Guest post : Wella Professionals Review

Asa cum v-am promis,iata si recenzia scrisa de castigatoarea setului mare de produse Wella Professionals Romania pe nume

Iordache Loredana.In mare parte si eu am aceiasi parere despre produsele Wella,sunt chiar foarte multumita de ele.

Enjoy!

„In primul rand incep prin a va spune 2-3 cuvinte despre parul meu:  am un par foarte lung, pana pe la mijloc, foarte dificil, care se incurca la 5 minute dupa pieptanare si in al 2-lea rand aceasta este prima oara cand incerc produsele Wella.

Si acum sa incepem prezentarea produselor, care sunt in numar de 5:

  1. Wella Stay Essential Finishing Spray (fixativ)

Ce spune producatorul: pt o coafura naturala si atragatoare; fixare usoara pt o coafura placuta la atingere; se agita bine si se aplica pe par de la distanta pt a finisa uniform coafura; hold level:2 din 4

Ce spun eu: recunosc ca nu prea sunt adepta fixativului pt ca mi se pare ca imbacseste parul si in plus de asta daca ma dau cu fixativ imi mai descurc parul doar cu foarfeca. Totusi acest fixativ a reusit sa ma surprinda din 2 motive: in primul rand parul nu are aspectul acela “sarmos” pe care il dau alte fixative si in al 2-lea rand si cel mai important am putut sa-mi pieptan parul dupa ce l-am aplicat (parul este fixat, dar totusi este moale si natural) si s-a descurcat chiar destul de usor. Miroase foarte frumos si fixarea rezista pe tot timpul zilei.

  1. Wella Perfect Setting – Blow Dry Lotion

Ce spune producatorul: ofera stralucire si fixare usoara; lotiune delicata ce ofera volum de la radacina si stralucire de cristal; se distribuie pe parul umed, in special la radacina; se usuca parul cu foehnul; hold level:2 din 4

Ce spun eu: de obicei nu prea cred in produsele care promit ca dau volum, deoarece am folosit si majoritatea n-au avut efect. Am aplicat aceasta lotiune pe parul proaspat spalat numai la radacina si dupa ce m-am uscat am constatat ca intr-adevar este o diferenta. Nu va ganditi la un volum “coama de leu”, dar diferenta este considerabila. Are efectul similar unui fixativ, in locul unde l-am aplicat parul era un pic mai “tare”. Ce mi-a mai placut este ca da si un luciu parului si volumul s-a mentinut, nu a fost doar de moment.

  1. Wella Velvet Amplifier – Style primer

Ce spune producatorul: produs cu atingere de catifea ce pregateste parul pt orice tip de coafura; produs concentrat ce lasa parul usor de manevrat si controlat; hold level:1 din 4

Ce spun eu: imi place la nebunie;are o consistenta cremoasa, are un miros super si isi merita pe deplin descrierea “atingere de catifea”. L-am aplicat cu degetele si vreau sa va zic ca mi-a lasat pielea atat de catifelata, e cea mai fina senzatie pe care am simtit-o pana acum. Eu nu ma coafez in vreun mod special, asa ca il folosesc ca un produs pt descurcarea parului, si isi face treaba excelent pt ca parul e usor de manevrat si de pieptanat.

  1. Wella Enrich Moisturizing Conditioner

Ce spune producatorul: repara si protejeaza parul uscat si deteriorat, conferindu-i vitalitate; este un produs cu o formula delicata, ce ingrijeste parul, ii ofera volum si vitalitate; printre ingredientele speciale se numara extractul de matase.

Ce spun eu: ACEST BALSAM ESTE GENIAL!!!!!! Avand parul foarte lung imi este foarte greu sa-l descurc; dintre toate produsele pe care le-am incercat numai unul reusea sa-mi descurce parul, dar il aplicam in cantitati industriale. Balsamul are o consistenta cremoasa si pt inceput l-am aplicat intr-o cantitate foarte mica. Am ramas uimita cand am vazut cat de usor am putut sa-mi descurc parul cu o cantitate de 5 ori mai mica decat cea pe care o foloseam de obicei. Plus de asta, la pieptanare eu mai foloseam si un spray pt descurcat parul, dupa acest balsam n-am mai folosit nimic parul s-a descurcat incredibil de usor. E cel mai tare balsam!!!!!

  1. Wella Enrich Shampoo

Ce spune producatorul: este un produs cu o formula delicata, ce ingrijeste parul, ii ofera volum si vitalitate; este destinat parului fin sau normal.

Ce spun eu: la sampon nu am foarte multe de spus; are o consistenta cremoasa, imi place foarte mult mirosul, mie mi se pare ca miroase a pepene galben si ce mi-a placut la el este faptul ca nu mi-a incurcat parul asa de rau cum o fac alte sampoane si parul este destul de moale la atingere.

Multumesc inca o data Cristina pentru ca mi-ai oferit sansa sa incerc aceste produse si concluzia mea finala este ca pe viitor cu siguranta am sa mai achizitionez aceste produse pt ca sunt foarte multumita de ele.”

3 gânduri despre „Guest post : Wella Professionals Review

  1. anfreutza8520 spune:

    sunt cele mai bune produsele Wella…

  2. Roxana Nicoleta spune:

    Si eu folosesc produse Wella si pot spune ca sunt ft bine,iar preturile sunt accesibile

  3. Andu spune:

    Cu intarziere, am facut si eu un scurt review al produselor Wella: http://chestiuniserioase.wordpress.com/2012/05/08/review-produse-wella-professionals-care-styling/

    Multumesc inca o data, Cristina!

Lasă un răspuns

