀

  4. pavaloi raluca spune:

    sa ne spui cum sunt produsele Wella! am si eu masca, dar este pentru par deteriorat. imi place la nebunie!

  5. pavaloi raluca spune:

    Aaaa si as vrea sa te intreb daca stii cumva pretul corectorului de la Boots? ma incanta ideea sa-l cumpar:D

    • din pacate pe pagina lor de FB nu mentioneaza cat costa dar avand in vedere ca lip stain-ul costa in jur de 40 de lei, banuiesc ca iti poti face o idee 🙂 imi pare rau ca nu iti pot fi de mai mult folos,intreaba in farm Sensiblu

  6. e adevarat ca „te-am desoperit” recent …de asta nici nu as putea zice multe …. dar imi plac postarile ….mai ales acesta (Cateva raspunsuri-Partea I) …..sa te bucuri de produsele primite spre testate …..mi se par super toate …. cred ca cel mai mult m-ar interesa despre produsele de la Wella, deoarece parl meu nu ma „asculta” mai niciodata (se rupe des, e si cret saracu` de abia pot sa-l pieptan :D) ….deci abia astept sa vad ce ai de zis despre ele ….:*

  7. Radu Adina spune:

    Frumoase produse.Asteptam review-uri la cat mai multe, in special la produsele Wella. Si mie imi place gentuta

  8. Sudessa spune:

    oooo,godies…sa le folosesti cu placere,dar sa si scrii aici pareri cu la fel de multa placere!

  9. Colceag Roxana Cristina spune:

    rujul rezistent la transfer seamana foarte mult la aspect cu cel de la Max Factor, un ruj pe care obisnuiesc sa il folosesc si sunt curioasa de calitatea celui de la Boots, mi-ar placea sa mai incerc si altceva

  10. Gabriela Moldoveanu spune:

    Acelasi cadou l-am primit si eu de la elf.
    Mi-am cumparat 6 produse si am completat si cele 10 mailuri si am mai primit inca o pudra. (desi comandasem una deja, mi-ar fi placut ceva diferit)

    Sa le folosesti sanatoasa. >:D<
    ps: imi face cu ochiul masca aceea de par.
    eu folosesc de la kallos, pana acum sunt multumita.

  11. Geta Alexiu spune:

    Cu tusul nu m-am descurcat niciodata…as fi asa de feriicta sa-l pot folosi vreodata, dar sunt exact asa cum ai spus si tu..antitalent

  12. Geta Alexiu spune:

    corectorul imi face cu ochiul 🙂

  13. esti o norocoasa, felicitari si sa le folosesti cu placere.

  14. anfreutza8520 spune:

    se stie ca prusele Wella sunt cele mai bune…numai cu Wella ma vopsesc (noroc ca e sora mea hair-stylist)

  15. wow ce draguta e nuanta de ruj (cea de la nr 7)poate ne dai detalii..eu nu am foloist de la n7 ..pupici..

  16. andreeabacau spune:

    mama ce multe bunatati ,sa le folosesti cu placere,rujurul elf nostalgic are o culoare foarte frumoasa

  17. Dogaru Goncea Anelia spune:

    Despre Wella , doar cuvinte de lauda.Tot ce am folosit nu m-a dezamagit.Merita nota 10 cu prisosinta.

  18. Vai,ce mult imi place gentuta…O masca pentru par vopsit imi trebuie si mie,dar nu stiu ce sa aleg…Imi place mult si nuanta rujului de la elf,sa te bucuri de aceste minunatii!

  19. am si eu masca de par de la Wella pentru par vopsit si face minuni! nu stiu daca si asupra mentinerii culorii, nu am fost vopsita decat cu nuantator, dar lasa parul foarte moale si are si un parfum placut care persista! 😀

  20. Allale spune:

    eu nu am incercat inca produsele Wella, de mult spun ca o sa-mi cumpar ceva de la ei..si uit mereu, multumesc ca mi-ai adus aminte cu aceasta postare :))

Lasă un răspuns

