Noile castigatoare No7

Pentru ca doua din castigatoarele premiilor surpriza nu m-au contactat desi au avut aproape 4 zile la dispozitie, in seara aceasta am ales alte doua castigatoare.Ele mai au de ales intre un ser No7 si o crema de fata No7.Primul venit,primul servit.Astept datele pana marti seara.Felicitari noilor castigatoare,daca veti cauta raspunsurile lor in articolul concursului, veti afla multa trucuri utile de la ele.

With no longer ado, astept mail pe adresa tacaciucristina at yahoo dot com de la:

  • Cornelia Crina Popa

  • Nicolae Alexandra Madalina

Va las cu un link spre un clip ,un dans portughez cu influente jamaicane,se numeste kizomba ,spuneti daca nu e superb?

7 gânduri despre „Noile castigatoare No7

  1. Cossa spune:

    felicitari nilor castigatoare! >:D<

  2. Gabriela Moldoveanu spune:

    Felicitari pentru castigatoare, si pentru tine Cristina: 2 mini filmulete( nu stiam pe care sa-l aleg):


    Noapte buna!

  3. anfreutza8520 spune:

    felicitari!

  4. Malina spune:

    iupiiii ❤
    Multumesc mulltttttttt

  5. miha.ela spune:

    multumesc tare mult pt clip/dans, am cautat/vazut mai multe cu stilul asta de dans si imi placeee.. seamana si cu tangoul, e foarte senzual 🙂

  6. Sadie spune:

    Stiu piesa din clipul asta: http://www.youtube.com/watch?v=sIrCrWteZo8
    Dupa ce mi-am revenit din a ma mai holba la fundul fetei, le-am admirat indelung miscarile celor doi dansatori. Chiar o sa-mi scot si eu piesa asta, iti multumesc ca am identificat-o datorita tie!

Lasă un răspuns

