Lancome Romania pe Facebook

  • Lancome Romania s-a lansat pe Facebook  (click aici)si ofera o invitatie pentru  mini-produse Lancome Genefique.Nu uitati sa dati like paginii si apoi sa downloadati invitatia si mergeti in Sephora sa va ridicati suprirza:)
  • Puteti citit aici despre beneficiile acestui produs.

7 gânduri despre „Lancome Romania pe Facebook

  1. Loredana spune:

    Frumos, cunosc serul din imagine, l-am incercat ! A fost doar o mostra mica dar…esenta tare era!:)

  2. Teea spune:

    Am aflat de curand de acest ser… pacat ca nu-s in Buc. sa-l pot testa si eu. Daca cumva il testezi, pls poate revii pe blog cu primele impresii. 😉

  3. Alesya spune:

    Dar pe FB scrie ca e valabila oferta pentru 27.04 si noi suntem in 05..sau nu?
    Oricum sunt curioasa cum e…astept sa citesc parerea ta

  4. DarLyst spune:

    Si eu tot ieri l-am luat de la Sephora!:)

  5. Geta Alexiu spune:

    am vrut si eu sa ajung sa-l iau ca ma tenta, dar din pacate nu am ajuns. Poate mai am sanse ca vad ca mai sunt fete care l-au luat de curand

Lasă un răspuns

