Swatches & Review pentru No7 Make-up -Partea I

Am pregatit cateva swatchuri ,sper eu reusite, pentru a va oferi o imagine cat mai complexa asupra liniei de machiaj No7.Dupa cum apare si in titlu,aceasta este partea I a recenziei.

Va voi prezenta un lip stain,un rimel si un stick corector,toate marca Boots No7.Sper sa va placa.Daca aveti intrebari,le astept cu drag aici pe blog sau pe mail :).In plus daca doriti sa vedeti si alte poze si pareri despre produsele No7, aruncati o privire pe blogul lui Katynel,mai precis aici, aici si aici (superbe poze,nu?)

1.Mascara Maximum Volume No7 in 02 Black/Brown

  • Descrierea rimelului si a celorlalte produse o gasiti aici,pe websiteul sensiblu, sectiunea Make-Up No7
  • Desi nu am multa experienta cu machiajul, imi plac atat periutele clasice,ca aceasta,cat si cele cu perisori din plastic.Totusi,daca ar fi sa aleg, imi plac mai multe cele clasice deoarece imi ofera mai mult volum.
  • In ceea de-a doua poza,apar genele mele cu un singur strat de mascara.Mie imi place efectul.Consider ca periuta si consistenta rimelului imi ofera un volum relativ,putina alungire si cu singuranta multa definire.
  • Am putut sa adaug inca 2 straturi linistita,fara sa lipeasca prea mult genele intre ele,astfel obtinand si mai mult volum.
  • Chiar si asa,pe o scala de la 1 la 10 pt volum, i-as oferi nota 7.Cred ca ramane mult produs inauntru atunci cand periuta este scoasa si astfel raman cu un surplus la varf si cu produs insuficient de-alungul periutei.
  • Are o culoare naturala,as spune un dark brown.Isi mentine intensitatea relativ ok si se demachiaza usor.
  • All in all ii acord nota 9 deoarece ador efectul natural al acestui rimel,periuta cu care pot ajunge usor sa acopar toate genele fara sa le lipesc,faptul ca formula e hipoalergenica etc.
  • Exista si varianta waterproof .Costa 49.90 lei in farmaciile Sensiblu.

2.Stay Perfect Lip Lacquer in 05 Nectar

  • Acest lip lacquer are 2 „compartimente„: unul ce contine rujul si altul ce contine un gloss transparent.
  • Mod de aplicare: prima data aplici rujul,astepti un minut pana se usuca dupa care aplici glossul transparent. Bucata de tort 😀
  • Pretinde ca rezista pana la 8 ore.Pentru rezistenta ii dau nota 9, inca mai aveam nuanta pe buze la 4 ore dupa ce am mancat cartofi prajiti si am baut suc.In mod normal sunt sigura ca ar rezista si mai mult,fara interventii :))
  • Nuanta Nectar este un maro-copper superb, buildable.Poti aplica mai multe straturi de ruj,in functie de ce intensitate iti doresti
  • Se de foarte greu jos pentru ca e foarte rezistent la transfer.Un mare plus.Pentru a-l demachia am folosit demachiantul bifazic No7 si nu a trebuit sa insist foarte mult cu discheta demachianta.
  • Dupa ce se usca, rujul are un finish mat si arata ok pe cont propriu.Si mai delicios arata dupa aplicarea glossului!
  • Exista inca 6 nuante daca nu ma insel, de la roz baby la flaming red.
  • All in all nota 10,love,love,love!
  • Se gaseste in farmaciile Sensiblu si pretul este aprox. 39 de lei (sper sa nu gresesc)

3.Quick Cover Stick  in Medium

  • Producatorul spune ca stickul este indicat pentru a ascunde imperfectiunile tenului dar nu si pe cele din jurul ochiului,deoarece zona este una sensibila dar textura densa a corectorului il face un canditat mai putin pasibil.
  • Chiar daca textura este densa,este una cremoasa si se impaca bine cu atat cu tehnica „inainte cat si dupa de fond de ten”
  • Nuanta Medium este una putin mai inchisa decat tenul meu momentan dar dupa ce ma voi bronza putintel,va fi perfecta.
  • Imi place ca e buildable si ca se blend-uieste foarte usor.
  • Este destul de rezistent si are o formula hipoalergenica.
  • Atat acest stick cat si celalalte produse stau excelent la capitolul ambalaj.Nota 10 pt asta!
  • Pret:  aprox. 35 de lei

That is it for now.Stati pe aproape, in curand urmeaza un concurs ce are ca premii machiaj No7 🙂

17 gânduri despre „Swatches & Review pentru No7 Make-up -Partea I

  1. Cossa spune:

    gloss-ul l-amk pus ep wishlist. caut si eun gloss care chiar sa reziste, sunt satule de glossurile care tin 10 si, cand bate vantul, le adun de pe ochelari 😀

  2. Cred ca mi-ar placea tare mult corectorul,pare foarte cremos si se blenduieste bine.Merci de swatchuri,scumpo!:*

  3. Si pe mine ma tenteaza foarte mult corectorul. Te pup!

  4. Loredana spune:

    Desigur ca am incercat si eu acest rimel, am mai spus cred, ca am avut experiente placute cu produsele lor. Nu este exceptionala peria clasica dar per total a fost un rimel bun. Pe mine m-a fascinat rujul din acesta gama: rezistenta lui, naturaletea, culoarea, totul era perfect. L-am folosit timp de o vara. O vara perfecta…

    • Loredana spune:

      Rujul meu era Stay Perfect No 7, am vazut in descriere ca dureaza 6 ore. Nu erau chiar 6 la mine, dar 4 sigur tinea. Pentru mine a insemnat ceva avand in vedere ca „mananc” tot, de obicei in maxim 1 ora. 🙂

  5. Teea spune:

    Cel mai mult ma tenteaza rimelul… imi place periuta! 😛 dar nici Quick Cover Stick-ul nu-i de ignorat… Hmm, mie -de obicei- nu imi plac corectoarele, prefer sa „corectez” tot cu fdt. micile imperfectiuni, sa fie aceeasi nuanta… dar la acesta imi plac consistenta si…ambalajul. 🙂 Cred ca e un produs bun.
    Multumim pt prezentare! :*

  6. Maria spune:

    M-ai facut sa-mi doresc rujul, dar cel mai probabil in alta nuanta, ms. pt. descriere.
    Si eu prefer mascara cu periuta clasica, nu ma impac deloc cu cea din plastic.

  7. Katyna spune:

    Ce nuanta draguta are rujul! Sincera sa fiu, vara imi place efectul ala de lip stain, deci nici nu cred ca as mai aplica luciul deasupra.
    Multumesc frumos pentru mentionarea in articol! 😛

  8. AlinaGav. spune:

    Ce nuanta frumoasa are rujul! Spre rusinea mea nu am incercat niciodata produse de la no 7…dar mi-ai facut pofta! ;))

  9. M-ai facut curioasa cu rimelul. De vreo saptamana imi caut unul nou dar pana acum nu m-a tentat nimic si parca nu as vrea sa il cumpar tot pe acelasi.

  10. urzica laura spune:

    Am mai folosit Mascara Maximum Volume No7 ,chiar ma gandeam ca se termina si trebuie sa-mi iau alt rimel.La farmacia Sensiblu nu am gasit….Este un rimel foarte bun,eu cel putin sunt fascinata de el,nu incarga genele,nu se intinde si are un pret bun.Multumim pentru prezentare:*

  11. […] liplacquer in nuanta Day Dreame (review aici pt Nectar),o pudra iluminatoare(review aici) si o Pensula pt aplicarea […]

  12. Geta Alexiu spune:

    Rimel mi-ar placea sa-l incerc. Ceea ce ma incanta este faptul ca nu incarca genele si dau un aspect cat mai natural

Lasă un răspuns

