Wishlist de primvara

Nu am mai reactualizat wishlist-ul demult asa ca m-am gandit sa va arat ce mi-as dori eu de iepuras etc

1.Sleek Au Naturel

Nu m-as supara nici cu Oh So Special sau Storm , dar Au Naturel e un fel de UD Naked la sfert de pret si cum eu sunt mare fana a nuantelor nude/beige, i want it bad!

2.Maybelline Colossal

Vreau un rimel pt volum bun.Pana acum mi-au placut Max Factor 2000 calories si Bourjois Volume something….Sunt tare curioasa in ce masura colosalul e potrivit pt mine!

3.Skin Balancing Daily Mattifying Lotion with SPF 15 and Antioxidants

Momentan,pe langa alte creme hidratante,o folosesc pe cea matifianta de la Ivatherm,Ivamat se numeste.E buna dar nu are nici FPS nici antioxidanti asa ca mi-ar placea lotiunea aceasta Paula’s Choice.Ca sa nu mai vorbim de cat de bine sunt formulate aceste produse!

4.Essence Lipstick All about cupcake

Sursa pozei

5.Lotiune spray protectie solara SPF 30 Elmiplant

Din cate stiu eu aceasta este o lotiune universala,adica nu e doar pt perioada cat faci plaja/mergi la mare/bazin etc.

Cam atat pt azi,zilele astea voi adauga si alte produse!Voi ce wishlist aveti?:D

13 gânduri despre „Wishlist de primvara

  1. endreviews spune:

    Paleta mi-o doresc si eu si am tot pus-o de cateva ori prin cosurile de cumparaturi online.Tot de-atatea ori m-am razgandit,fireste.Colossal Volume o sa-ti placa,ai sa vezi!Eu il folosesc de..2 ani :-??
    De produsele PC nu mai zic…tot astept sa termin ce folosesc deja,ca sa indraznesc cu o comanda.
    Iti doresc sa-ti bifezi lista cat mai curand!:*

  2. Roman Alexandra spune:

    Iubita sper ca iepurasul sa iti aduca tot ceea ce iti doresti pt ca meriti!!!!!te pupic:*:*:*

  3. Cossa spune:

    ah, mor dupa rujurile essence :X ieri am fost la stand si mi-am luat ceva si le-am testat. culorile sunt superbe si nu usuca buzele :X

  4. „colosalul” il am si eu, e super si nu-l schimb

  5. Loredana spune:

    Da, paleta ta Sleek imi face cu ochiul, am vazut ca sunt apreciate produsele lor.
    As mai trece pe lista produse handmade (de ingrijire) dar si brose. Imi doresc de ceva timp sa-mi comand niste brose handmade, o pudra bronzanta Peggy Sage, un sampon nou, poate de la Wella si mai sunt multe…dar nu vreau sa fuga iepurasul cand vede lista :).

  6. numai atata iti doresti? eu am o lista ca nici nu vreau sa ma gandesc la ea 😦

  7. Roxana Nicoleta spune:

    Folosesc de ceva timp rimelul de la Maybelline si pot spune ca isi merita toti banii.Pe mine ma avantajeaza genele putin mai incarcate,si il folosesc in combinatie cu alt rimel,de la Oriflame.Dau rezultate foarte bune impreuna

  8. Sor spune:

    lotiunea de plaja e foarte buna!am folosita si eu anul trecut.O zi frumoasa:*

  9. Sor spune:

    app,ma poti ajuta?mi.am facut si eu un mic blog de vreo 2 zile dar nu stiu cum imi pot pune follow.. Mersi:*

Lasă un răspuns

