Review Apivita Balsam de Buze cu Unt de Cacao FPS 20

Cred ca in prezent detin aproximativ 10 produse pentru ingrijirea buzelor,asta daca fac abstractie de unturile si uleiurile vegetale pe care le pot si le folosesc pe buze.Sunt innebunita dupa astfel de produse,am in toate gentile si hainele si sunt mereu in cautarea produsului perfect.Se pare ca l-am gasit.

Acesta este balsamul cu unt de cacao si cu factor de protectie solara 20 de la Apivita (click aici pentru a accesa siteul farmaciei Sensiblu,farmacie care comercializeaza aceste balsamuri de buze la pretul de aprox. 17-20 RON,depinde de sortiment).L-am primit spre testare  de la Apivita Romania in luna noiembrie a anului trecut si sunt la a treilea tub.Aveti aici un link spre pagina oficiala Apivita, unde puteti citi in engleza descrierea produsului si ingredientele acestuia.

Printre ingredientele ce mi s-au parut importante se numara:

  • Unt de cacao organic
  • Ceara de albine
  • Unt de shea
  • Ulei de masline
  • Ulei de avocado
  • Miere
  • Vitamina A
  • Ingrediente cu rol de protectie solara

Parerea mea:

  • Este,de departe, CEL MAI BUN BALSAM DE BUZE folosite de mine vreodata.Daca imi urmariti recenziile,stiti ca eu nu am scris pana acum cu caps lock despre nici un produs.In acest caz trebuia sa ma exprim asa :))
  • Hidrateaza pielea buzelor,o vindeca si o netezeste aproape peste noapte
  • Am folosit acest balsam iarna aceasta si cred ca datorita lui buzele mele nu au crapat si nu au suferit asa cum se intampla in alte ierni
  • Miroase excelent, este alcatuit din 87% ingrediente naturale si ador faptul ca are factor de protectie solara,asa ca e perfect atat pt iarna cat si pt vara
  • Are consistenta si culoarea unui unt si lasa o pelicula de grasime vegetala(deloc deranjanta din punctul meu de vedere) care se absoarbe treptat in piele,lucru ce impedica deshidratarea si craparea buzelor
  • Se consuma ca oricare alt balsam (decat daca esti un dependent ca mine si te dai de mininum 3,4 ori pe zi 😀 )
  • Ofera un luciu frumos,bej pal(ba chiar cineva m-a intrebat cu ce m-am dat pe buze fiindca stralucesc :)) )
  • L-am luat cu cardul de fidelitate Sensiblu la pretul de 17 RON.Voi continua sa il cumpar de acum incolo.Ba chiar mi-am cumparat si alte sortimente(cel cu propolis este cel mai aproape ca efecte pozitive de cel cu unt de cacao)
  • Recomand aceste balsamuri din toata inima,sigur puteti gasi unul din cele 8 care sa vi se potriveasca.

Va las cu o poza de-a mea unde port acest balsam cu mandrie 😀

 

18 gânduri despre „Review Apivita Balsam de Buze cu Unt de Cacao FPS 20

  1. radu adina spune:

    Arata bine si daca mai este si asa de bun..chiar merita .pretul este accesibil

  2. Toate produsele mele Apivita sunt un adevarat rasfat.Nu am insa niciun balsam,dar am o groaza de produse pentru ingrijirea buzelor.Insist mereu ca trebuie sa scap de ceea ce am deja pentru ca in curand nu o sa mai fac fata cu spatiul.Ma consider avantajata ca am citit reviewul asta,pentru ca in viitor stiu dupa ce sa ma uit.Multumesc,te pup,draga Cristina!

    p.s.: esti foarte dulce!

  3. Loredana spune:

    Dupa ce am citit ingredientele mi le-am si imaginat pe buzele mele…
    Sa-l folosesti cu drag in continuare !

  4. Ioana Dumitrache spune:

    Si eu am fost innebunita dupa cel cu unt de cacao, dar cel cu rodie este preferatul meu si sunt la al 2 lea tub 😀

  5. Roman Alexandra spune:

    Trebuie sa recunosc ca e mirific balsmaul….l-am incercat pe al tau Cristina si e super super super:*

  6. Si eu sunt innebunita dupa balsamuri de buze.Tot timpul am unul pe birou,in geanta si in buzunare,dupa cum spuneai si tu.Produsele de la Apivita nu m-au dezamagit niciodata.

  7. urzica laura spune:

    natural,iar tu esti o frumoasa:*

  8. Eu eram tare incantata de Nivea de rodie pana acum, dar avand incredere in tine, sa stii ca musai a fi sa il incerc si asta. Danke Cris :*

  9. Loredana spune:

    ana.fara.manole si eu folosesc nivea, dar mai mult pentru luciul placut si culoarea calda pe care o are. Eu am unul de cirese. Ca si balsam reparator, nivea nu e o varianta foarte buna.

  10. Roxana Nicoleta spune:

    Sa-l folosesti cu drag..!Eu folosesc Nivea..si pot spune ca este destul de bun..singurul dezavantaj este ca la caldura..se cam inmoaie..si este foarte unsuros apoi 😦

  11. Eu il folosesc pe cel cu propolis si e perfect eu l-am luat initial pentru ca mirosea fantastic , dar chiar sunt mai mult decat multumita de el. La alte produce de ingrijirea buzelor ai buzele fize si ingrijite pentru maxim 10 minute dupa sunt mai uscate decat inainte , dar cu asta nu 😉

Lasă un răspuns

