Swatch & Review Make-up No7 Partea a II a

Am pregatit pt voi inca 3 produse pe care sa vi le prezint si apoi surpriza….

Intre timp, puteti vizita galeria foto de pe pagina de facebook Boots Romania pt a vedea si restul produselor de machiaj.

1.No7 Amazing Eyes Pencil 05 Black

  • Dupa cum se vede este un creion contur de ochi cu 2 capete: creionul propriu-zis si buretelul pentru smudge.
  • Este foarte pigmentat,se aplica ft usor,are o textura cremoasa si o rezistenta de exceptie.Am spalat vase si inca mai aveam urma de swatch pe mana.
  • Buretelul este suficient de rigid dar si de moale ca sa isi faca treaba.L-am folosit si cu alte creioane de ochi sau alte farduri de pleoape si mi-a placut.
  • Se mai gaseste si pe maro,evident in farmaciile Sensiblu.Pret aproximativ 30 lei.
  • Din partea mea , nota 10.

2.No7  The Mirrorball Collection Highlighter Limited Edition

  • Aceasta este o pudra iluminatoare deosebita,nu am mai incercat asa ceva pana acum.
  • Are doua nuante,roz si alb .Rozul se aseamana unui blush(fard de orbaz) iar albul este o pudra cu un finish shimmery.
  • Se pot aplica separat sau amestecate.Eu prefer sa le aplic amestecate deoarece rezultatul e mai natural si mai uniform.
  • Am aplicat aceasta pudra atat pe fata cat si pe gat,pe decolteu si pe umeri.
  • La soare se vede cel mai frumos,da pielii o nuanta stralucitoare subtila.Love it, nota 9!
  • Nu stiu care este pretul,dar la cerere,ma interesez.

3.No7 Stay Perfect Eyeshadow Trio in 03 Cappuccino

  • Aceasta paleta este printre preferatele mele,o folosesc ft des.Prima nuanta ,cea mai inchisa,este un copper brown shimmery ,cea de-a doua este un cafe au lait cu un finish satinat iar ultima este o nuanta de crem deschis cu finish mat .
  • Poti obtine un look de zi folosind doar nuantele mai deschise sau poti obtine un look smokey daca aplici in colt si in pliu nuanta mai inchisa de maro.
  • Fardurile rezista bine singurele dar mie imiplace sa aplic un primer sau o baza inainte (fond de ten,corector,pudra translucida etc).Astfel culorile au o mai mare intensitate.
  • Nu imi place in mod special dispunerea nuantelor in „casutele” acelea micute.Se ajunge ft greu cu pensula la ele.Evit sa folosesc aplicatoarele cu buretei deoarece pensulele sunt mult mai eficiente.
  • Pretul este undeva in jurul a 40 de lei.All in all ,nota 9 din partea mea.

 

Care dintre produsele prezentate pana acum va atrag?

8 gânduri despre „Swatch & Review Make-up No7 Partea a II a

  1. Loredana spune:

    Ador fardurile No7 Stay Perfect Eyeshadow Trio in 03 Cappuccino, sunt preferatele mele. Nuantele prezentate de tine sunt perfecte pentru vara. Eu le folosesc si vara si iarna, oricum.:))) Arata tare bine creionul (nu l-am avut) si costa exact cat creionul pe care-l folosesc eu de obicei. Oare exista si varianta retractabila?
    Pudra iluminatoare se aplica pe intreaga fata la final?! Scuze, dar nu am mai folosi una pana acum.

    • Eu aplic destul de putin machiaj pe fata (fdt,pudra0,blush sau bronzer) asa ca imi permit sa aplic pudra pe toata fata.Se poate aplica si localizat,pe pometi,pe frunte,pe barbie dar nu e cea mai buna alegere pt conturarea fatei,ci mai mult pt iluminare,dupa cum ii spune si numele 🙂

  2. Creionul negru are si capat pentru smudge!mi se pare ideal.Stii ca si eu am creionul maro din travel kit-ul castigat la tine,doar ca acela fiind in varianta mini size,nu avea doua capete.30 de lei mi se pare un pret corect pentru un produs atat de calitativ.
    Pupici!

  3. […] liplacquer in nuanta Day Dreame (review aici pt Nectar),o pudra iluminatoare(review aici) si o Pensula pt aplicarea […]

  4. Geta Alexiu spune:

    Amazing Eyes Pencil 05 Black este produsul care ma atrage cel mai mult. ma tenteaza sa mi-l cumpar dupa ce am citit review-ul tau

  5. adyna_radu spune:

    Se pare ca produsele No.7 sunt foarte bune.Multumim pentru review

  6. Silvia Pascariu spune:

    Imi place mult creionul de ochi,mai ales pentru ca are capatul cu buretel care e de nepretuit de cele mai multe ori. Cred ca am sa fac in curand o vizita la SensiBlu, unde se gasesc produse Boots la noi 🙂

  7. […] And last but not least, trioul Cappuccino de la No7 Stay Perfect (recenzie aici) […]

Lasă un răspuns

