In sfarsit un ten normal sau cum te poate ajuta Normaderm sa iesi din casa fara fond de ten :))

Probabil ca dupa riduri, acneea este cea mai temuta problema a pielii.Din fericire am avut o adolescenta acnee-free.Cred ca pot numara pe degetele de la o singura mana de cate ori mi-au dat de furca monstruletii numiti cosuri si chiar si atunci se intampla in that time of the month.In ultimii doi ani tenul meu s-a modificat simtitor, a migrat inspre mixt cu tendinte de uscare  iar acum am probleme specifice tenului gras/acneic tot mai des.Fiindca nu-mi place sa stau la mila lor (cosurilor) :)) am luat atitudine ,folosind atat produse blande,hidratante cat si produse care matifiaza si corecteaza imperfectiunile ,in special din zona T (frunte,nas,barbie).

Cand am citit articolul Clarrei despre campania Normaderm organizata impreuna cu Vichy, am zis why not give it a try.Asa poate am ocazia sa testez crema si gelul de curatare 3 in 1 si sa ofer mai departe si catorva dintre voi aceiasi sansa.Campania Normaderm ofera oportunitatea atat abonatilor cat si detinatorilor de bloguri de beauty sa testeze Normaderm.Pana in prezent am folosit crema de zi Vichy Retinol HA cu care m-am impacat si ma impac bine,ba chiar a contribuit semnificativ la o regenerare a pielii mele odata cu trecerea frigului napraznic.

Sa trecem la fapte:

Crema Normaderm este un produs de ingrijire destinat tenului cu probleme si imperfectiuni.Ce inseamna probleme si imperfectiuni?Totul incepand de la exces de sebum,acnee,pori dilatati,semne post-acnee,textura si relief neuniform al tenului etc.In momentul de fata eu ma confrunt cu exces de sebum in zona T, textura si relief neuniform plus niste semne post-acnee foooooarte incapatanate.

Ceea ce vrea sa sublinieze Vichy prin gama Normaderm este ca si tenul gras/acneic/mixt are nevoie de hidratare!!!!

Un ten nehidratat isi pierde din fermitate,din elasticitate,din puterea de regenerare.In plus este fortat sa produca si mai mult sebum pentru a suplini actiunea agresiva a unor produse de curatare destinate tipurilor de ten cu probleme.Normaderm isi propune sa intrerupa acest cerc vicios prin asigurarea hidratarii corecte a tenului (contine glicerina si uleiuri emoliente) si prin actiunea ingredientelor exfoliante pe care acesta le contine ( acid glicolic,acid salicilic si lipohidroxi acid).Combinatia hidratare+exfoliere va duce in aproximativ 4 saptamani la eliminarea aproape totala a acneei, a semnelor post-acneice, a excesului de sebum, a porilor dilatati.Acest probleme plus multe altele vor fi inlocuite cu un ten curat,hidratat,capabil sa se regenereze pentru ca noua lui infatisare sa se mentina in timp 🙂

Va recomand sa va documentati serios despre acest ingrediente deoarece lista cu substante ce au efecte demonstrate stiintific este limitata.Cele mentionate mai sus se afla pe aceasta lista:)

Pe siteul http://www.vichyconsult.ro la sectiunea Normaderm , puteti afla mai multe despre produsele de curatare,hidratare si machiaj din aceasta gama.Va invit sa aruncati o privire si sa reveniti cu un comentariu.

In speranta ca voi putea sa va ofer sansa sa castigati si voi o crema Normaderm, va salut si ma bag la un film 😛

9 gânduri despre „In sfarsit un ten normal sau cum te poate ajuta Normaderm sa iesi din casa fara fond de ten :))

  1. alina spune:

    in concluzie tu ai incercat crema?

  2. anfreutza8520 spune:

    bafta!

  3. Roxana Nicoleta spune:

    Felicitari 🙂 Iata ca ai castigat-o

  4. Geta Alexiu spune:

    Felicitari!

  5. […] “Testeaza Normaderm impreuna cu mine” continua .Asa cum va spuneam aici, daca voi castiga crema si produsul de curatare de la Vichy Normaderm, voi putea organiza la randul […]

Lasă un răspuns

