Guest post: No7 Protect & Perfect Intense Review

Una din castigatoarele ultimului concurs Boots Romania  pe nume Anca Loredana a fost atat de draguta incat dupa aproape o luna de utilizare mi-a trimis o mica recenzie a cremei de zi si a serului.Enjoy!

P.S.Va mai asteapta un guest post despre produsele Wella! 🙂

„Cristina impreuna cu echipa Boots mi-a oferit bucuria de a testa setul format din patru produse No7 Protect & Perfect Intense Collection. Cand am primit coletul, cateva ore am admirat cutia cocheta in care a venit. Ambalajul arata ca un adevarat cadou, avea chiar si o fundita in ton cu coloristica recipientelor. Ce mai…totul era asortat. Felicitari Boots pentru prezentare ! Eu as cumpara o cutie de cosmetice care arata asa.

A trecut ceva pana m-am decis sa „rup vraja” si sa testez produsele. Astazi voi vorbi despre doua dintre ele, cele pe care le-am folosit cu regularitate pana acum. Este vorba de serul si crema de zi Protect & Perfect Intense.Produsele promit sa restabileasca structura pielii, sa reduca aparitia ridurilor, sa ofere fermitate si elasticitate pielii, sa protejeze impotriva actiunii radicalilor liberi. Nu sunt testate pe animale (ceea ce ma bucura enorm) si sunt hipoalergice.

Serul este un gel foarte fin cu textura usoara si este indicat sa fie folosit inainte de a aplica crema hidratanta. Eu le-am folosit atat impreuna cat si separat. Am un ten mixt, sensibil. Serul lasa pielea foarte fina, usor siliconata in opinia mea si nu are parfum (un mare plus).  Faptul ca l-am simtit usor siliconat nu mi-a placut foarte tare, dar imediat ce aplicam crema, senzatia disparea. M-a ajutat insa textura lui fluida, usoara, l-am aplicat cu usurinta ca baza pentru machiaj. Il folosesc de aproximativ 20 de zile si imi place cum se comporta pe pielea mea.

Crema de zi Protect & Perfect Intense este destul de densa, cu o culoare usor galbuie. Miroase placut si destul de discret, are SPF 15 + 5*UVA. Poducatorul recomanda sa fie aplicata dimineata dupa folosirea serului despre care am vorbit. Si asa am facut. La inceput mi-a fost teama, pentru ca in recipient crema are o consistenta densa, m-am gandit ca este mai grasa. Stiam ca in general produsele care contin ingrediente anti-age sunt usor mai grase.

Am aplicat crema pe intreaga fata si s-a absorbit complet si aproape instantaneu, fara urme de grasime ramase la suprafata pielii. Acesta este un mare plus al acestei creme de zi. Hidrateaza profund, imi simt pielea moale dar nu grasa. Am putut aplica fondul de ten destul de repede si usor.

In privinta ridurilor nu stiu daca pot fi foarte obiectiva, am cateva riduri de expresie pe frunte si in jurul gurii, care nu cred ca vor mai disparea. 🙂 Dar da, pielea mea este mai neteda si arata bine.

Ce nu-mi place la aceste produse? As fi preferat sa nu contina atatea tipuri de parabeni. Este adevarat ca nu am avut nici un fel de alergie sau reactie neplacuta de la nici un produs asa ca…i-am luat ca pe un rau necesar. 🙂

As folosi cu mare drag si alta data produsele Boots, am in spate si alte experiente placute cu produsele acestei companii. Multumesc Cristina pentru ocazie si multumesc Boots pentru aceasta experienta !”

4 gânduri despre „Guest post: No7 Protect & Perfect Intense Review

  1. anfreutza8520 spune:

    si mie imi plac produsele Boots! 🙂

  2. Roxana Nicoleta spune:

    Nu am avut ocazia pana acum sa incerc produse Boots,desi am auzit numai pareri pozitive despre ele…Felicitari Anca pentru setul castigat

  3. Produsele No 7 sunt foarte bune, la noi in Romania putine persoane stiu cat de bune sunt produsele cosmetice de la firme precum No 7 , Aveeno, Sally Hansen, etc. Pe langa faptul ca preturile sunt mai mici, deseori si in ceea ce priveste calitatea si efectele simtite dupa, aceste produse sunt mult mai bune decat cele de la L’oreal, Mac sau alte brand-uri magnat care au produse scumpe nu doar pentru ca ofera si calitate ci in mare parte pentru ca ei investesc foarte mult in marketing.

  4. Loredana spune:

    Am tinut neaparat sa revin si sa spun ca IUBESC SERUL ASTA! Am devenit dependenta de el acum pe timp de vara, l-am amestecat cu fdt (imi place mie sa spun ca mi-am facut propria BB cream). Aproape ca nu se observa ca sunt data cu fdt dar nu asta este ideea. Nu am vrut ca pe caldura asta sa aplic fdt simplu, am dorit sa-l „diluez” cu o crema, sa fie mai usor de purtat. Serul No 7 a fost pefect. Daca la inceput nu prea m-am impacat cu forma lui usor siliconata, acum o iubesc! Luna asta in Sensiblu produsele Boots pentru ten, au 50% reducere.

Lasă un răspuns

