Giveaway Normaderm

Campania „Testeaza Normaderm impreuna cu mine” continua .Asa cum va spuneam aici, daca voi castiga crema si produsul de curatare de la Vichy Normaderm, voi putea organiza la randul meu un concurs avand ca premiu crema hidratanta anti-imperfectiuni Normaderm.

Inainte sa va spun mai multe despre concurs,va ofer niste poze si parerea mea despre crema Normaderm.

Iata descrierea produsului:

Crema Normaderm este un produs de ingrijire destinat tenului cu probleme si imperfectiuni.Ce inseamna probleme si imperfectiuni?Totul incepand de la exces de sebum,acnee,pori dilatati,semne post-acnee,textura si relief neuniform al tenului etc.Este in special conceputa pentru tenul acneic,cel mixt dar si cel normal cu anumite probleme precum cele specificate mai sus.Combinatia de ingrediente hidratante plus substante ce exfoliaza fac din crema Normaderm un aliat de nadejde in estomparea petelor,a cosurilor,a rosetii,a reliefului neuniform etc

Parerea mea despre produs:

  • Tin sa mentionez ca folosesc aceasta crema de putin timp de aceea voi vorbi despre efectele ei imediate si de scurta durata.
  • Are culoarea alba,o textura destul de grasa pt o crema anti-acnee dar se absoarbe imediat.Si cand spun imediat, i mean it :))
  • O pot aplica pe zonele cu probleme (zona T cu exces de sebum) sau asupra petelor sau cosurilor, fie pe intreaga fata.
  • Amelioreaza semnificativ excesul de sebum si lasa pielea catifelata si hidratata.
  • Monstruletii lunari nu inceteaza sa apara de cateva luni incoace iar luna aceasta nu a fost o exceptie.Crema Normaderm i-a uscat si i-a vindecat in acelasi timp.Sper sa ajute si cu estomparea petelor de la fostii monstruleti :))
  • All in all imi place crema si voi continua sa o folosesc ,impreuna cu produsul de spalare.

Iar acum cerinta concursului:

  • Sa fiti abonatele /abonatii blogului meu (casuta stanga sus e campul de inscriere)
  • Un like paginii Vichy Romania pe Facebook nu ar strica 😛
  • Raspunsul la intrebarea: Care sunt problemele tenului vostru si care sunt motivele pentru care doriti sa incercati crema Normaderm?
  • Un share/distribuie al concursului va fi super-apreciat:D
  1. Aveti la dispozitie pana pe data de 15 mai sa trimiteti raspunsurile voastre iar eu voi alege 6 dintre voi ce au oferit raspunsul cel mai convingator.
  2. Se poate sa participati in numele unei rude sau al unei prietene apropiate dar va rog insistent sa nu va inscrieti de pe conturi fictive si in numele tuturor membrilor familiei.Daca sotia s-a inscris, nu cred ca e nevoie sa se inscrie si sotul pt ea.
  3. In plus, aveti voi sa va inscrieti pe un singur blog(vor mai fi alte bloggerite care vor organiza acelasi concurs) iar fetele ce au castigat in prima etapaa campaniei sunt si ele rugate sa ofere sansa si altcuiva.

Acestea fiind spuse, va doresc bafta si multa inspiratie 🙂

23 de gânduri despre „Giveaway Normaderm

  1. printrecuvinteratacite spune:

    E posibil sa nu imi cunosc indeaproape toate problemele tenului, insa stiu sigur ca am ceva dileme cand vine vorba de luciu este mult si des si de porii prea evidentiati si evident banalele si uzualele pct negre si mici cosuri din cand in cand. Mi-ar place sa testez crema sperand ca ea, treptat sa rezolve cu estomparea porilor si anihilarea bestiilor negre sau albe(cosuri).
    fb share aici : https://www.facebook.com/ccarmen.elena.9/posts/286712324754164

  2. georgiana steluta albu spune:

    abonata prin e-mail cu albu.steluta@yahoo.com
    share:https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/georgianasteluta.albu/posts/449841561708067
    probleme ale tenului…am ten mixt cu zona „t” care are probleme in ceea cepriveste cantitatea de sebum…in rest ocazional /odata cu invitatii speciali lunari apar mici imperfectiuni..

  3. jana mirea spune:

    buna,as vrea sa incerc aceasta crema deoarece am ramas cu niste pete de la cosurile din tinerete:),mai imi ies si cativa monstrii din cind in cand si nu ii suport pe fata mea,eu nu-i las in pace ,ii zgandar mereu, cred ca asa facem toate,putine fete au tenurile fara probleme,restul cu probleme si ar trebui ajutate sa aratam si noi cat de cat mai frumusele:)
    te urmaresc cu adresa -inayna27@yaho.com,si am dat si share pe pg mea de fb,multumesc pt concurs!

  4. pop aurelia spune:

    Crema Normaderm este un produs de ingrijire destinat tenului cu probleme si imperfectiuni.Este in special conceputa pentru tenul acneic,cel mixt dar si cel normal cu anumite probleme .poezia compusa de mine;Are o atingere de casmir,pe tenul indelungat o admir,mi-l admir,in oglinda imi apare,ca o vedeta,atat de catifelata,rodios si hidratata.

  5. Loredana spune:

    Cat mai multe inscrieri sa ai ! Ma bucur ca ne-ai spus cateva cuvinte despre crema. Am primit-o de curand datorita dragei de Clarra dar nu am desigilat inca tubul acela cochet. Mai am ceva produse incepute (si vreau sa le termin) dar abia astept sa o incerc si pe aceasta.

  6. claudia_mami spune:

    buna ! like :nicoleta ciocoiu si share :https://www.facebook.com/nicoleta.ciocoiu.9/posts/232970643475491 abonata prin e-mail ;ciocoiunicoleta70@yahoo.com de foarte mult timp ma confrunt cu probleme tenului meu am testat multe produse care nu au avut un efect garanatat eu avand un ten cu exces de sebum,acnee,pori dilatati,semne post-acnee,de foarte multe ori aceste probleme mau inpiedicat .- nu pot sa le suport si mereu le storc ,unde raman cu pete rosi deseori cosul stors coace si fac un ditamai buboi pe fata am deja si acum patru mari semne care au ramas de la acneia mea ce mi da batai de cap , desi am o varsta eu ma confrunt de la 14 ani cu aceasta problema si nu de foarte multe ori am fost dezamagita de produsele care le am testat si nu mau ajutat prea mult . imi doresc sa am ocazia sa incerc pe propria mea piele plina de probleme aceste produse noi aparute pe piata .

  7. anca eliza spune:

    Buna 🙂
    -m-am abonat la blog
    -am dat like paginii cu numele Anca Eliza Ciubotariu
    -am dat share : http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=330006283736541&id=1763180644
    -care sunt problemele mele cu tenul.. am tenul gras… sunt in perioada adolescentei si imi apar cosuri atunci cand ma astept mai putin 😦 folosesc dermatocosmetice, am testat o mostra din aceastra crema si mi-a placut foarte mult.

  8. Sudessa spune:

    Ufff,ce-mi doresc si eu sa incerc,in principal deoarece tare vreau sa-mi schimb crema fiindca a mea este deja la a 3-a recumparare si pielea da semne de obisnuinta.Pielea mea este una de adolescenta in floarea varstei,deci cu mici/mari imperfectiuni ,iar acum ca a venit si vara cu atat mai mult e vorba de imperfectiuni deoarece soarele si glandele sudoripare nu se sfiesc sa isi faca „treaba”.Chiar m-ai facut curioasa prin prezentarea ta,mai ales ca ai mentionat de uscarea „monstruletilor” pe care incerc si eu sa-i fac sa dispara,fara prea multe rezultate insa.
    Mail:sudessasblog@yahoo.com
    facebook:Maria Rodica Manea

  9. FB:Elena Adina Buscan
    Abonata blogului tau.
    Care sunt problemele tenului vostru si care sunt motivele pentru care doriti sa incercati crema Normaderm?
    Tenul meu este mixt in generak pe maini se vede pielea uscata,crapata dar la cate creme am incercat inca nu am descoperit una cu efect bun.
    Like and share.

  10. raluca spune:

    De ce normaderm de la Vichy?

    .
    De mult imi doresc un fond de ten si o crema de la Vichy.Si de fiecare data cand strangeam banii necesari pt a mi le achizitiona intervenea cate ceva ! Sunt insa convinsa ca odata incercate nu ma voi mai putea desparti de ele..am auzit numai de bine despre Vichy…

    Si revin la intrebarea De ce normaderm de la Vichy pt MINE? Tenul meu are nevoie de ea? De aceasta crema care promite atat de mult? In primul rand vreau sa va spun ca nu am o crema preferata..o crema care sa ma multumeasca din toate punctele de vedere, o crema care sa se adapteze tenului meu si sa ii rezolve ” problemele”..Si DA, tenul meu are nevoie sa incerce Normaderm…

    Este mixt, cu multe puncte negre..Desi nu am acnee , se mai trezesc cativa monstruleti sa isi faca aparitia .si acum am cativa care se incapataneaza sa ramana pe fata mea…orice as face nu pot sa scap de ei!
    O alta problema cu care se confrunta fetisoara mea o reprezinta..petele..am incercat foarte multe creme pt depigmentare, albire dar degeaba…nu scap deloc de ele! Si problema cea mare o reprezinta locul unde aceste pete apar: chiar sub nasuc..la mustacioara….De aceea par a avea ..mustata..ceea ce ma ingrozeste..nu suport..trebuie sa fac ceva …Aceste pete apar doar vara…cand soarele este mai puternic..!

    Si sa nu uit de sensibilitatea tenului meu…Dupa baie ma ustura ingrozitor, la fel si dupa ce ma sterg pe fata cu prosopel…are tendinte de inrosire…ce sa mai..e neastamparat foc! De aceea sper ca Normaderm de la Vichy sa-l mai calmeze !

    As minti daca as spune ca nu m-a atras faptul ca aceasta crema cu contine parabeni !

  11. Alina spune:

    Tenul meu este gras insa in zona nasului se usuca pielea, lucru curios ce-i drept, avand in vedere ca de obicei in zona nasului si a fruntii era mai tot timpul gras. De asemenea, ma supara punctele negre de pe nas de care nu pot scapa, si aspectul de pori dilatati pe obraz.

  12. boar mariana ramona spune:

    eu as dori sa incerc acesata crema deorece tocmai am nascut si am ramas patata pe fata. poate reusesc sa imi revin cu o astfel de crema,

  13. barbara spune:

    Problema tenului meu este ca este gras in zona T, dar in acelasi timp pielea nu este bine hidratata, am senzatia ca se strange, cu toate ca folosesc creme hidratante.

  14. luciana1983 spune:

    Problemele tenului meu sunt multe: ten gras, comedoane, puncte negre, acnee, si mai nou a devenit foarte sensibil; motivul pentru care doresc sa incerc crema Normaderm este ca nu am folosit pentru ten nici un fel de crema dermatosmetica (atat de buna cum se spune) pana acum, asa cum este Vichy.

  15. Dancea Ramona Elena spune:

    GFC: Ramona Dancea
    Share:https://www.facebook.com/dancea.ramonaelena/posts/265830260182771
    Am citit despre noua crema Normaderm si beneficiile ei.Si eu am tenul gras, pori dilatati, dar in special pete.Pana acum ma confruntam cu cosurile dar dupa ce am folosit creme special preparate in farmacie la recomandarea medicului, am reusit sa scap de ele.Acum problema mea sunt semnele pe care le-au lasat cosurile, niste pete rosii inestetice de care nu mai scap. Sper sa ma ajute acesta crema pe care as vrea sa o incerc.

  16. Mitu Catalina spune:

    Fb: Mitu Catalina
    e-mail:sexxy_bruneta4all@yahoo.com
    imi doresc foarte mult sa incerc aceasta crema,am auzit numai pareri extraordinar de bune. inainte sa raman gravida si sa nasc,nu aveam asa mari probleme cu tenul,in schimb dupa ce am nascut am avut o surpriza destul de mare,tenul meu a devenit gras/mixt,credeti-ma ca inainte sa ies afara ma aranjez si eu putin ca orice fata/femeie insa nu trec 30minute si deja se vede tenul meu cum luceste. am incercat diverse geluri de curatare,lotiuni tonice si creme,insa rezultatul nu a fost de durata. de aceea imi doresc sa incerc aceasta crema,pt ca vreau un rezultat de durata si pt ca imi doresc ca pielea mea sa se simta cat mai bine. sper din suflet sa castig,insa le urez mult succes si celorlalte concurente. http://www.facebook.com/mitu.catalina.9/posts/172702576189470

  17. Stan Daniela spune:

    Problemele tenului meu sunt acnee si pe anumite portiuni este seboreic

  18. Cristina Cri spune:

    problemele mele sunt dintotdeauna, acneea, imperfectiuni, ten gras…de-asta mi-as dori aceasta crema. Am mai folosit de la Vichy, dar hidratanta si am fost multumita! Acum as folosi iar

  19. Jullya spune:

    De cand ma stiu, ma confrunt cu probleme ale tenului – ten gras, pori dilatati, puncte negre. Am umblat din medic in medic spunandu-mi majoritatea ca e ceva normal, ca e varsta… Am ajuns chiar si la un institut mare pentru a elimina aceasta problema, pentru ca, chiar eram disperata. Mi-au facut analize speciale si mi-au preparat niste vaccinuri pe care mi le faceam singura acasa, saptamanal. Acum, pot sa spun ca am ramas cu foarte multe semne pe fata pentru ca nu am putut sa stau cuminte cu mainile, iar aceasta crema m-ar ajuta perfect. Am mai folosit produse de la Vichy si chiar sunt minunate. Sper sa am noroc.

  20. DOGARU GONCEA ANELIA spune:

    Pielea mixta necesita un plus de atentie.Dificultatea vine din faptul ca tratand toata fata ca o piele grasa , zonele uscate vor deveni si mai uscate decat erau inainte si invers, daca o tratam ca pe o piele uscata putem provoca aparitia petelor, cosurilor ,ingrasand si mai mult zonele grase. Sa tinem cont de fiecare zona in parte si sa o tratam corespunzator, cu produse diferite AR FI IDEAL.Este un ritual mai dificil de pus in practica si eu personal cu siguranta undeva,cumva fac o greseala,sau produsele cosmetice utilizate sunt ineficace si cel ce are de pierdut este tenul meu -pierzandu-si elasticitatea si prospetimea de odinioara .ZONA T imi creaza in continuare probleme serioase,desi incerc sa am o viata echilibrata.Am pus in greutate cateva kg renuntand definitiv, de circa un an la un viciu devastator pentru ten :fumatul.Sanatatea generala este buna, insa nemultumirea mea legata de aspectul tenului este deosebit de frustranta si cred ca raspunsul la problemele complexe ale tenului meu ar putea fi NORMADERM.

  21. […] doriti sa revedeti comentariile cem-au convins dati click aici.Iar acum cele 6 […]

Lasă un răspuns

