Castigatoarele concursului Vichy Normaderm

Inainte de a anunta castigatoarele,vreau sa va reamintesc cateva din reguli,poate cele mai importante dupa raspunsul la intrebarea

De ce doresti sa testezi crema Vichy Normaderm? si anume:

  • Aveati voie sa va inscrieti pe un singur blog (dupa cum am anuntat in articolul precendent,au fost mai multe bloggerite ce au organizat un concurs Vichy)
  • Cele ce au castigat in prima etapa a campanei Normaderm nu aveau voie sa particip,din respect pentru alte posibile participante.
  • Voi contacta pe mail pe castigatoarele si le voi ruga sa imi trimita datele complete.Daca adresa lor se va mai regasi in cadrul altui blog,vor fi descalificate si voi alege alta castigatoare.

Daca doriti sa revedeti comentariile cem-au convins dati click aici.Iar acum cele 6 norocoase 😛

  1. printrecuvinteratacite
  2. Anca Eliza
  3. Sudessa
  4. Raluca
  5. Luciana1983
  6. Jullya

Aveti la dispozitie pana vineri sa imi trimiteti datele.Ar fi frumos din partea voastra daca mi-ati oferi un feedback  dupa ce testati crema.Sper sa va fie de folos!

13 gânduri despre „Castigatoarele concursului Vichy Normaderm

  1. ana maria birladeanu spune:

    nu s-a scris inca de la inceput pe toate blogurile ca nu este voie,eu ma inscrisesem deja la 3,nu am stiut,nu e corect sa fiu descalificata de pe acele bloguri unde nu s-a specificat

  2. raluca spune:

    oauuuuuu..multumesc frumos..nu-mi vine sa cred! caut acum adresa de email si trimit toate datele

  3. Dya spune:

    Felicitari !!!

  4. Dya spune:

    De ce nu iti bagi disqus? Ca ar fi mai util sa primesc mail doar cand imi dai reply mie…nu pentru orice comentariu 😀

  5. Geta Alexiu spune:

    eu am vazut aceasta regula de la inceput, este specificata peste tot: te puteai inscrie doar pe un singur blog

  6. anca eliza spune:

    yeyyyy 😀 am castigaaat 😀 abia astept sa ajunga la mine :X

  7. Felicitari,castigatoarelor si sa reveniti co parere despre produsele castigate

Lasă un răspuns

